SS of MB

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 15 okt 2015, 16:41

Ga het eens in de groep werpen en eens kijken wat jullie denken , en zouden doen .

Ik ben al maaaanden op zoek naar een heel mooie SS , maar kan niks vinden , of te pakken krijgen . ( Of ze staan in Hanover ... of een andere verre plaats ....)
Degene die ik dan wel vind in de buurt , hebben allemaal schade aan het speelveld en cabinet , en de prijzen liggen allemaal tussen de 3500 en 4500 euro ... Pfff begin maar he .
Maar , ik ben ondertussen op een hersteller ( pro ) gebotst , en die heeft een MB high-end staan , juist af , voor de prijs van 8900 euro . Alles op en aan , zelfs verlichte apron .
Hij kan nu juist hetzelfde doen ook voor een SS , zelfde prijs , high end restauratie , moet enkel 2 maand wachten , want hij moet er nog aan beginnen .

Wat zit er allemaal in de SS ? wel :
highglos nieuw speelveld , nieuwe mecaniek , nieuwe plastiks , nieuwe rampen , nieuwe rubbers , nieuwe decals cabinet , verlichte starposts , anti reflect glas , boegie men mod , verlichte ogen schedels achteraan , verlichte kandelaars achteraan , skull mod ingang rechtse ramp , tv slideshow mod , fantoom mod , kast inwendig herschilderd , spiegels binnenzijde , full chrome set , full led . En geleverd thuis .
Voor de MB ? Wel :
highglos nieuw speelveld , nieuwe mecaniek , nieuwe plastics , nieuwe rubbers , verlichte starposts , full led , antireflect glas , nieuwe decals cabinet , kast inwendig herschilderd , spiegels binnenzijde , mod modscoop light , alle monsters paintbrushed , mod wolfman , mod zeemonster , full chrome set , verlichte apron . En thuis geleverd .
Deze is deze week vrijdag volledig af en beschikbaar .

Ik was eerst van plan om een TWD LE aan te schaffen , maar ... na het zien van de tutorial op PAPA , ben ik daar serieus op terug gekomen en heb ik de zoektocht naar een TWD LE gestopt . Deze tutorial vond ik eerlijk gezegd heel zwak en tegenvallen , en als dat werkelijk het spel is , dan pas ik ervoor .
Dan heb ik eens gekeken naar een GoT . Volgende week staat deze op FestiFlip . Gary Stern gaat er ook zijn , om de lancering van de GoT in Frankrijk . Misschien daarom dat JJP nu afgezegd heeft en niet naar FestiFlip komt ....
Maar goed , ga deze spelen dan op FestiFlip daar , maar deze LE kost ook al 9300 euro hier in Frankrijk . En daarvan weet ik nog niet of deze mij gaat bevallen . En ... het is een Stern .. en ik heb zo die Bally/Williams liefde he ...
Nu , wat denken jullie van de prijzen . Wat zouden jullie doen ?
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: SS of MB

Bericht door David Pinball Wizz » 15 okt 2015, 18:26

Enkel jij kan er op antwoorden... De meeste vinden twd een zalige kast.. Scared stifd is wel mooi en sfeer maar qua spel totaal niet diep.
IFPA Country Director Belgium

Trillium
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 mei 2012, 11:44
Real name: Michel Lanters

Re: SS of MB

Bericht door Trillium » 15 okt 2015, 18:34

je hebt toch wel verschillende wensen: oude toppers van B/W of de nieuwste Stern.....

Hoeveel wil je betalen voor een leuke B/W flipper? 8900 euro? Voordeel is wel dat ze waardevast zijn.

Een Stern NIB wat blijft daarvan over? Ik hoor vaak positieve kritieken als Stern een nieuwe kast uitbrengt, maar een paar jaar later blijkt zo'n kast toch niet zo goed, en dus ook niet zo waardevast. Maar misschien zijn er uitzonderingen.

Wat wil je zelf? Welk soort spel vind je leuk? Als je ruimte hebt voor 1 flipper, kies je dan een SS? Die speel je met je eerste spel waarschijnlijk al uit, maar blijft wel heel lang leuk. Ik ken geen enkele kast die je zo beloont als je een jackpot schiet :D Kan Stern niet tegenop. Er zijn dus nogal wat factoren die de kastkeuze bepalen: de ruimte, jouw voorkeur, prijs, etc

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 15 okt 2015, 19:14

Inderdaad , de rule sheet van een MB en een SS zijn helemaal niet diep , en beiden kan je eigenlijk in één spel uitspelen . Maar , ze zijn enorm sfeervol , de SS nog meer als de MB . Maar , zijn ze het waard , die 8900 euro ?

De nieuwe Stern Got LE kost ook reeds 9300 euro hier bij ons . En zal deze zijn waarde blijven houden ? De TWD LE zie je nu overal te koop komen aan 7300 euro , NIB zelfs . Deze kan een zalige kast zijn , ik denk dat zijn thema toch een beperkt publiek heeft . Ik was er ook weg van , maar ik heb de tutorial gezien , en deze is me echt niet bevallen . Dus , hebben we deze geschrapt .

Dus , de Sterns toch maar laten links liggen dan , en zullen we naar Bally/Williams gaan . Ik heb er zelf nu twee , een Totan en MM , beiden in topstaat mag ik wel zeggen . De MM speelt super , de Totan ook , maar daar heb ik af en toe wel eens een technisch probleempje aan . Blijkbaar zijn de Totan's daar gevoelig voor .
Maar nu ben ik al heel ruime tijd op zoek naar een derde kast , een SS liefst . Geen te vinden die wat voldoet aan mijn eisen , behalve dus deze high-end .
Daar staat bij die pro nu ook een MB high-end reeds volledig klaar , en ... er staat ook een CC high-end , maar die is wel iets duurder .

Alleen , zijn ze die prijzen waard he ...
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

ronaldvg
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 sep 2014, 23:27
Real name: Ronald

Re: SS of MB

Bericht door ronaldvg » 15 okt 2015, 20:02

Wil je zeggen bijna 9000 voor een SS ?? Voor een MB kan ik me daar iets meer bij voorstellen maar niet bij een SS. En een kast afschrijven vanwege een tutorial filmpje ?? En als je dat van Bowen bedoeld: volgens mij was het zijn eerste keer op die kast want zo slecht heb ik hem nog nooit zien spelen.

Als je nog nooit een SS hebt gehad kun je beter eerst een wat slechtere kopen en dan verkopen en een betere kopen als hij bevalt, want ik denk dat je daar serieus op gaat laten vallen als je die van 9000 wilt verkopen. Dat is het voordeel van de TWD. Als je die weer kwijt wilt hoeft dat niet veel te kosten en makkelijker verkopen, zeker als je eerst een Pro neemt met hetzelfde idee (dus als hij bevalt later een Premium of LE kopen).

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: SS of MB

Bericht door Q » 15 okt 2015, 20:47

MB is toch enkele klassen hoger dan SS ? :wtf:
*** Q is good for you !! ***

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 15 okt 2015, 20:53

Inderdaad , bedoel dat filmpje van Bowen . Nu , hij mag zelfs zo slecht spelen , je ziet wat inhoud de kast heeft , en ik had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht . Maar , daar gaat het nu niet om .
Dus , wat ik wel zie is dat je de prijs van 8900 euro voor een high-end MB beter ziet zitten en veel aanneemlijker vind , dan diezelfde prijs voor een high-end Scared Stiff . Niet ?
Alhoewel ze beiden eigenlijk in één spel uit te spelen zijn , dus geen echte rulesheet hebben . Nogthans , is het bij de SS wel een stuk moeilijker , probeer maar eens de spider vol te krijgen in één spel . Dat je de stiffometer uitspeelt , akkoord , maar de spider .... Bij de MB is het stukken makkelijker , daar moet je enkel de monsters doen om tot monster bash te komen .
Denk toch dat ze niet ver uit mekaar liggen , maar dat MB gewoon meer bekend is . De CC high-end loopt zelfs meer , en die vind ik nu echt niet beter .
Maar ik krijg meer en meer de indruk dat de MB veel hoger ingeschat wordt dan de SS .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
Avatar
Berichten: 1329
Lid geworden op: 10 aug 2011, 21:43
Real name: Jos Deboosere
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: SS of MB

Bericht door Avatar » 15 okt 2015, 20:55

DanielFortesque schreef:Maar, zijn ze het waard, die 8900 euro ?
Nee.
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!

ronaldvg
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 sep 2014, 23:27
Real name: Ronald

Re: SS of MB

Bericht door ronaldvg » 15 okt 2015, 21:04

Ze zijn het zeker niet waard, beide niet, maar een MB is normaal al wat prijziger dan een SS. Ik kon er laatst nog een kopen (welliswaar met 4 plekjes op het speelveld) voor 2100 euro, dat lukt met zelfs een slechte MB niet.

