Medieval Madness LE remake?

Wat doen intussen de fabrikanten?
JWV
Berichten: 78
Lid geworden op: 19 nov 2014, 11:51
Real name: Jan-Willem
Locatie: The Netherlands

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door JWV » 28 okt 2015, 19:20

ronaldvg schreef:Er zitten zelfs nog een hoop mensen in de USA te wachten. Volgens mij willen ze die eerst tevreden stellen en daarna pas 60 kasten produceren voor hier. Er zijn er in ieders geval nog geen in Europa voor zover ik heb gehoord.
Er staat er in ieder geval een in het Dutch Pinball Museum in Rotterdam, is showmodel van Ministry of Pinball.
On a visit: TOM
Good friends: BSD

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door zwartepanter » 28 okt 2015, 19:57

Ik dacht er één op EPC gespeeld te hebben, of is dit fout gedacht?

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door kris-seeburg » 28 okt 2015, 20:20

zwartepanter schreef:Ik dacht er één op EPC gespeeld te hebben, of is dit fout gedacht?
Je hebt dat juist gedacht.

Gebruikersavatar
philip van beirs
Berichten: 533
Lid geworden op: 10 aug 2013, 08:22
Real name: Philip VB

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door philip van beirs » 30 okt 2015, 12:36

En ik dacht jipie, binnen 1 jaar een MB remake...
Zoals het er nu uitziet gaat dit nog minstens 5 jaar duren... en de vraag is maar of er nog remakes komen.
Is toch wel een klucht als je het mij vraagt...

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door David Pinball Wizz » 30 okt 2015, 13:56

Dat vind ik altijd ook moeilijk aan een eerste kast... stel dat er geen 2de kast meer komt... welke garantie heb je dan op beschikbaarheid van parts naar de toekomst, zeker vb die kleine cpu die kapot zou gaan..

Stern heb ik lang afgehouden maar nu zn de ene kast na de andere releasen voel ik mij er op dat vlak veel comfortabeler bij.
IFPA Country Director Belgium

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door DanielFortesque » 30 okt 2015, 14:19

Maar , in dit geval , dus de MMR , is Stern toch maar enkel en alleen de "assembleur " , zij steken de kast toch enkel en alleen maar in elkaar .
De eigenlijke firma is toch Chicago gaming Compagnie , en niet Stern ?
Niet ? Of zie ik dit verkeerd ?
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Richard Baan » 30 okt 2015, 14:21

Een behoorlijke gok inderdaad.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Cenobyte » 30 okt 2015, 14:27

philip van beirs schreef:En ik dacht jipie, binnen 1 jaar een MB remake...
Zoals het er nu uitziet gaat dit nog minstens 5 jaar duren... en de vraag is maar of er nog remakes komen.
Is toch wel een klucht als je het mij vraagt...
Da's natuurlijk wel erg zwaar overtrokken. :mrgreen:

In oktober van 2013 kon men gaan inschrijven voor deze remake en nu, 2 jaar later, worden de eerste kasten (mondjesmaat) geproduceerd. Eerst voor de Amerikaanse markt, later komen de kasten voor onze markt. Het is de allereerste kast op een heel nieuw platform waarop men meer remakes wil gaan bouwen, dus veel uitzoek- en ontwikkelwerk (ondanks dat de meeste mensen denken dat dit een simpele "kopieeropdracht" is). Ik denk dat 2 jaar daarom wel realistisch is. En de eerste kasten voor de thuismarkt leveren vind ik een slimme zet, zodat eventuele garantieproblemen dan relatief dicht bij de deur kunnen worden opgelost.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Cenobyte » 30 okt 2015, 14:35

Richard Baan schreef:Een behoorlijke gok inderdaad.
Dat is op vakantie naar Turkije gaan ook en toch doen vele duizenden mensen het. :lol:

Ik vind dit zo'n enorme partij koffiedik kijken. Ik denk dat je de mensen die hun kasten bewaren tot voorbij de "houdbaarheidsdatum" hier op één hand kunt tellen. En dan gaat het bedrijf failliet net als jij je kast hebt gekocht en kun je dus niet meer aan onderdelen komen? Lopen we dat soort risico's niet dagelijks? We betalen grif aan op een nieuwe keuken, badkamer of vliegreis terwijl die bedrijven en masse failliet gaan en we zitten hier te filosoferen dat we misschien een printplaat over 2 jaar niet meer kunnen kopen. Moet je daarom zo'n flipperkast niet kopen? Dan vind ik dat je beter deze hobby in het geheel de rug toe kunt keren, want we lopen dagelijks dit soort risico's met onze oude meuk. Van Bally en Williams zijn er nog wel vervangers van enkele bordjes, maar vraag aan de techneuten hier maar eens hoe toegankelijk die oude IC's nog zijn die in Gottlieb, Zaccaria en Data East op hun oude printjes hebben zitten. Dat wordt ook steeds slechter beschikbaar en toch floepen er overal nieuwe alternatieven op voor printjes, onderdelen en materialen. Dat zal heus ook wel gebeuren voor een MM remake waar er straks duizenden van in omloop zijn hoor. En ik zit inmiddels ook al weer weken te wachten op mijn printje voor de WoZ, dus zelfs als een bedrijf gewoon blijft bestaan is het lastig
:mrgreen:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Richard Baan » 30 okt 2015, 16:10

