Bericht
door David Pinball Wizz » 18 okt 2011, 11:08
Ik vind het thema en uitwerking van artwork eigenlijk ook maar zo zo. Veel te braaf maar soit.
Interessant weetje is dat het thema er gekomen is omdat het Belgische Elaut er een coin pusher van gemaakt heeft en JJP zo op de kar is meegesprongen qua licentie.
Echter zie ik graag een nieuwe fabrikant opduiken met een nieuw systeem, gecombineerd op toch heel wat hardware onderdelen van Bally/Williams
Speelveld ontwerp overtuigd me eigenlijk ook nog niet. Echter heb je een ball in play gezien op een whitewood met enkele toys dus eigenlijk heel droog voorgesteld. Speel es op een taf zonder licht, geluid, etc en het is ook maar droog.
Ik hoop dus dat de kast (eenmaal af) wel dus dikke fun wordt, fysiek degelijk gemaakt en de originaliteit in toys, rules, etc etc de bovenhand haalt op het mindere 'coole' imago van het cabnet art, de vreemde aanwezgheid van de 3de flipper op heden, etc, etc...
Ik ben in ieder geval wel nog benieuwd. En stel dat WOZ of als finale flipper tegenvalt, kan dit productieproces een aanloop geweest zijn voor een 2de model van deze fabrkant die dan voorbeeld wel een topper wordt.
IFPA Country Director Belgium