Dit wordt zo'n beetje het eindplan. Het is de bedoeling dat ik de overkapping achter mijn huis, die rechtstreeks grenst aan de gameroom dicht ga maken. Op soortgelijke manier als mijn huidige gameroom gemaakt is, maar dan met ramen erin. Originele idee was om dit te doen zodat we er in de winter ook nog warm zitten. Is een ruimte van 9mtr *3 mtr. maar je kunt er dus ook een bar maken en een paar flippers in zetten. De huidige ruimte van de gameroom is 8,5mtr * 3 mtr. Dit zou dus een ruime verdubbeling betekenen.
Ware het niet dat mijn vrouw ook nog wat te zeggen heeft.
Dus een extra ruimte van 3*3 mag ik hebben, recht achter de gameroom. Daarmee wordt deze dan 11,5*3 mtr. hier passen zoals ingetekend met de bar 13 flippers in, als ik de bar achterwegen zou laten kan ik daar nog 1 flipper tegen de muur plaatsen.
De overgebleven ruimte van 6*3 wordt benut om een grote kloostertafel te huisvesten, zodat we daar lekker kunnen gaan zitten met verjaardagen en partijen.
Heb uiteraard wel al zitten puzzelen of ik en de kloostertafel en nog 3 flippers kan plaatsen in de ruimte van 6*3, en ja dat gaat, maar alles op z'n tijd, mijn vrouw moet dat ook zien zitten. 3 gokkasten gaat namelijk ook en neemt minder ruimte in beslag. hahaha
Bedoeling is het plan deze zomer te realiseren. Mis nog 2 flippers en dan staat dat ook weer vol. Heb er nu 11 staan, met plaats voor 10, dus 1 moet nu al of opgeklapt of dwars op de muur, dus de tijd dringt.
Mijn ultieme droom zou zijn om 16 flippers te kunnen plaatsen en wel:
10 Bally/Williams wpc/wpc95
3 System 11
3 Stern/JJP/?
en ja je moet dromen blijven houden...

en nee wil niet verder uitbouwen, tenminste....uuh nee, het is goed zo. oohja, zou nog 1 plaats kunnen winnen, de WOZ mag namelijk in de woonkamer