White Water No Way out pop up unbetrouwbaar

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
casa76
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2017, 21:52
Real name: Rene van Poeijer
Locatie: The Netherlands

White Water No Way out pop up unbetrouwbaar

Bericht door casa76 » 10 feb 2018, 21:08

Hoi,

Ik heb sinds 1.5 week een White Water maar al vanaf het begin problemen met de ball pop up van uit de no way out. Het ijzer (vd behuizing) was gebroken en deze heb ik vervangen, Ook was de plunger te lang (niet origineel) en niet voorzien van een ballcap.

Nu heb ik alle onderdelen volgens de handleiding gekocht en vast gemaakt maar nu lukt het af en toe niet om de bal eruit te schieten. Dan komt die tot net onder de 'bocht' en valt die terug. Dit komt vaker voor als er 1 of 2 ballen 'tegenaan' liggen. Bv bal 1 en 2 zijn gelocked en bal 3 komt eraan.. Dan moet bal 1 eruit geschoten worden. Doordat bal 2 er tegen aan ligt lijkt die wat moeite te hebben om de bal weg te schieten en valt die terug... En als het helemaal tegen zit dan duurt dit net te lang en wordt de 2de bal door gelaten, valt de 1ste er terug op en liggen er dus 2 ballen op de balcap.. Deze krijgt die dan nooit meer weg.

Iemand nog ideeen? alvast bedankt!

aamjanssen
Berichten: 456
Lid geworden op: 09 jul 2012, 12:14
Real name: Anthony

Re: White Water No Way out pop up unbetrouwbaar

Bericht door aamjanssen » 11 feb 2018, 08:55

Kijk eens of de juiste spoel erin zit, de coil sleeve in orde is en het bracket recht uitgelijnd staat.

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: White Water No Way out pop up unbetrouwbaar

Bericht door Richard Baan » 11 feb 2018, 14:36

Uitlijnen is op dat punt erg van belang. De bal moet nergens Door afgeremd worden.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

casa76
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2017, 21:52
Real name: Rene van Poeijer
Locatie: The Netherlands

Re: White Water No Way out pop up unbetrouwbaar

Bericht door casa76 » 12 feb 2018, 10:49

Er zat wat wrijving op de plunger, een pinnetje stak wat uit, en ook flink wat bramen. Deze er 'in geslagen' en de randjes geschuurd zorgde er in ieder geval voor dat het met 90% verbeterd is. Helaas zit er nog meer wrijving op de plunger, dus hier wordt een nieuw voor besteld. Wel jammer want deze had ik net vorige week besteld/ontvangen.

*net met de leverancier gesproken en die gaat me kosteloos een nieuwe plunger opsturen! Hopelijk komt het nu goed :)

Plaats reactie