Van Bally en Williams zijn er nog wel vervangers van enkele bordjes, maar vraag aan de techneuten hier maar eens hoe toegankelijk die oude IC's nog zijn die in Gottlieb, Zaccaria en Data East op hun oude printjes hebben zitten. Dat wordt ook steeds slechter beschikbaar en toch floepen er overal nieuwe alternatieven op voor printjes, onderdelen en materialen. Dat zal heus ook wel gebeuren voor een MM remake waar er straks duizenden van in omloop zijn hoor. En ik zit inmiddels ook al weer weken te wachten op mijn printje voor de WoZ, dus zelfs als een bedrijf gewoon blijft bestaan is het lastig
1 groot verschil: Gottlieb, DE en al dat soort merken hebben de wereld aan kasten gemaakt, en zijn heel veel kasten van in omloop. 1000 is niets, dat is al een kleine productierun voor 1 titel.

Er hoeft maar 1 persoon te zijn die een oplossing bedenkt als er iets kapot gaat. Dan heeft de rest van de groep er iets aan. Maar bij de MMR komt die uit een kleine groep, terwijl van de oudere DE (oid) kasten een mega-grote groep is.

Stel je voor dat je op een forum iets vraagt als iets stuk is gegaan en je komt er niet uit. Nu spreken mensen uit eerder opgedane ervaring, bij een MMR denken ze met je mee wat het zou kunnen zijn op basis van een schema en verhaal op afstand.

Ik denk eerder dat je er van uit kan gaan dat het niet stuk gaat dan dat er een alternatief wordt gevonden met een dergelijke kleine groep.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Cenobyte » 30 okt 2015, 16:32

Natuurlijk zijn er van al die merken veel kasten in omloop, maar het aanbod aan vervangingsonderdelen is ook afhankelijk van een groot aantal factoren. Hierdoor zijn er relatief veel dingen al niet meer te vinden, denk aan specifieke IC's of andere schaarse (verouderde) componenten. Denk ook aan speelveldonderdelen of mechanische spel-specifieke stukken. Dat er dan veel kasten in omloop zijn wil volgens mij weinig zeggen, want er is ook ontzettend veel verdwenen naar de schroothoop en de rest staat bij verzamelaars. Bijzonder weinig is gered om als reserve-onderdelen te dienen.

De nieuwe kasten hebben allemaal als nadeel dat de electronica steeds meer SMD technieken gaat krijgen, dus het vervangen van een componentje is er niet (zo gemakkelijk) meer bij. Aan de andere kant wordt alles in vergelijking met vroeger veel meer "open" en toegankelijker gehouden zodat men straks een defect CPU bord kan vervangen door een relatief simpel alternatief a la Raspberry of PROC. De tijden veranderen, maar dat wil niet zeggen dat het slechter wordt: er verdwijnen problemen en er komen nieuwe problemen bij, zo zie ik het. Om daarvoor nu een bepaalde mooie flippertitel te laten staan omdat het misschien wel eens mis kan gaan in de toekomst vind ik daarom een beetje krom (maar da's mijn mening natuurlijk).
Richard Baan schreef: Stel je voor dat je op een forum iets vraagt als iets stuk is gegaan en je komt er niet uit. Nu spreken mensen uit eerder opgedane ervaring, bij een MMR denken ze met je mee wat het zou kunnen zijn op basis van een schema en verhaal op afstand.

