Shaq attack

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Emilvdp
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jul 2017, 02:57
Real name: Emil van de Par

Shaq attack

Bericht door Emilvdp » 29 jul 2017, 14:50

Aangezien ik nieuw in de flipperwereld ben, ben ik opzoek naar een nog wat goedkopere flipperkast. Nu kan Ik een shaq attack kopen voor 900 euro die er redelijk uit ziet.
Nu las ik echter dat mensen op dit forum dit de slechste gottlieb vonden... Is dit werkelijk zo'n slechte kast? Of kan die er wel mee door voor eerste kast? En daarnaast is 900 er een goede prijs voor?

Alvast bedankt!

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Shaq attack

Bericht door Dennis » 29 jul 2017, 15:54

Emil jaren geleden stond ik op hetzelfde punt. Heb het toen niet gedaan omdat de reviews zo ontzettend slecht waren. Een paar jaar later en inmiddels wat flippers verder kwam ik de kast tijdens de vakantie in het wild tegen. Ik speelde de kast iedere avond en vond hem erg meevallen. Best wel leuke kast hoor. De kast waar jij het nu over hebt ben ik van de week wezen bekijken hoogst waarschijnlijk. Ik ben momenteel op vakantie in Limburg. Ik heb hem niet gekocht omdat de travo vrij hard bromde en het speelveld boven de flippers wat beschadigd is. En het was erg veel gedoe om de kast bij mij thuis te krijgen, omdat er geen ruimte in de auto voor is.
Het is een leuk eerste kast en hij speelde prima. Je koopt niet veel meer voor dat geld tegenwoordig.
Het is een aardige man en als je er heen rijd met 2 man, want hij kan niet tillen heb je hem denk ik voor 850,-. Maar dat heb je niet van mij! ;)
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Plaats reactie