Kiezen tussen een echte of een digitale...

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 483
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

Re: Kiezen tussen een echte of een digitale...

Bericht door Automark » 17 apr 2018, 13:30

Probeer het eens op een tablet, met bijvoorbeeld Pinball Arcade,
Ik had een virtuele pin, maar het mist juist de emote van een echte kast, de kast heb ik dan na 3 maanden ook weer verkocht. Bij een virtuele pin gaat er ook wel het een en ander kapot, bijvorbeeld schakelaars, maar belangrijker de software is niet altijd 100% betrouwbaar.

Kijk eens in je buurt of er niet meer flipper fans zijn, het zal je verbazen, achter elke steen blijkt er vaak wel 1 te zitten :mrgreen: En dan kun je een beetje ruilen af en toe.

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Kiezen tussen een echte of een digitale...

Bericht door Baron Shadow » 21 jul 2018, 14:58

Automark schreef:Probeer het eens op een tablet, met bijvoorbeeld Pinball Arcade,
Ik had een virtuele pin, maar het mist juist de emote van een echte kast, de kast heb ik dan na 3 maanden ook weer verkocht. Bij een virtuele pin gaat er ook wel het een en ander kapot, bijvorbeeld schakelaars, maar belangrijker de software is niet altijd 100% betrouwbaar.

Kijk eens in je buurt of er niet meer flipper fans zijn, het zal je verbazen, achter elke steen blijkt er vaak wel 1 te zitten :mrgreen: En dan kun je een beetje ruilen af en toe.
Pinball Arcade op een tablet is zeker niet te vergelijken met een Virtuele Flipperkast.
Doordat je bij een VP kast toch echt achter de kast staat krijg je een hele andere beleving.
Die schakelaars in een vp gaan niet echt snel kapot heb de mijne al jaren en nog nooit gehad.
En zelfs als dat zo is dan is het vervangen daarvan toch een stuk makkelijker.
Maar goed ga zeker eens proberen op een digitale om te kijken wat je er zelf van vind.
Het is natuurlijk nooit helemaal hetzelfde maar goed je hebt wel meer keuze qua spel op 1 kast.
Zelf heb ik beide en vind het ook beide leuk om te doen met elk zijn eigen voor en nadelen
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Plaats reactie