michel

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
michelscheveninger
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2013, 08:01
Real name: michel
Locatie: The Netherlands

michel

Bericht door michelscheveninger » 28 aug 2013, 08:33

Bij deze wil ik me even voorstellen.
Ik ben Michel en kom uit Scheveningen, ik ben 42 jaar.
Ik ben geintreseerd geraakt in flipperkasten toen ik op jonge leeftijd al in Hommerson speelautomaten hallen kwam in Scheveningen. Toen stonden er rijen dik aan flipperkasten. De 1e kast die mijn interesse had gewekt en waar ik dagenlang op kon spelen was Cyclone van william.

Cyclone heb ik dus jaren later zelf ook gekocht en daarna kwam pinbot er ook nog bij.
Door verhuizing kon ik de kasten helaas niet meer thuis neerzetten en hebben ze 4 jaar zo in de opslag gestaan. Onlangs heb ik cyclone verkocht omdat ik het zonde vond dat die daar stond weg te stoffen. Ik heb hem wel aan een serieus persoon verkocht dus dat komt wel goed. Maar toen zag ik die pinbot nog staan............ en een week later toch nog plek weten te creeren in mn huis.
De kast staat nu een week in mn huis en dr word nog net niet 24 uur per dag op gespeeld. :mrgreen: Mn zoon en zn maten zitten dr continu op en ik moet me dr tussen wurmen om ff te kunnen spelen :D

Dr zijn alleen wat werkzaamheden die ik moet verrichten eraan dus ik zal ongetwijfeld wel even hier hulp bij gaan vragen op dit forum over hoe of wat

Hopelijk vind ik genoeg info hier om mn kast netjes te kunnen onderhouden.

michel

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: michel

Bericht door kris-seeburg » 28 aug 2013, 08:54

Welkom Michel :pin: :cheers:

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: michel

Bericht door flippers.be » 28 aug 2013, 09:46

welkom :)

nlcortana
Berichten: 96
Lid geworden op: 19 jan 2013, 17:32
Real name: Johan van Althuis
Locatie: The Netherlands

Re: michel

Bericht door nlcortana » 28 aug 2013, 09:53

Welkom Michel,

Wat klinkt dat toch goed zo'n nostalgisch verhaal. Helemaal herkenbaar. Er bestaat bijna geen tussenweg met flipperkasten : of je vindt het niks of het is helemaal geweldig.

Veel plezier hier op het forum.

Sent from my LT22i using Tapatalk 2

Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

Re: michel

Bericht door stEmE » 28 aug 2013, 15:55

Welkom Michel :cheers: :pin:
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Plaats reactie