Ik denk dat de 2e kast een kit wordt om de WOZ om te bouwen naar een "Little House on the Prairie"... weinig aanpassingen aan het artwork nodig en zo....
Volgens mij waren ze veel beter afgeweest met een fantasie thema ipv een licentie thema. Waarom jezelf beperkingen opleggen met een licentie die toch ook niet bepaald spectaculair is (zelfs Stern kiest soms betere licenties...)??? En het idee om voort te borduren op een thema uit 1989 waar in 1996 al een remake van gemaakt is met als middelpunt een vrouw die het van een paar flinke flipperballen moest hebben welke inmiddels gedegradeerd zijn tot een paar theezakjes

het is allemaal al stevig over d'n datum zal ik maar zeggen.
De licentie van de eerste kast lijkt een exploitatie keuze te zijn hoewel ze zich volgens mij meer op de HU markt willen richten terwijl het 2e thema dan weer totaal kansloos is in exploitatie...ikke nie snappe nie...
Misschien moeten we de handen eens ineen slaan en een lijst maken met thema's om naar JJP te sturen. Ik zal alvast een voorzetje doen om een beetje in de stijl van WOZ, Elvira en Little House on the Prairie te blijven:
Bassie en Adriaan
The A-team (of als alternatief de Mr. T.)
Mc Gyver
Magnum PI
Teletubbies
Of misschien een mengeling van bovenstaande en dat dan combineren met Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone....