Uitdaging wat te doen

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
janbooij1977
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 jun 2017, 21:22
Real name: jan
Locatie: The Netherlands

Uitdaging wat te doen

Bericht door janbooij1977 » 09 feb 2018, 21:52

Zo een paar weken mijn JP verkocht en nu een leeg plekje maar wat te doen weer een oudere kast ( bv een congo welke ik alleen kan vinden voor het bedrag van 4100 euro) of wat extra geld bij elkaar sprokkelen en een nieuwere stern kopen bv een spiderman. Wat is de "veilige" keuze?? lees way gaat zijn waarde houden en wat een grotere gok. wie o wie kan mij een advies geven............... :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :roll: :roll: :roll: :roll: :madman: :madman: :madman: :madman: :pin:
in bezit een Deadpool prem Mandolorian pro een Alien PB SE
gehad een Popye,Black rose,Demolitionman,Jurassic Park,Judge Dredd,Star Trek Pro,Avatar, Tranformers Pro,Lord of the Rings,Totan,Monster bash, Oktoberfest,Spiderman,Guardian of the Galaxy pro,CP,Ghostbusters pro, Metallica Pro

f2neill
Berichten: 542
Lid geworden op: 17 feb 2013, 12:30
Real name: Olivier & Mathias Leurs
Locatie: Belgium

Re: Uitdaging wat te doen

Bericht door f2neill » 10 feb 2018, 00:42

congo 4100 ??????
Sorry maar dat is echt veel , volgens mij kan je veel beter krijgen voor die prijs

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Uitdaging wat te doen

Bericht door Pascal » 10 feb 2018, 05:52

Koop een spiderman.
Er staat er eentje op marktplaats

janbooij1977
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 jun 2017, 21:22
Real name: jan
Locatie: The Netherlands

Re: Uitdaging wat te doen

Bericht door janbooij1977 » 10 feb 2018, 08:18

Klopt maar die wil hem niet verkopen maar ruilen :madman: dus ik hoop dat hij van gedachte veranderd en hem toch wil verkopen
in bezit een Deadpool prem Mandolorian pro een Alien PB SE
gehad een Popye,Black rose,Demolitionman,Jurassic Park,Judge Dredd,Star Trek Pro,Avatar, Tranformers Pro,Lord of the Rings,Totan,Monster bash, Oktoberfest,Spiderman,Guardian of the Galaxy pro,CP,Ghostbusters pro, Metallica Pro

Plaats reactie