Ik denk eerder dat je er van uit kan gaan dat het niet stuk gaat dan dat er een alternatief wordt gevonden met een dergelijke kleine groep.
Ik snap je standpunt. Maar om dit voorbeeld aan te houden: hoeveel mensen weten er nog iets van EM flipperkasten? Volgens mij relatief weinig en in ieder geval steeds minder, want de aanhang wordt langzaamaan kleiner. Dus ouder is niet altijd beter ;) De SS kasten hebben momenteel wel de meeste liefhebbers en dus de grootste groep kennis. De "nieuwe generatie" SS kasten krijgt op dit moment een erg snel groeiende schare liefhebbers, want ik zie in mijn "flipperomgeving" enorm veel mensen (gedeeltelijk) overstappen op nieuwe Stern, JJP of andere nieuwe(re) kasten.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Richard Baan » 30 okt 2015, 17:09

Cenobyte schreef:Natuurlijk zijn er van al die merken veel kasten in omloop, maar het aanbod aan vervangingsonderdelen is ook afhankelijk van een groot aantal factoren. Hierdoor zijn er relatief veel dingen al niet meer te vinden, denk aan specifieke IC's of andere schaarse (verouderde) componenten. Denk ook aan speelveldonderdelen of mechanische spel-specifieke stukken. Dat er dan veel kasten in omloop zijn wil volgens mij weinig zeggen, want er is ook ontzettend veel verdwenen naar de schroothoop en de rest staat bij verzamelaars. Bijzonder weinig is gered om als reserve-onderdelen te dienen.
Gaat ook meer om een CPU met het spel er op. Een kleinigheidje als een assembly of ledboard is niet onoverkomelijk. Ook SMD techniek zal te leren solderen zijn als je een probleem hebt. Twijfel ik niet aan.
Echter als je een CPU print defect hebt en dat type is er niet meer is het toch een probleem.
Aan de andere kant wordt alles in vergelijking met vroeger veel meer "open" en toegankelijker gehouden zodat men straks een defect CPU bord kan vervangen door een relatief simpel alternatief a la Raspberry of PROC.
Als je daar het programma van hebt is dat inderdaad zo. Alleen als het programma gecompileerd op zo'n bordje staat en je hebt geen backup is het een probleem. Heb je wel een backup dan moet het type bord nog verkrijgbaar zijn.

Raspberry en PROC ken ik niet echt goed genoeg, maar als je een PROC in een MM wilt hangen gaat dat prima werken als je de code er in zet. Geen idee of de MMR met open source code komt?
En zoja: is dat 1-op-1 in de PROC te zetten? Volgens mij gaat dat niet lukken.
De tijden veranderen, maar dat wil niet zeggen dat het slechter wordt: er verdwijnen problemen en er komen nieuwe problemen bij, zo zie ik het. Om daarvoor nu een bepaalde mooie flippertitel te laten staan omdat het misschien wel eens mis kan gaan in de toekomst vind ik daarom een beetje krom (maar da's mijn mening natuurlijk).
Eens. Maar als ik 8000 euro moet betalen voor een merk wat zich nog niet heeft bewezen heb ik toch twijfels. Ik koop dan liever een mooie flippertitel van een last man standing die elk jaar 3+ titels uitbrengt.
[quote="Richard Baan"
Stel je voor dat je op een forum iets vraagt als iets stuk is gegaan en je komt er niet uit. Nu spreken mensen uit eerder opgedane ervaring, bij een MMR denken ze met je mee wat het zou kunnen zijn op basis van een schema en verhaal op afstand.

Ik denk eerder dat je er van uit kan gaan dat het niet stuk gaat dan dat er een alternatief wordt gevonden met een dergelijke kleine groep.[/quote
Ik snap je standpunt. Maar om dit voorbeeld aan te houden: hoeveel mensen weten er nog iets van EM flipperkasten? Volgens mij relatief weinig en in ieder geval steeds minder, want de aanhang wordt langzaamaan kleiner.


Genoeg denk ik. Vele liefhebbers maar je moet ze even weten te vinden. Op internet staan er talloze repair manuals, en in de basis is het elektrotechniek. Dus als je een relais-contact kapot hebt kun je hem zelf maken. Ook spoelen die verbrandden zijn gewoon bij een flippersloop of winkel te koop. En juist daar zijn gigantisch veel sloopkasten her en der zodat je altijd aan componenten kunt komen.
En assemblies kun je vaak nog zelf repareren of iets voor bedenken, niets onoverkomelijks dus.
Dus ouder is niet altijd beter ;) De SS kasten hebben momenteel wel de meeste liefhebbers en dus de grootste groep kennis. De "nieuwe generatie" SS kasten krijgt op dit moment een erg snel groeiende schare liefhebbers, want ik zie in mijn "flipperomgeving" enorm veel mensen (gedeeltelijk) overstappen op nieuwe Stern, JJP of andere nieuwe(re) kasten.
Ik zeg ook niet dat ouder beter is, nieuwer is prima en juist beter.
Alleen een opstartend bedrijfje met een visie is niet altijd beter. Die moet het hoofd nog even boven water zien te houden. Begrijp me niet verkeerd: ik help het hun hopen en ik vind het schitterend dat er zoveel mensen / bedrijven zijn die investeren in een visie, echt perfect voor de flipperwereld wat er nu gebeurt.

