Ik denk dat zo'n kast wel tussen de 1800 en 2000 weg gaat hoor.
In my Game Room: a 26m1 slot track, lot's of pinballs, 2 Mame cabs, Air Hockey and of course a fully stocked bar! "Getting old is inevitable, growing up is optional"
klopt tussen de 1800-2000 euro die van MP (speelveld moeilijk te beoordelen op de slechte fotos) heb zelf zeer lang gezocht naar een mooi exemplaar heb er 1 gaan bekijken in Frankrijk en 2 in Nederland (1600-1800eur maar heb bedankt, waren echt exploitatie speelvelden)
heb 2maanden terug een Wh2o gekocht voor 2500eur (in duitsland) met onverkleurd cabinet, full chroom kit (coin door, sidetrims,...) full led (speelveld, backbox en topper), verlichte starposts + 2 lichtmods, en zeeer mooi speelveld met onbeschadigde orignele bergen en rampen (protectors). Wel met mini beschadiging bij de mine drop (maar nu mylar erover).
Ja, ben ook wel es curieus naar de prijzen momenteel.
GOT Premium, POTC, TOM Gold,, IJ (Williams),Congo,WOZ LE, Hobbit LE en LoTR Left: T2,RS,NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak,CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (2x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault,ECLEWOZ
GOT Premium, POTC, TOM Gold,, IJ (Williams),Congo,WOZ LE, Hobbit LE en LoTR Left: T2,RS,NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak,CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (2x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault,ECLEWOZ
Als ik moet gokken ergens tussen de 2500 voor een leuke spelerskast tot 3000 voor een erg mooie. In nieuwstaat gerestaureerd is WGEG.
In my Game Room: a 26m1 slot track, lot's of pinballs, 2 Mame cabs, Air Hockey and of course a fully stocked bar! "Getting old is inevitable, growing up is optional"
Wat is de huidige waarde op dit moment? - in goede staat, goed werkend (incl display), geen schade aan printen - vrijwel onverkleurd - lichte (gerepareerde) schade aan de bergjes - wel wat ballswirl hier en daar - goede reparatie waar de bal uit de lock komt
Don't take life so seriously... It's not permanent.
Ik denk dat je voor zo’n kast tussen de 2600 en 2800 moet rekenen er vanuit gaande dat de topper aanwezig is. Zonder topper zou ik 300 euro minder schatten.
Groeten, Bart
Huidige verzameling: Indiana Jones (WMS), Flintstones, Corvette, White Water, T2