STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
Gebruikersavatar
DonJoe
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 okt 2011, 10:54
Real name: Jochen L
Locatie: Belgium

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door DonJoe » 03 aug 2016, 20:35

marioann schreef:Als ik kijk naar de prijzen in Duitsland zie ik deze flipper te koop staan door particulieren tussen 3500-4500 en bij handelaren zelfs 5000 en meer. Dus waar zien jullie in Duitsland prijzen van 3000??
Hier bijvoorbeeld:
3300 euro
3000 euro
2700 euro
Allemaal kasten die de laatste maanden aangeboden werden.

Er zijn er natuurlijk ook duurdere te vinden, en iedereen is vrij te vragen wat hij wil. Als jullie 3700 of 4000 euro vragen (als die links die hier gepost zijn van jullie kast zijn) dan mag dat uiteraard. En als je er vanaf geraakt, des te beter voor jullie.

Ik denk persoonlijk dat de pricecheck een combinatie is van
  • - wat iemand denkt dat zijn/haar kast verkocht kan geraken,
    - wat er iemand voor betaald heeft,
    - of wat er iemand wil voor betalen.
Als ik op mijn beperkte ervaring mag afgaan, zit dat redelijk goed in de buurt zou ik zeggen.

Maar je hebt gelijk dat de (vraag)prijzen in Duitsland hoger liggen. De vraag is natuurlijk: geraken ze aan die prijzen verkocht, of blijven er vele met hun kast zitten? In België is de markt nu eenmaal kleiner, dus minder kans dat je iemand vind die absoluut die kast moet hebben en er een vrij hoge prijs wil voor geven.

Toch verkoop ik liever in België, insiders clubje of niet..... te veel slechte ervaringen met louche kandidaat-kopers op FM. Maar zoals altijd: YMMV.

Succes met de verkoop! Ik hou mijn STTNG nog effe bij...
Gameroom: ST:TNG, Sopranos, TRON LE, Tommy, Iron Maiden Pro & MAME Arcade.
Gone: AFM, TOM.

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door Dennis » 03 aug 2016, 21:01

marioann schreef:neen, wij zijn niet de persoon die op MP zijn kast verkoopt voor 4200
En dan later ineens wel! Steek die kast maar in de brand!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

marioann
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 apr 2016, 14:27
Real name: mario+ann
Locatie: Belgium

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door marioann » 04 aug 2016, 09:32

...
Laatst gewijzigd door marioann op 15 dec 2021, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door Dennis » 04 aug 2016, 10:38

Waar ik me aan ergerde als je dit topic leest je eerst zegt dat die kast niet van jullie is en dan later als je er mee geconfronteerd wordt is het ineens ja toch wel we alleen helpen onze kinderen.

En de prijzen worden zo belachelijk snel omhoog geholpen. Want een ander leest dit weer en gaat zijn prijs daar ook weer op baseren.

Op marktplaats gaat het helemaal nergens meer over. Vooral het bieden en vervolgens nergens op reageren is ergernis nr 1.

Tja en verder is het zo als je een kast zoekt wil je hem zo goedkoop mogelijk en als je een kast hebt is het leuk als de prijs stijgt. Als ik een kast met winst verkoop is het mooi meegenomen en is het met verlies dan heb ik er toch mijn plezier en hobby van gehad!

Verder ben je hier en in het flipperwereld gewoon van harte welkom hoor!
En die technische vraag gooi die nog eens omhoog want normaal gespoken wordt daar altijd door de handige forumleden op gereageerd, ongeacht wie hem stelt.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

ivang
Berichten: 792
Lid geworden op: 14 aug 2011, 00:39
Real name: Ivan Geentjens

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door ivang » 04 aug 2016, 15:12

marioann schreef: Mario heeft hier 1x in mei een vraag gepost bij technische problemen en daar is tot nu toe nog geen enkele reactie op geweest.

we hebben nu echt wel het gevoel gekregen dat het flipperwereldje een clubje is waar je bij hoort of buiten staat. Laat ons er dan maar buiten staan, we hebben nooit de behoefte gehad om 'ergens' bij te horen.
Afbeelding

:rose: :angel: :whisling:

Da's maar om te lachen hé !!!

Zoals Dennis al zei : iedereen meer dan welkom hoor :-)

ssjakie
Berichten: 44
Lid geworden op: 03 jun 2014, 14:56
Real name: alex k

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door ssjakie » 07 aug 2016, 11:55

Ik heb ook het idee dat het een klein clubje is die elkaar een en ander toespeelt als het kan.

Niet dat dat heel erg is maar wel iets om bij stil te staan als je een kast te koop aanbiedt.

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door Gunske » 07 aug 2016, 12:23

robinstr schreef:Ik vind persoonlijk ook dat veel richtprijzen hier aan de lage kant zijn. Als het over een Sttng gaat ga je niet een hele mooie vinden voor €2500.
Ook de reden waarom er hier zo weinig flippers te koop staan. Heb al gezien dat een groot deel van de leden hier liever verkoopt via marktplaats of flippermarkt omdat je daar gewoonweg meer krijgt voor je flipperkast.
Buh,
MP is gewoon niet verkopen, troll advertenties, onzin biedingen, mensen die nooit komen opdagen, al bij al tijdverspilling.
Flippermarkt zijn VRAAGPRIJZEN, bijna altijd mogelijk om nog serieus over de prijs te onderhandelen.

Prijzen die hier worden gevraagd/pricecheck zijn meestal de prijzen die écht worden betaald.
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

BigBangJoe
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 sep 2012, 23:40
Real name: Janick Pauwels

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door BigBangJoe » 31 jan 2018, 14:10

Dus, afgaande op recente verkoop door David Pinball Wizz: 3500 voor een hele mooie.
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door David Pinball Wizz » 31 jan 2018, 14:20

+ extra spareparts!
IFPA Country Director Belgium

KSTN
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jan 2023, 08:25
Real name: Kris

Star Trek: Next Generation

Bericht door KSTN » 25 jan 2023, 20:46

https://www.leboncoin.fr/jeux_jouets/2286028432.htm

Is deze zijn prijs waard?
Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 feb 2013, 04:07
Real name: Richard
Locatie: The Netherlands

Re: STTNG - Star Trek The Next Generation (Williams)

Bericht door Richard » 03 feb 2023, 14:56

Moeilijk vraag zo aan de hand van deze foto,s
Ikmheb dr zelf 1 staan gerestaureerd in nieuw staat . Nieuwe ramps en geclearcoat speelveld zonder schade .ook bij neuteralzone geen schade. Prachtige start trek. Veel mooier kan niet denk ik,
Mag van eigenaar wisselen voor 6850
in bezit: TW, STNNG , Cftbl,RS
In aanbouw : Niks at the moment :(
Left the building: MB-CV-LoRt-Totan-BSD-GSnR-Apollo13-FH-RS-SS-NGG-DRWho- JM-TAF -Wh20 wcs94,Bop, BOP 2.0 .DH, NF,Class of 1812 .

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Star Trek: Next Generation

Bericht door Pascal » 03 feb 2023, 16:23

KSTN schreef:
25 jan 2023, 20:46
https://www.leboncoin.fr/jeux_jouets/2286028432.htm

Is deze zijn prijs waard?
Alvast bedankt.
de fotos zijn idd te klein om een goede raad te geven

Plaats reactie