Mijn zolder game room :)

Fotos van je flipperverzameling of van je gameroom
Plaats reactie
Akuma2000
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 apr 2015, 16:21
Real name: Freddy

Mijn zolder game room :)

Bericht door Akuma2000 » 19 apr 2016, 12:39

Mijn flippers staan (helaas) op twee lokaties, in eerste instantie mijn zolder, waar ik eigenlijk alleen maar Arcade kasten wilde plaatsen.
Maar na mijn eerste flipperkast was ik verslaafd :roll:
Kon er helaas maar maximaal 1 in kwijt, toen 2, maar dit weekend de boel zitten verschuiven, want het oogde niet zo ruim en kreeg er op de oude manier dus niet nog een flipperkast erbij :P
Nu heb ik er de TZ, CFTBL en de derde, een TOM erbij staan.

De Tafelvoetbal neemt veel ruimte in beslag i.v.m. de 4 spelers en stond daarom in het midden.
Daar wordt niet zo heel veel op gespeeld, dus heb ik die nu tegen de muur geschoven bij de Playseat.
In het midden is er nu veel meer ruimte, waar ik de flipperkasten naast elkaar kan zetten en nog een Point Blank arcade kast.
De Daytona USA Twin cab blijft staan waar die staat, perfect onder de schuine dak.
En de Vewlix Arcadekast krijgt zijn eigen ruime hoek.
Want daar zit ik relatief veel op met Street Fighter V met meerdere spelers en kijkers :)

De andere flippers staan bij mij op werk (op het moment DM, Corvette en Banzai Run), waarbij de DM en Corvette nu te koop staan.

En hier de plaatjes van mijn zolder :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De muren zijn nog kaal, ik wil hier nog plankjes maken om spulletjes op te zetten en posters e.d.
Als iemand tips heeft waar ik leuke posters/flyers kan krijgen, hoor ik dat graag!

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door flippers.be » 19 apr 2016, 12:41

Leuke gameroom !

> Als iemand tips heeft waar ik leuke posters/flyers kan krijgen, hoor ik dat graag!

De NFV shop ?

Wil je arcade flyers daar heb ik er nog een heleboel te koop van.

Akuma2000
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 apr 2015, 16:21
Real name: Freddy

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Akuma2000 » 19 apr 2016, 13:06

Thanks!

PM of mail me maar door welke Arcade flyers je hebt :)

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Cyberdome25 » 19 apr 2016, 13:27

Leuke gamroom, en hele leuke flippers.
:clap:
op duitse forum bied iemand posters aan van diverse flippers. http://www.flippermarkt.de/community/fo ... ht=posters
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Akuma2000
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 apr 2015, 16:21
Real name: Freddy

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Akuma2000 » 19 apr 2016, 13:52

Thanks! En voor de tip, ik heb hem een mailtje verzonden :)

Gebruikersavatar
Bramvk
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 dec 2015, 22:23
Real name: Bram
Locatie: The Netherlands

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Bramvk » 19 apr 2016, 19:37

De TOM toch opgeknapt en zelf gehouden? :good:
NFV lid
In play: ...empty :-(
Used to own: DP LE, Tron, Judge Dredd, TZ, TOM, ST-Pro, Star Wars pro, Baywatch, Street fighter 2.

Akuma2000
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 apr 2015, 16:21
Real name: Freddy

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Akuma2000 » 20 apr 2016, 00:07

Ja :)
Mijn vrouw was opeens master Magician met de hoogste score.
Ik probeer dat nog steeds eerst te verslaan haha.
We vinden de kast nu zo leuk, deze blijft samen met de CFTBL en de TZ voor onbepaalde tijd in ons collectie :)

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door gawcol » 24 apr 2016, 18:36

Tof gedaan en leuke machines!

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Dennis » 25 apr 2016, 06:02

Daar zijn toch heel wat zweetdruppels aan vooraf gegaan om dat allemaal boven te krijgen denk ik. Veel plezier ermee! En die TOM lekker laten staan, echt een topkast. :pin:
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Akuma2000
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 apr 2015, 16:21
Real name: Freddy

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Akuma2000 » 25 apr 2016, 08:51

Dank jullie wel!

