RFM - Revenge From Mars (Williams)

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Saru » 07 sep 2011, 14:29

Wat zijn de prijzen voor een RFM en waar moet je op letten in deze dag? :)
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Saru » 13 sep 2011, 13:08

Anyone? ;)
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
glenn pellis
Berichten: 2349
Lid geworden op: 14 aug 2011, 09:13
Real name: glenn pellis
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door glenn pellis » 13 sep 2011, 14:08

ik denk

in een goede staat 1000-1200

stickerschade rond de poten, goede werking van monitor, prism card, en moederbord

die saucers durven wel eens weg zijn (die vliegende schoteltjes met flasher)

schade aan de scoop, en de plastic daarboven durft al eens kapot gaan
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door diesel64 » 13 sep 2011, 14:11

En de speelveldruit. Want da's zo'n speciale reflecterende. Als die er niet bij zit, moet dat wel wat invloed hebben op de prijs van de kast want zo'n nieuwe is toch wel duurder dan een gewone ruit.
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
glenn pellis
Berichten: 2349
Lid geworden op: 14 aug 2011, 09:13
Real name: glenn pellis
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door glenn pellis » 13 sep 2011, 14:14

diesel64 schreef:En de speelveldruit. Want da's zo'n speciale reflecterende. Als die er niet bij zit, moet dat wel wat invloed hebben op de prijs van de kast want zo'n nieuwe is toch wel duurder dan een gewone ruit.
ik denk dat daar niet op te spelen valt dan op die kast, die ruit heeft geloof ik toch iets te maken met het beeld, dat weerspiegelt het beeld of zoiets
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng

Gebruikersavatar
taito6581
Berichten: 546
Lid geworden op: 16 aug 2011, 19:24
Real name: Peter Smets
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door taito6581 » 13 sep 2011, 14:17

Yep op de bovenste helft zit een soort van zilver-spray die reflecteert.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Saru » 13 sep 2011, 14:23

Alvast bedankt.
Nu nog eentje vinden :D
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door diesel64 » 13 sep 2011, 14:54

glenn pellis schreef: ik denk dat daar niet op te spelen valt dan op die kast, die ruit heeft geloof ik toch iets te maken met het beeld, dat weerspiegelt het beeld of zoiets
Ja, da's wat ik bedoel. Die kast is onspeelbaar zonder die speciale ruit. Maar ik wou dit gewoon even vermelden zodat een beginner zich niet laat vangen door een verkoper die zou zeggen "er moet gewoon en nieuwe ruit in, maar die kan je overal en goedkoop krijgen", want dat is niet het geval voor deze kast. :)
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Saru » 13 sep 2011, 15:35

En deze beginner is blij met die informatie.
Dankje :D
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
taito6581
Berichten: 546
Lid geworden op: 16 aug 2011, 19:24
Real name: Peter Smets
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door taito6581 » 13 sep 2011, 15:40

Op een "echte" ruit staat in de linker- of rechter-onderhoek trouwens het "pinball 2000" logo. Zo zie je meteen ook of de ruit er goed inzit. Als de ruit er nl ondersteboven inzit dan werkt het spiegel-principe niet.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST

XNIF
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 okt 2011, 19:47
Real name: Dennis
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door XNIF » 26 jul 2012, 19:31

Maar wat zijn de prijzen voor een versie met Nucore en TFT?
Mijne is met uitzondering van de gebruikelijke schade rond de poten helemaal goed.

Iets van 1400 ofzo?

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Gunske » 26 jul 2012, 20:49

XNIF schreef:Maar wat zijn de prijzen voor een versie met Nucore en TFT?
Mijne is met uitzondering van de gebruikelijke schade rond de poten helemaal goed.

Iets van 1400 ofzo?
Neem maar minimaal 1800€...
Nucore zelf kost al 450€ ^^
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Cenobyte » 26 jul 2012, 20:54

1800 Euro ga je langzalzeleven niet voor een RFM krijgen. Ik denk dat dergelijke hoge prijzen niet haalbaar zijn omdat Nucore niks aan het spel toevoegt en omdat er momenteel relatief veel aanbod en erg weinig vraag is. Dat je 450 Euro in een dergelijke flipper steekt wil niet zeggen dat een koper er dat meer voor wil betalen. Persoonlijk heb ik zelfs liever een originele dan eentje met een TFT erin. Die Nucore investering is dan ook verloren geld als je het mij vraagt. Kijk maar eens op internet waar de RFM's voor verkocht worden momenteel, men krijgt ze vaak voor 1000 Euro nog niet verkocht.