Maar als ik een dergelijk bedrag moet uitgeven aan zo'n bedrijf vind ik dat wel een gok. Dat vind ik niet van een bedrijf wat zich keer op keer bewijst zoals Stern. Nog steeds veel geld, maar heb ik meer vertrouwen in en vind ik minder een gok.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Cenobyte » 30 okt 2015, 17:35

Richard Baan schreef: Maar als ik een dergelijk bedrag moet uitgeven aan zo'n bedrijf vind ik dat wel een gok. Dat vind ik niet van een bedrijf wat zich keer op keer bewijst zoals Stern. Nog steeds veel geld, maar heb ik meer vertrouwen in en vind ik minder een gok.
Tuurlijk, maar die nieuwe bedrijfjes duwen vaak de grenzen wel verder dan de oude vertrouwde "rotten" ;)
Stern blijft steken in de bejaarde technieken en vertrouwde ontwerpen (waar op zich niets mee mis is) maar de nieuwe spelers kiezen voor uitdagende technieken zoals kleurendisplays, (veel) meer dan 64 aanstuurbare GI lampjes, full multicolor GI, etc. Dus we moeten die pioniers ook wel blijven steunen met aankopen :lol:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Richard Baan » 30 okt 2015, 17:50

Cenobyte schreef:[quote="Richard Baan"
Maar als ik een dergelijk bedrag moet uitgeven aan zo'n bedrijf vind ik dat wel een gok. Dat vind ik niet van een bedrijf wat zich keer op keer bewijst zoals Stern. Nog steeds veel geld, maar heb ik meer vertrouwen in en vind ik minder een gok.[/quote

Tuurlijk, maar die nieuwe bedrijfjes duwen vaak de grenzen wel verder dan de oude vertrouwde "rotten" ;)
Stern blijft steken in de bejaarde technieken en vertrouwde ontwerpen (waar op zich niets mee mis is) maar de nieuwe spelers kiezen voor uitdagende technieken zoals kleurendisplays, (veel) meer dan 64 aanstuurbare GI lampjes, full multicolor GI, etc. Dus we moeten die pioniers ook wel blijven steunen met aankopen :lol:
Bejaarde technieken is "proven technology"... inderdaad niets mis mee.

Uitdagende technieken met nieuwe technologie is ook niets mis mee, hoewel daar toch een probleempje schuilt: nieuwe technieken schieten vooruit. Dus wat nu gangbaar is zal over 5 jaar zwaar verouderd zijn. Als het dan stuk gaat heb je toch een probleem. Een probleem waar een oplossing voor gezocht gaat worden als er voldoende animo voor is. Iemand die zelf dat probleem heeft, of die er brood in ziet om te verkopen. En dat gebeurt nu juist niet als er maar een paar kasten van in omloop zijn.

Overigens zijn nieuwe technieken niet altijd zaligmakend. Of je 64 GI lampjes aanstuurt of 128 maakt niet uit: heb je gewoon een 2e lampmatrix met dezelfde opzet als jaren terug. Merkt de speler niets van.
Je moet het inderdaad hebben van LED of kleurenscherm. Dat ziet de speler wel.

Gaat trouwens ook meer om de zaken die mogelijk niet vervangbaar zijn. De CPU met programma is een mooi voorbeeld. Misschien dat die pioniers daar een mooi idee over hebben...
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Cenobyte » 30 okt 2015, 18:28

Je praat tegenwoordig vaak niet meer over een cpu bord met een programma. De nieuwere kasten maken vaak gebruik van een min of meer standaard cpu systeem (pc, raspberry, proc, etc) en alles op verwisselbaar geheugen (sd kaar, ssd drive, etc). Dus veel meer uitwisselbaar dan vroeger, toen de cpu borden specifiek ontwikkeld waren voor de flippers met alle software op ROM en zelfs beschermd waren met hardware blokkades (Williams).
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Richard Baan » 30 okt 2015, 18:36

Als ik het programma in een arduino laad komt dat als gecompileerd programma in de arduino terecht. Dat is volgens mij ram geheugen als onderdeel van de processor wat behouden blijft als de spanning er af gaat.

