Speakers kopen, waar

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Speakers kopen, waar

Bericht door HarrieD » 20 mei 2015, 09:28

Piepels, ik wil dus van die flipper fidelity speakers kopen voor mijn funhouse. Waar kun je die krijgen zonder dat ik 65 dollar verzending moet betalen?
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

DanielFortesque
Berichten: 639
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door DanielFortesque » 20 mei 2015, 09:40

Hoi ,
Zou die ook willen kopen , maar inderdaad , de verzendkosten zijn hoog , en ik heb ze nog nergens anders in Europa gevonden . Ik heb twee sets nodig , maar heb gezien dat als ik ze beiden bestel , de verzendkosten even hoog zijn , zal dus even verder sparen en ze allebei tegelijk moeten bestellen .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom :
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le

Gebruikersavatar
Brandaris
Berichten: 145
Lid geworden op: 25 feb 2015, 21:54
Real name: bjorn brand
Locatie: The Netherlands

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door Brandaris » 20 mei 2015, 09:55

DanielFortesque schreef:Hoi ,
Zou die ook willen kopen , maar inderdaad , de verzendkosten zijn hoog , en ik heb ze nog nergens anders in Europa gevonden . Ik heb twee sets nodig , maar heb gezien dat als ik ze beiden bestel , de verzendkosten even hoog zijn , zal dus even verder sparen en ze allebei tegelijk moeten bestellen .
Grttzz
DF

Je kan ze bij pinballcenter.eu krijgen!

DanielFortesque
Berichten: 639
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door DanielFortesque » 20 mei 2015, 10:18

Nope , zijn daar "sold out " als je ze aanklikt .....
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom :
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le

kletmarjet
Berichten: 461
Lid geworden op: 03 okt 2012, 08:51
Real name: dimitri
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door kletmarjet » 20 mei 2015, 10:24

Ik heb deze besteld zie topic http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=29&t=6861

Voor 60 € ben je er vanaf en slechts 7 € verzendkosten.

Het zijn misschien gaan kwaliteitsboxen zoals die duurdere maar ik ben er toch tevreden van voor zijn prijs.
The difference between a man and a boy is the price of his toys

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door flippers.be » 20 mei 2015, 11:59

kletmarjet schreef:Het zijn misschien gaan kwaliteitsboxen zoals die duurdere maar ik ben er toch tevreden van voor zijn prijs.
Die amerikaanse verkopers die kits aanbieden gebruiken naar 't schijnt ook niet altijd dezelfde kwaliteit maar soms ook verschillende modellen naargelang ze ergens een voorraadje hebben kunnen krijgen, en plakken er dan hun eigen labeltje op.. maar alles dat er verkopen is getest dan het gaat met een flipper en jij bent dan als koper zeker dat je een goed resultaat krijgt. Je hebt een kant en klaar produkt en moet zelf niet gaan testen.
Maar die van Dimitri vanop die duitse pdf zijn dat ook, en gaan waarschijnlijk (bijna) geen hoorbaar verschil geven met duurdere kits..

Gebruikersavatar
Wingwalker
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 feb 2012, 10:56
Real name: Kevin Claeys
Locatie: Belgium

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door Wingwalker » 20 mei 2015, 13:16

kletmarjet schreef:Ik heb deze besteld zie topic http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=29&t=6861

Voor 60 € ben je er vanaf en slechts 7 € verzendkosten.

Het zijn misschien gaan kwaliteitsboxen zoals die duurdere maar ik ben er toch tevreden van voor zijn prijs.
Aha dus je bent er content van? De maten zijn juist? En heb je nog andere modificaties gedaan op het soundbord of enkel de oude boxen door nieuwe vervangen? Misschien bestel ik me ook eens zo'n setje :good:
TAF | Dogies | IJ (WMS) | WH2O | CFTBL | RS | CV | WOZ ECLE
In memoriam: SC | TS | TZ | MM

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door HarrieD » 21 mei 2015, 09:48

Dan ga ik toch maar eens kijken of ik zelf een set kan samenstellen. Ik heb alvast de volgende crossover filter gevonden:

https://www.conrad.nl/nl/sinuslive-cr-1 ... 72552.html

Iemand met kennis hierover die hier een uitspraak over kan doen. Het lijkt wel veel op dat filter dat hier besproken wordt.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

kletmarjet
Berichten: 461
Lid geworden op: 03 okt 2012, 08:51
Real name: dimitri
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door kletmarjet » 21 mei 2015, 09:58

Wel de boxen zijn geïnstalleerd en het geluid is imo zeer goed te noemen zeker voor de prijs.
De gaten komen juist niet overeen maar dat is voor mij geen probleem.(zie foto) en ik denk dat ze met een beetje gepruts wel aangepast kunnen worden.(dat is voor de linkse box de rechtse moet je gewoon de vijzen verplaatsen)
Ook de sub plaats ik iets lager maar die kan denk ik wel aangepast worden.
Dus overal zeer tevreden voor deze prijs/kwaliteit.
Wie eens wil komen luisteren is altijd welkom.

Ah en die electrolytic capacitor is hier te vinden http://www.reichelt.de/TON-10-63/3/inde ... ON+10%2F63+

Voor meer vragen / info shoot
Bijlagen
1 (1) (Custom).jpg
1 (3) (Custom).jpg
1 (3) (Custom).jpg (34.35 KiB) 2550 keer bekeken
1 (2) (Custom).jpg
1 (2) (Custom).jpg (35.22 KiB) 2550 keer bekeken
The difference between a man and a boy is the price of his toys

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door HarrieD » 26 mei 2015, 06:29

Okee dan. Een speakerset gekocht voor mijn Funhouse. 2 stuks 6.5 inch 8 ohm, 35Hz - 12Khz, kevlar conus en rubber ophanging. Daarbij een tweeter van hetzelfde merk. Daarbij een 3-weg filter met voor elke uitgang 2 mogelijkheden (andere cut-off frequentie). Dit filter heb ik in de kopkast gemonteerd (dit was het makkelijkst qua montage) en de speakers passen perfect in de aanwezige gaten. Helemaal perfect qua montage en geluid. Eigenlijk zeer simpel. Zo simpel dat ik besloten heb dit commercieel te gaan aanpakken.

http://www.pifi.nl zal binnenkort online gaan.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Dennis
Berichten: 893
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Speakers kopen, waar

Bericht door Dennis » 26 mei 2015, 07:40

Zo Harrie dat zijn geen halve maatregelen! Maar volgens mij heb je wel een gaatje in de markt te pakken.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Plaats reactie