Ik denk dat 1400 zelfs aan de (te) hoge kant is. Ik heb laatst een erg mooie gekocht voor 1100 met originele monitor nog in erg goede staat, goodybag en alle handleidingen nog erbij en met monitorversterker ertussen gezet voor een duidelijker beeld. Een RFM die de gebruikelijke sporen uit de exploitatie heeft zal beginnen bij 900 en een mooie zal rond de 1100 liggen. Eentje die in perfecte conditie is, zeg maar nieuwstaat, zal misschien 1200 of 1300 opbrengen, maar meer is volgens mij niet haalbaar. De lage vraag en hoge aanbod zal er echter toe leiden dat de meesten voor maximaal rond de 1000 Euro worden verkocht en anders gewoon blijven staan bij de verkopers...
Laatst gewijzigd door Cenobyte op 26 jul 2012, 21:17, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Jiggy » 26 jul 2012, 20:56

in nieuwstaat blijft altijd wat de gek ervoor geeft ^^
Maar verder lijken ze wel wat in waarde gezakt te zijn, de doorsnee flipperaar heeft niet zo'n boodschap aan NuCore denk ik en pinball 2000 lijkt steeds minder populair te worden (onterecht voor RFM vind ik, is toch een vermakelijke kast)

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Cenobyte » 26 jul 2012, 21:06

Jiggy schreef:(onterecht voor RFM vind ik, is toch een vermakelijke kast)
Zeker weten! Ik kan begrijpen wat sommige hardcore flipperaars minder aantrekt aan deze kast, maar ik persoonlijk vind het een geweldige kast en ga nog meer uit mijn dak bij een spel wat goed loopt dan bij een "normale" flipper. Dit komt niet op zijn minst vanwege het geluid wat gewoonweg superieur is aan alles wat er tot nu toe in flipperland is uitgekomen. Stereo en een geweldige subwoofer :clap:

Overigens:
taito6581 schreef:Op een "echte" ruit staat in de linker- of rechter-onderhoek trouwens het "pinball 2000" logo. Zo zie je meteen ook of de ruit er goed inzit. Als de ruit er nl ondersteboven inzit dan werkt het spiegel-principe niet.
Er staat inderdaad een Pinball2000 logo op, maar je kunt het ook zien aan de gele onderkant van de ruit. Over de volledige breedte van de ruit zit een gele onderzijde van ongeveer 1cm hoog met daarop de tekst "this side up". Tenslotte is de bovenzijde van de ruit een beetje "zonnebrilachtig" bruin/donker gekleurd.
Laatst gewijzigd door Cenobyte op 26 jul 2012, 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Jiggy » 26 jul 2012, 21:11

Aan de andere kant...wat doe jij in godsnaam achter een RFM :handjob: als je een LOTR hebt staan :love: :mrgreen:

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door p_treintje » 26 jul 2012, 21:23

Jiggy schreef:Aan de andere kant...wat doe jij in godsnaam achter een RFM :handjob: als je een LOTR hebt staan :love: :mrgreen:
Ik heb beide ook staan hoor. :mrgreen:
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Cenobyte » 26 jul 2012, 21:40

Verandering van spijs doet eten :lol:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Gunske » 27 jul 2012, 17:51

Cenobyte schreef:1800 Euro ga je langzalzeleven niet voor een RFM krijgen. Ik denk dat dergelijke hoge prijzen niet haalbaar zijn omdat Nucore niks aan het spel toevoegt en omdat er momenteel relatief veel aanbod en erg weinig vraag is.
LOL :clap:

RFM is sowieso gevaarlijk om te hebben, vermits er wel eens wat zeldzame pc-toestanden het begeven. Vroeger kon je bijna uw kast wegsmijten of giga-dik betalen voor een onderdeel, als je dat nog kon vinden. Nu zijt ge voor 450€ safe voor de rest van uw leven en hebt ge 2/3 games voor de prijs van één. Gij gaat toch ook Nucore en LCD steken moest uw moederbord het morgen begeven of gaat ge ze weggooien?! En de beelden zijn véél vlotter btw :rofl:

Sold btw;
http://www.gameroom.be/forum/viewtopic. ... ore#p66903 RFM 1800€
http://www.gameroom.be/forum/viewtopic. ... ore#p70531 Dual 2450€
Cenobyte schreef: Dat je 450 Euro in een dergelijke flipper steekt wil niet zeggen dat een koper er dat meer voor wil betalen.
Een restored MB met clearcoated speelveld en nieuwe decals, gaat toch ook 5k? terwijl je er makkelijk ééntje kon kopen voor 3-3.5K die nog origineel in redelijk goede staat is... Moest niemand zijn werk+onderdelen bij een gerestaureerde kast tellen, zou bvb een MM nog steeds 3.5-4.5K kosten ipv 6.5K... :rofl:

En hoe je MAKKELIJK aan 1800€ komt;
RFM; 1200€
Nucore; 450€
LCD; 150€
X2+SATA systeem; 150€
Zit ge al aan 1950€ ^^ zonder werk

Anyway;
:spank:
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Cenobyte » 27 jul 2012, 18:01

Gunske schreef:En hoe je MAKKELIJK aan 1800€ komt;
RFM; 1200€
Nucore; 450€
LCD; 150€
X2+SATA systeem; 150€
Zit ge al aan 1950€ ^^ zonder werk

Anyway;
:spank:
Ik beschuldig je niet van niet kunnen rekenen. Ik kom ook aan 1950 Euro als ik al die bedragen op tel, maar als ik morgen een Suzuki Alto van 500 Euro koop en ik leg er voor 2000 Euro nieuwe velgen onder wil dat niet zeggen dat de eerste de beste er op Marktplaats ineens 2500 Euro voor geeft. Een MB qua verkoopwaarde is niet echt te vergelijken met een RFM, hoe leuk die laatste kast ook is. De verkoopvoorbeelden die je aanhaalt zijn van vorig jaar. Ik weet niet of je de afgelopen maanden hebt rondgekeken op de verkoopsites, maar ik heb in 1 maand tijd bijna 10 RFM's voorbij zien komen die te koop staan. De meesten zijn voor 1000 Euro verkocht, sommigen zelfs voor minder. Dat jij de jouwe voor 1800 hebt verkocht wil alleen maar zeggen dat die man veel te veel geld voor een RFM heeft betaald. :lol:

En ja: als mijn RFM ooit kapot zou gaan dan zal dat geld kosten, maar dat geldt voor elke flipperkast. Er zijn echter genoeg alternatieven dan meteen 450 Euro aan een Nucore uitgeven. Ik vind een Nucore zijn geld niet waard. Het enige wat je er extra mee kunt doen is inloggen op een wazige server zodat je high scores uit kunt wisselen. Niet echt interessant als je het mij vraagt. O ja, en de kast herkent voortaan automatisch een SWEP1 speelveld. Ook niet echt interessant aangezien ik geen SWEP1 wil al kreeg ik ze voor niks ;)
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Gunske » 27 jul 2012, 19:15

Cenobyte schreef: maar als ik morgen een Suzuki Alto van 500 Euro koop en ik leg er voor 2000 Euro nieuwe velgen onder wil dat niet zeggen dat de eerste de beste er op Marktplaats ineens 2500 Euro voor geeft.
This is a joke...
Eigenlijk idioot om hierop te reageren.
Anyway;
IJ en TOM met echt goud belegd gaan ook niet weg voor 1800€
MM; 4-4.5K, 2000€ nieuwe shit, kast wordt verkocht voor 6-6500€...
MB; 2.5-3K, 2000€ nieuwe shit, kast wordt verkocht voor 4.5-5000€...
En zo kan ik nog tal van andere voorbeelden geven.
Cenobyte schreef:Er zijn echter genoeg alternatieven dan meteen 450 Euro aan een Nucore uitgeven.
Uiteraard hebt ge gelijk :roll: ;
scherm stuk; cga to vga + LCD

MB stuk; zéér zeldzaam en iedereen in de pc-wereld weet dat ze dienen voor P2000; :handjob:
Daughter card stuk; :handjob:
PRISM card stuk; :handjob:

Nucore is eigenlijk het enige alternatief op lange termijn, want uw vervangende "new rare parts" (als ge ze ooit vind) gaan ook stuk, mss wel na een week of twee.

:spank:
Laatst gewijzigd door Gunske op 27 jul 2012, 19:41, 6 keer totaal gewijzigd.
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Jiggy » 27 jul 2012, 19:25

Ik vind de vergelijking ook totaal niet opgaan en je reactie ook een beetje vreemd.

Je kan een zeldzame en hele populaire kast onder verzamelaars als MB en MM, totaal niet vergelijken met een RFM.
Als je in een MB of MM geld stopt en je doet het goed, dan haal je dat er ook meestal wel weer uit (ook hier tot op zekere hoogte).
Dat is bij een RFM zeker niet het geval. Is simpelweg een hele andere categorie kast (ik vind m vrijleuk overigens, maar daar gaat het niet om).
Hartstikke mooi dat je m zelf voor een mooie prijs hebt weten te verkopen, maar om dat nou als leidraad te gaan nemen...

Het blijft wat de gek ervoor geeft bij een echt mooi exemplaar, maar toch is de kans heel gering dat je hoge kosten aan zo'n kast terug krijgt tenzij je heel veel geduld hebt of heel veel geluk hebt de juiste koper te vinden die het ervoor over heeft.