En als ik het programma kwijt zou raken kan ik het er niet uit halen. Maar misschien is het wel mogelijk maar weet ik het niet.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Bingovit
Berichten: 4872
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:40
Real name: Evert Brochez
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Bingovit » 05 dec 2015, 19:24

Ik heb horen zeggen dat de container hier binnen enkele weken zou moeten zijn.... :yahoo: :)
-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*

kletmarjet
Berichten: 461
Lid geworden op: 03 okt 2012, 08:51
Real name: dimitri
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door kletmarjet » 05 dec 2015, 19:29

:D
Laatst gewijzigd door kletmarjet op 08 dec 2015, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
The difference between a man and a boy is the price of his toys

MasterT1984
Berichten: 224
Lid geworden op: 15 dec 2012, 19:46
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door MasterT1984 » 07 dec 2015, 11:24

lets hope so... :angel:


ik hoorde dat er ongeveer 500 reeds gemaakt zijn (half weg dus) en nu een volgende run voor Europa op de planning staat... eer alles gemaakt en verscheept is en dan ook nog is via de leverancier naar men game room komt zal het vermoedelijk nog wel ff duren maar we leven op hoop he :rock: :yahoo:
Arcades:MK II Mame, MK I,II,UIII,IV in switcher, KI I,II in switcher, Terminator 2, Revolution X
Pinball:T2, TOM Gold, IJ(wms), POTC, AFM, AC/DC(prem), LOTR, SW(DE), STTNG, MMLE
Out:
SF2,TMNT,BW,DH,JP, Silverball V9

MasterT1984
Berichten: 224
Lid geworden op: 15 dec 2012, 19:46
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door MasterT1984 » 15 dec 2015, 10:35

nieuwe update:

Europe games are being organized, and scheduled to be building them very soon so Europe Ministry of Pinball games should be next major bulk order to go out.


whoop whoop! :yahoo:
Arcades:MK II Mame, MK I,II,UIII,IV in switcher, KI I,II in switcher, Terminator 2, Revolution X
Pinball:T2, TOM Gold, IJ(wms), POTC, AFM, AC/DC(prem), LOTR, SW(DE), STTNG, MMLE
Out:
SF2,TMNT,BW,DH,JP, Silverball V9

Gebruikersavatar
spacecake
Berichten: 525
Lid geworden op: 02 aug 2012, 23:00
Real name: Ferry
Locatie: The Netherlands

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door spacecake » 15 dec 2015, 20:02

Heb er net ook ééntje besteld...
Zal wel effe duren voordat het zover is..maar kan nu al niet meer wachten :lol:
Van 't weekend weer even gespeeld op de MM in het flippermuseum te Rotterdam..en heb toen toch de knoop doorgehakt... !

Nu nog effe goed sparen ;)
Collection: TSPP,JJP potc CE,[Medieval remake[/b],Wizard of Oz LE and MB remake

Out: Bride of Pinbot,Time Machine,T.O.T.A.N

ronaldvg
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 sep 2014, 23:27
Real name: Ronald

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door ronaldvg » 15 dec 2015, 20:20

spacecake schreef:Heb er net ook ééntje besteld...
Zal wel effe duren voordat het zover is..maar kan nu al niet meer wachten :lol:
Van 't weekend weer even gespeeld op de MM in het flippermuseum te Rotterdam..en heb toen toch de knoop doorgehakt... !

Nu nog effe goed sparen ;)
:rock: :respect:

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Dennis » 15 dec 2015, 20:34

spacecake schreef:Heb er net ook ééntje besteld...
Zal wel effe duren voordat het zover is..maar kan nu al niet meer wachten :lol:
Van 't weekend weer even gespeeld op de MM in het flippermuseum te Rotterdam..en heb toen toch de knoop doorgehakt... !

Nu nog effe goed sparen ;)
Als je afschiet en de linker flipper omhoog houd is er geen bal te houden. Had jij dat ook? Zal wel af te stellen zijn neem ik aan.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door Baron Shadow » 15 dec 2015, 20:40

Dennis schreef:Als je afschiet en de linker flipper omhoog houd is er geen bal te houden. Had jij dat ook? Zal wel af te stellen zijn neem ik aan.
Viel mij ook op de laatste keer.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Gebruikersavatar
spacecake
Berichten: 525
Lid geworden op: 02 aug 2012, 23:00
Real name: Ferry
Locatie: The Netherlands

Re: Medieval Madness LE remake?

Bericht door spacecake » 15 dec 2015, 21:00

Nee,geen enkele keer geprobeerd..
Gaat er dan een diverter omlaag zodat de bal op de linker flipper komt ?
Heb niet zoveel ervaring met de MM dit is pas de tweede keer dat ik hem speel...
Collection: TSPP,JJP potc CE,[Medieval remake[/b],Wizard of Oz LE and MB remake

Out: Bride of Pinbot,Time Machine,T.O.T.A.N

Plaats reactie