credit unit

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2013, 20:22
Real name: peter

credit unit

Bericht door peet » 31 jul 2013, 09:10

Mijn credit unit telt erg snel af, als hij op 8 spelen staat en ik druk 1 maal dan gaat hij zo 4 of 5 games af tellen.
Afbeelding
Het gaat om deze unit. En de vraag is waar ligt dit aan, als ik de magneet ontkoppel gaat hij niet 1 terug maar direct terug naar 0.
Het is een Recel underwater met volgens mij een gottlieb unit.

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6155
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: credit unit

Bericht door zwartepanter » 31 jul 2013, 09:20

Heb je deze unit al eens uit elkaar gehaald en alle onderdeeltjes gepoetst? Ook de contacten eens proper maken terug? Het kan dat deze te lang aan elkaar blijven "plakken" en er aldus enkele credits aftellen i.p.v. slechts ééntje?

Gebruikersavatar
peet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2013, 20:22
Real name: peter

Re: credit unit

Bericht door peet » 31 jul 2013, 11:47

zwartepanter schreef:Heb je deze unit al eens uit elkaar gehaald en alle onderdeeltjes gepoetst? Ook de contacten eens proper maken terug? Het kan dat deze te lang aan elkaar blijven "plakken" en er aldus enkele credits aftellen i.p.v. slechts ééntje?
Bedankt hij werkt weer, de contacten had ik al schoon maar de metalen beugeltjes waren vettig waardoor deze niet snel genoeg terug vielen. opgelost. :yahoo:

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: credit unit

Bericht door Baron Shadow » 31 jul 2013, 13:19

:clap: mooi, contacten zijn inderdaad heel belangrijk om goed te ontvetten en af te stellen.
En sowieso natuurlijk ook de bewegende delen.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Plaats reactie