TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Alle andere koopjes behalve flippers of arcadekasten
Plaats reactie
Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Bericht door Wrestlemaniac » 20 apr 2017, 20:17

Ok guys,

ik heb de kans om zowel een WWF Royal rumble flipper als de Wrestlemania arcade te kopen, waar ik naar opzoek was, eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zo snel de kans zou hebben ze allebei te hebben....probleem is geld en plaats !

Daarom deze unieke kans om een oude cinema projector te kopen voor in je mancave/home cinema setup.
Komt uit de jaren 40 en ziet er nog zeer goed uit, zou mischien nog kunnen werken maar daar ken ik niks van, heeft hier gewoon als decor gestaan.

de waarde, als is dat natuurlijk altijd te betwisten, zou rond de 2000 euro zijn dus ik probeer dan ook rond die prijs te blijven bij een verkoop. Kan niet verstuurd worden, moet opgehaald worden in Beerzel belgie en liefst met meerdere personen want dit monster weegt LOOD ZWAAR, 200 plus kilo en is ruim 2m hoog...kan wel gedemonteerd worden om het gewicht wat te minderen, of een paar grote stukken eraf voor het gemak, zoals bv de 2 grote rondes waar de filmspoelen inzitten.

ik ben opzoek naar een snelle verkoop want ik kan de personen met de WWF kasten niet lang laten wachten!!

Vraagprijs 2000 euro dus, maar valt te bespreken.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 1107
Lid geworden op: 15 aug 2011, 08:40
Real name: Eric Andries
Locatie: Belgium

Re: TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Bericht door Eric » 23 apr 2017, 10:09

Mooie

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Bericht door Wrestlemaniac » 30 apr 2017, 20:08

Nog steeds te koop hé manne...prijs verlaagd naar 1500 euro of doe je beste voorstel..

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Bericht door Wrestlemaniac » 10 mei 2017, 20:36

Update, still for sale ! kom gerust met een voorstel af hé manne, hoe sneller hij hier wegkan hoe beter, heb echt de ruimte terug nodig.

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Bericht door Wrestlemaniac » 04 jul 2017, 17:36

toch nog maar even een bump en update.

Heb ondertussen al terug een WWF Wrestlemania arcade in huis, en heb nog steeds een aanbod openstaan van iemand met een wwf royal rumble flipper maar de prijs ligt rond de 1800 euro,blijkbaar is de waarde van die flippers toch wel serieus gestegen tegenover pakweg 10 jaar geleden toen ik nog mijn RR kochte voor 700 !

Anyway, ik kan dit echt niet waarmaken zolang dat ik met de projector zit dus nogmaals een oproep voor geintereseerden hier....

1000 euro meeneemprijs ! Eigenlijk is dit ver onder de waarde maar men geduld raakt op LOL, ik wil gewoon men RR flipper terug en mijn misstap eindelijk vergeten, waarom heb ik die toch ooit weggedaan :spank:

Gebruikersavatar
vanlierde51
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 feb 2014, 08:32
Real name: Gilles Van Lierde
Locatie: Belgium

Re: TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Bericht door vanlierde51 » 26 jul 2017, 14:40

Hey Jelle. Waarom zet je hem niet op home cinéma forums zowel fr als NL? Je bent van hobby veranderd maar dan moet je zoiets op gepaste sites-forums zetten.

Groetjes

Gilles
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: TE KOOP:Bioscoop projector jaren 40 (Dringend!)

Bericht door Wrestlemaniac » 26 jul 2017, 18:15

hey

ja dat hebben nogal wat mensen aangeraden en eigenlijk is het een beetje luiheid van mijn kant omdat ik er niet veel zin in heb om me weer op andere forums moeten lid te maken om 1 ding verkocht te krijgen, want dan moet je vaak eerst weer x aantal posts maken voordat je een "volwaardig"lid bent en items te koop mag zetten of zo van die fora regeltjes ppff..

Maar ik ga het toch eens moeten proberen want via andere wegen lukt het me precies echt niet, niet via hier, niet via marktplaats of 2dehands.be of 9lives of niks...had eigenlijk niet gedacht dat het zó moeilijk was om hier iemand op te vinden.

Update. toch maar es geprobeerd. ben is benieuwd...bedacht me daarstraks dat ik ooit toch eens een account had gemaakt daar, in den tijd dat ik opzoek was naar een nieuwe beamer.

https://home-theater.be/forum/39-te-koop-algemeen/

Plaats reactie