Glas in 1M stukjes

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vic
Berichten: 444
Lid geworden op: 16 jan 2014, 12:08
Real name: Eric
Locatie: Belgium

Glas in 1M stukjes

Bericht door Vic » 20 mar 2016, 14:23

Sta ik deze middag met een flipperglas in mn handen, ruim vrij van muren en ruim boven de vloer, zeker niets geraakt of zo.

En plof, in duizenden stukjes breekt hij en als in de tekenfilms sta ik daar :wtf: met mijn handen vol brokjes en mijn voeten begraven onder een hoopje glas.

De kinderen in een deuk van het lachen :yahoo:

Dat een glas breekt door misbruik of onvoorzichtigheid, OK, maar zomaar spontaan :?: :madman: :?:
I knew I should have brought another t-shirt

Gebruikersavatar
Bramvk
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 dec 2015, 22:23
Real name: Bram
Locatie: The Netherlands

Re: Glas in 1M stukjes

Bericht door Bramvk » 20 mar 2016, 14:38

Zeker handen hoog boven het midden en hing niet helemaal recht naar beneden? ...dan hangt de glasplaat door een springt deze ook onder zijn eigen spanning. Dat heb ik gehad met een deur van het zelfde materiaal.
NFV lid
In play: ...empty :-(
Used to own: DP LE, Tron, Judge Dredd, TZ, TOM, ST-Pro, Star Wars pro, Baywatch, Street fighter 2.

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Glas in 1M stukjes

Bericht door Richard Baan » 20 mar 2016, 15:07

Wees maar blij. Als dat in kast gebeurt liggen al die stukjes op en in het speelveld en overal tussen.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Glas in 1M stukjes

Bericht door David Pinball Wizz » 20 mar 2016, 15:41

Te warme handen?
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Glas in 1M stukjes

Bericht door zwartepanter » 20 mar 2016, 16:56

Ook eens voorgehad... vond na 2 jaar nog stukjes in de gameroom... :shock: .
Laatst gewijzigd door zwartepanter op 20 mar 2016, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Glas in 1M stukjes

Bericht door DanielFortesque » 20 mar 2016, 17:30

Of misschien iemand aan het zingen in de buurt en een hoge faaaaaaaaa . :lol: :lol: Je ziet dat soms ook in de reklame ofzo he , dat zo een zangeres een glas laat springen .....
Gelukkig niet gewond , dat is het belangrijkste . Glas is vervangbaar . Is natuurlijk totaal niet fijn .
Vandaag was ik op het lumineuze idee gekomen om dus onder mijn drie kikkertjes van mijn SS zo drie pareltjes vanuit mijn dochter haar doos ( kettingpareltjes in alle maten en kleuren , glinsteren of mat , noem maar op ) te nemen . Prachtig idee , passen perfect , heel blij en voldaan , en pardoes , de grote doos pareltjes met de elleboog gestampt , en van het tafeltje op de vloer , gans de kamer vol pareltjes ... dik half uur opkuis , maar kikkertjes zitten prachting 5 mm hoger nu !!!
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Glas in 1M stukjes

Bericht door zwartepanter » 20 mar 2016, 18:30

DanielFortesque schreef:Of misschien iemand aan het zingen in de buurt en een hoge faaaaaaaaa . :lol: :lol: Je ziet dat soms ook in de reklame ofzo he , dat zo een zangeres een glas laat springen .....
Gelukkig niet gewond , dat is het belangrijkste . Glas is vervangbaar . Is natuurlijk totaal niet fijn .
Vandaag was ik op het lumineuze idee gekomen om dus onder mijn drie kikkertjes van mijn SS zo drie pareltjes vanuit mijn dochter haar doos ( kettingpareltjes in alle maten en kleuren , glinsteren of mat , noem maar op ) te nemen . Prachtig idee , passen perfect , heel blij en voldaan , en pardoes , de grote doos pareltjes met de elleboog gestampt , en van het tafeltje op de vloer , gans de kamer vol pareltjes ... dik half uur opkuis , maar kikkertjes zitten prachting 5 mm hoger nu !!!
Grttzz
DF
Misschien best maar één keer je oplossing posten Daniel... ;) .

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Glas in 1M stukjes

Bericht door flippers.be » 21 mar 2016, 08:01

Ook al voorgehad. Kan ook zijn dat de flipper niet waterpas staat. Als de cabinet wat uit de haak staat, is er spanning op het glas. Haal je de ruit er dan uit dan valt die opeens weg en pets...

Maar troost je, heb dit weekend ook een speelveldruit laten sneuvelen.. flipper was van mijn steekwagentje gevallen :(
(ik moet wat meer boterhammen eten precies)

Plaats reactie