Sega Naomi met Mame

Arcadekasten of onderdelen te koop, te ruil of gezocht
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stegoo
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 jul 2013, 09:45
Real name: Stefan Goossens

Sega Naomi met Mame

Bericht door stegoo » 06 aug 2013, 10:29

Om de aanschaf van een candy cabinet te financieren verkoop ik 1 van mijn 2 naomi cabinets.

Het is een volledig opgekuiste cab. (Plastic overspoten, zijkanten opnieuw geverfd met nieuwe side art.)
2x 6 button layout. De monitor heeft geen burn. Het is de originele 29E31S 31Khz monitor met Sanwa chassis.
Er is nog een topper marquee bij, (virtua striker) maar deze staat niet op de foto. Ook de Coin chute is er bij, maar deze was nog niet gemonteerd op de foto.

Ik heb nog een set originele grijz/metalen sides liggen. Indien gewenst kunnen deze meegeleverd worden ipv. de oranje op de foto. Ik lever ook nog een extra control panel met behuizing er bij, zonder joysticks en buttons wel te verstaan.. (Het control panel en behuizing zijn wel nog te restoreren.)

Er zit een Mame PC in met nieuwe Ipac als keyboard encoder. De frontend is een volledig afgewerkte Mala setup. (Custom layouts per emulator).

Echte perfectionisten kunnen misschien de metalen behuizing onderaan herspuiten. Maar dat heb ik niet gedaan.

Afbeelding

Ze mag weg voor 695 Eur.

Gebruikersavatar
stegoo
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 jul 2013, 09:45
Real name: Stefan Goossens

Re: Sega Naomi met Mame

Bericht door stegoo » 09 aug 2013, 11:44

Hier is nog even een filpmje van de kast met front-end.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TIC_pjnm9hk[/youtube]

Zelf gemaakte themes ;)

PS. Moesten er hier mensen zijn die gebruik maken van MALA... Indien iemand die themes wil, geef maar een seintje. Ik mail ze graag door.

Gebruikersavatar
stegoo
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 jul 2013, 09:45
Real name: Stefan Goossens

Re: Sega Naomi met Mame

Bericht door stegoo » 10 aug 2013, 22:22

En verkocht... mag dicht.

Plaats reactie