Helaas een laag productie aantal dus zal wel moeilijk worden. Mocht iemand iets hebben staan dan hoor ik het graag!

Ja, ik weet het. Heb 2 aanbiedingen uit Duitsland, maar daar liggen de prijzen dan weer wat hoger. Had gehoopt onder de 1000 euro te blijven. Op ebay.de ging er vorige week nog eentje weg voor 1610 euro, maar die was dan ook geheel gerestaureerd.Pascal schreef:voor deze kast ga je toch wel wat geduld moeten hebben.. er zijn er slechts 600 van gemaakt !
Dat is gewoon een overzichtslijst met prijzen die ze hanteren, naargelang een bepaalde staat.Scaryflippers schreef:http://www.pinball-shop.de/p/Lost_in_Space_266.html (even kopiëren )
€1150.- moet deze nog kosten staat onbekend![]()
ben je deze al tegen gekomen is wel een flink stuk rijden in Duitsland, als je deze mocht kopen wil ik wel rijden ik zoek nog een flipper die zij staan hebben.kunnen we de kosten verdelen van het vervoer![]()
Mmm, toch eens uitproberen...Press the following sequence: 2L, 2R, 2L, 2R to see the credits.
To put the pin in Wizard mode hold the right flipperbutton and press start.
To put the pin in Tournament mode hold the left flipperbutton and press start.
Wow, cool! Laat maar weten wat de verschillen (ongeveer) zijn!Goalzzz schreef:![]()
Press the following sequence: 2L, 2R, 2L, 2R to see the credits.
To put the pin in Wizard mode hold the right flipperbutton and press start.
To put the pin in Tournament mode hold the left flipperbutton and press start.