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Gunske » 27 jul 2012, 19:32

@ Arno en Mario; Steek Nucore in uw RFM's en ik zal ze vanavond nog voor 1200€ van u overkopen vermits een RFM NOOIT duurder mag zijn dan 1200€ volgens jullie
:rofl:

Spijtig genoeg bepalen jullie niet de prijs, maar wel de persoon die ze verkoopt/verkocht. En volgens mij is géén van jullie beide dat ooit al geweest.

Vermits er, bij mijn weten, nog maar 2 Nucore kasten zijn verkocht, denk ik dat we dat voorlopig als leidraad kunnen aannemen.

:spank:
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

XNIF
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 okt 2011, 19:47
Real name: Dennis
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door XNIF » 27 jul 2012, 20:15

@ Gunske dat dacht ik dus ook. Het is totale onzin wat hier wordt gezegd. Er zijn er twee kasten verkocht voor rond de 1800 met een nucore.

Ook de prijzen die jullie noemen kloppen helemaal niet voor een nucore. ALLEEN de kaart kost 400 euro (als je hem invoert etc). Dan moet je er ook nog een complete goede pc omheen bouwen en die moet passen in een doosje. Je hebt een snelle core2duo of i5 nodig. En op dat formaat heb je niet veel keus en is de prijs echt niet goedkoop.

De volledige Nucore kost dan ook 975 dollar. Dus een goede 800 euro als je die invoert. Dus 800 voor de nucore en 1200 voor een RFM komt uit op 2000 euro. Dus 1800 euro is helemaal niet teveel.

Ik vind het irritant dat er mensen hier van alles roepen over de waarde maar er eigenlijk geen drol vanaf weten. Hoezo heeft Nucore geen toegevoegde waarde? Dan heb je gewoon geen idee! Je animaties draaien veel sneller, je kan standaard gewoon een TFT aansturen. Er is veel betere switch detectie met een nucore. En er zijn natuurlijk updates die je van de Prism niet hoeft te verwachten. Verder heb je een kast die gewoon weer geserviced kan worden.

Mijn voorstel voor de prijzen zijn dit:

slechte staat: 900 - 1000
Redelijke staat 1000 - 1200
Goede staat 1200 - 1400

En dan voor de Nucore plus PC gewoon 500 euro extra rekenen.

Dus met Nucore en TFT:

Slechte staat 1400 - 1500
Redelijke staat 1500 - 1700
Goede staat 1700 - 1900

Is iedereen het hier mee eens? Behalve de mensen die sowieso vinden dat deze kast niets waard is en zich niets aantrekken van in het verleden behaalde prijzen met verkoop.
Ik snap dat eigenlijk ook niet helemaal want die kast is echt vet underrated. Mensen die hem niet kennen hebben er altijd een mening over, maar de werkelijkheid is dat deze kast een blast is.

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: RFM - Revenge From Mars (Williams)

Bericht door Cenobyte » 27 jul 2012, 20:18

Gunske schreef:@ Arno en Mario; Steek Nucore in uw RFM's en ik zal ze vanavond nog voor 1200€ van u overkopen vermits een RFM NOOIT duurder mag zijn dan 1200€ volgens jullie
Ik heb nooit gezegd dat een RFM niet duurder mag zijn dan 1200 Euro, je moet beter leren lezen. Ik heb gezegd dat een RFM tussen de 1000 en 1200 Euro op brengt op de normale markt onder normale omstandigheden. Je zegt bovendien zelf dat er nog maar 2 Nucore kasten zijn verkocht, dat geeft al aan hoeveel mensen fan zijn van Nucore (lees: hoeveel maf genoeg zijn om 450 Euro in een kast te steken die slechts 1000 Euro waard is als ie goed is, volgens de markt).
Spijtig genoeg bepalen jullie niet de prijs, maar wel de persoon die ze verkoopt/verkocht. En volgens mij is géén van jullie beide dat ooit al geweest.
Nee, gelukkig niet. Ik zou me bijzonder lullig voelen als ik 1800 had betaald voor een kast die maar 1000 Euro waard is. Met of zonder Nucore, het blijft slechts een Revenge from Mars hoor. Het wordt er geen Medieval Madness door :roll:
En dat je animaties sneller draaien?! Maakt dat de kast leuker? Nee dus.
Ik snap dat eigenlijk ook niet helemaal want die kast is echt vet underrated. Mensen die hem niet kennen hebben er altijd een mening over, maar de werkelijkheid is dat deze kast een blast is.
De kast is inderdaad vet underrated en mag van mij ook meer waard zijn. Ik heb er zelf eentje en vind het een geweldig leuke kast. De markt geeft echter aan dat de kast tussen de 1000 en 1200 waard is, niet ik.
Laatst gewijzigd door Cenobyte op 27 jul 2012, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Plaats reactie