hi

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
King Lauw
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2013, 22:45
Real name: Laurens Hollemans
Locatie: The Netherlands

hi

Bericht door King Lauw » 31 aug 2013, 13:50

Hey,
Laurens, 27 jaar, uit Schoonhoven (NL) maar over 1 maand verhuis ik naar een nieuw appartement in Utrecht. Ooit verslaafd geraakt aan pinball door een Addams Family op een vakantie in Kreta een jaar of 15 geleden. Een jaartje of 8 terug een redelijk gare Whirlwind gekocht, zelf opgeknapt voor zover mogelijk. Vorig jaar een Roadshow erbij gekocht en deze heb ik onlangs geruild tegen een ST:TNG. Vond de RS erg tof alleen net iets te lineair en daarnaast is een kast met shaker niet echt heel handig in een appartement (ja hij kan uit weet ik maar het hoort gewoon bij die kast).

In m'n appartement heb ik straks plek voor 3 kasten. STTNG wil ik voorlopig wel even houden. De Whirlwind gaat eruit en op m'n wishlist staan onder andere; Sopranos, Johnny Mnemonic, LOTR, Congo, Tron, TOM, CFTBL, Who Dunnit, TZ, White Water dus dat wordt nog een lastige keuze straks maargoed :lol:

Hmm thats about it..
ST:TNG / Whirlwind

Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

Re: hi

Bericht door stEmE » 31 aug 2013, 14:35

Welkom hier LAurens en veel succes met de zoektocht naar de nieuwe kastjes :cheers: :pin:
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: hi

Bericht door flippers.be » 31 aug 2013, 16:48

welkom :)

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: hi

Bericht door kris-seeburg » 01 sep 2013, 09:16

Welkom Laurens :cheers: :pin:

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: hi

Bericht door Baron Shadow » 01 sep 2013, 15:52

Welkom, de keuzes zijn altijd lastig hoor ook als je meer ruimte hebt ;)
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Plaats reactie