TOM blijft idd staan, super leuke kast en verrast elke keer weer :)

Om het boven te krijgen... oeff... zwaarste was Daytona USA, dat was echt een verschrikkelijke karwei (twee trappen met een draai omhoog).
Point Blank had ik letterlijk helemaal uit elkaar gehaald, dat ding was te breed en hoog voor de trap.
Dus in losse planken en losse onderdelen omhoog en op zolder weer in elkaar getimmerd/geschroefd xD
De flipperkasten hebben we nu inmiddels wel een handigheid in :)

Gebruikersavatar
vanlierde51
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 feb 2014, 08:32
Real name: Gilles Van Lierde
Locatie: Belgium

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door vanlierde51 » 08 jan 2017, 22:31

Ik ging het juist zeggen....milliaaard hoe krijg je dat allemaal naar boven?
Gooi de kicker maar weg...of zet die op de kids hun kamer (heb ik gedaan met mijn Jupiter).
Ik voel me toch beter met mijn gameroom op gelijkvloers maar je kiest niet altijd. Wat ik nu wil, een huis met een pand aan. Had hier willen bijbouwen maar de gemeente wilt niet.... Succes en twijfel niet om te verhuizen als het moet...passie First!
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

BONLEV
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 mar 2015, 15:09
Real name: Tom Van den Berghe

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door BONLEV » 10 jan 2017, 14:13

ferme zolder op die manier. ik ben al blij dat er 1 mame kast mocht staan voor me :lol:
IS het de bedoeling dat je regelmatig vrienden over de vloer krijgt om te spelen of niet?

Akuma2000
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 apr 2015, 16:21
Real name: Freddy

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Akuma2000 » 11 jan 2017, 11:00

vanlierde51 schreef:Ik ging het juist zeggen....milliaaard hoe krijg je dat allemaal naar boven?
Gooi de kicker maar weg...of zet die op de kids hun kamer (heb ik gedaan met mijn Jupiter).
Ik voel me toch beter met mijn gameroom op gelijkvloers maar je kiest niet altijd. Wat ik nu wil, een huis met een pand aan. Had hier willen bijbouwen maar de gemeente wilt niet.... Succes en twijfel niet om te verhuizen als het moet...passie First!
Met heel veel geduld, bloed zweet en tranen xD
Aantal jaar terug was ik fanatiek bezig met krachtsport, het was toen een droom om een homegym te hebben.
Toen ik mijn huidige huis kocht, had ik dus van de garage een gym gemaakt.
Als ik toen had geweten dat ik zo verslaafd zou raken aan het flipperen en arcade, dan had ik mijn garage leeg gehouden voor een gameroom :roll:
Met de komst van mijn dochtertje en andere hobby's liggen de gewichten en apparatuur tegenwoordig stof te happen...
Ik zit nu met de gedachte te spelen om alle trainingsapparatuur te verkopen en dan daar de gameroom te doen.
Maar al dat gesjouw, uit elkaar en in elkaar zetten... en ik wil het trainen ook ooit weer oppakken... :madman:
Misschien toch gelijk goed doen en maar verhuizen hahah
BONLEV schreef:ferme zolder op die manier. ik ben al blij dat er 1 mame kast mocht staan voor me :lol:
IS het de bedoeling dat je regelmatig vrienden over de vloer krijgt om te spelen of niet?
Dat is wel de bedoeling, maar de realiteit is dat er niet vaak tijd voor is :(
Maar de keren dat er wel tijd voor is, is het zeer zeker waard!

BONLEV
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 mar 2015, 15:09
Real name: Tom Van den Berghe

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door BONLEV » 11 jan 2017, 14:13

ik ken dat. vrienden worden ook vaders en hebben hun eigen leven. Hopen dat je dochter later het leuk zal vinden.
Mijn zonen zijn al wa groter en spelen steeds op PS4 maar soms kan ik ze eens verleiden met die oude games van vroeger.

zo een fifa op PS4 is wel eens leuk maar al die knopjes :madman: Ik word oud :P

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Mijn zolder game room :)

Bericht door Baron Shadow » 11 jan 2017, 17:42

En op de ps4 kunnen ze nu ook flipperen in VR al is dat helaas alleen nog Pinball FX2.
Vind die kasten wel leuk maar speel toch liever dan Pinball arcade maar heeft geen VR mode :(
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Plaats reactie