Qua spel vind ik zelf ook de SS leuker. MB werd vrij snel beetje saai, maar dat is voor iedereen anders dus daar kun je eigenlijk geen uitspraken over doen. Een CC is alleen maar duur omdat er maar 900 van zijn en het de status heeft van de laatste "echte" DMD kast. Dan vergeten ze voor het gemak gewoon alle Sterns maar ;-) Het spel in de CC is niet eens af en eigenlijk kun je die het beste kopen als er een CCC inzit. CCC wil zeggen Cactus Canyon Continued. Dat is in principe gewoon een Proc module die wat hardware in de kast vervangt en waardoor wat hobbyisten de ontbrekende stukjes in de CC hebben kunnen afmaken (en wat nieuwe erbij).

Maar jij bent de enige die kan bepalen of een een kasteen bepaald bedrag voor jou waard is. Ik heb ook wel eens een kast gekocht waarvan ik gewoon met mijn hoofd wist dat hij te duur was, maar als hij dan mooi is en er goed bijstaat dan heb ik er dat ook wel voor over.

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 15 okt 2015, 21:18

Amaai , 2100 euro , dat ben ik nog niet tegen gekomen . Hier begint de SS vanaf 3500 euro zeg maar . Momenteel staan er te koop aan 4000 euro , wel met beschadigd playfield , en inserts die beschadigd zijn .
MB's vind je hier pas vanaf 4500 - 5000 euro . Als ik dan op flipperforum.de bekijk , dan zie ik er MB's staan van 6500 euro , mét beschadigingen he . Zelfs een CC aan 7200 euro , goede basis voor restauratie zeggen ze dan .....
Uit al die forums kan je dus duidelijk uithalen dat de CC het duurste wordt aangezien , dan de MB , en dan de SS .
Pfff , snap het niet . Ben hier nu al een hele tijd aan het zoeken voor een SS , ook op dit forum hier , maar ik kan nergens aan geraken .
En als je dan er een zou vinden van rond de 3500 euro , en je steekt een nieuw playfield ( prijs 950 euro zonder plaatsing wat hier 500 euro kost bij een pro ) en wat nieuwe plastics en rubbers enzo , dan kom je ook al rond de 5000 a 5500 euro ...
Volgens mij kan je een mooie Bally/Williams onder de 5000 euro niet meer vinden , en dan bedoel ik de MM , CC , MB , SS , CV , en de Totan . Beschadigd op playfield en inserts , ja , maar onbeschadigd , lukt volgens mij niet meer .
En dan mag je al blij zijn dat je hem voor die prijs kan hebben ...
En voor een Stern , ik weet het niet , heb er geen goed gevoel bij , en dan moet je het ook niet doen .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
Avatar
Berichten: 1329
Lid geworden op: 10 aug 2011, 21:43
Real name: Jos Deboosere
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: SS of MB

Bericht door Avatar » 15 okt 2015, 22:11

Koop een TWD Pro of een GoT Pro ... Begin daar nu eens mee.
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!

Gebruikersavatar
Turalyon
Berichten: 326
Lid geworden op: 16 aug 2011, 18:08
Real name: Gabriël
Locatie: The Netherlands

Re: SS of MB

Bericht door Turalyon » 15 okt 2015, 23:14

DanielFortesque schreef:Nogthans , is het bij de SS wel een stuk moeilijker , probeer maar eens de spider vol te krijgen in één spel . Dat je de stiffometer uitspeelt , akkoord , maar de spider ....
DF
Ik heb een SS (en die doe ik niet weg) en als je een redelijke speler bent is ook de spider niet moeilijk. Ik hou hem omdat ik a) het artwork heel mooi vind, b) ik de kast (met veel hulp) in perfecte staat heb gebracht en c) het een leuke kast vind voor een ontspannen spelletje. Voor een diepe rulesheet staat er een LOTR naast.
Dus ja een SS is een gave kast in een verzameling van minimaal 3, maar die prijs die je noemt is er ruim over. Een redelijke perfecte mag niet meer kosten dan 4500 denk ik.
Pins: SS, T2, LOTR
Gone: Dr Who

ivang
Berichten: 792
Lid geworden op: 14 aug 2011, 00:39
Real name: Ivan Geentjens

Re: SS of MB

Bericht door ivang » 16 okt 2015, 07:29

Trillium schreef: Een Stern NIB wat blijft daarvan over? Ik hoor vaak positieve kritieken als Stern een nieuwe kast uitbrengt, maar een paar jaar later blijkt zo'n kast toch niet zo goed, en dus ook niet zo waardevast. Maar misschien zijn er uitzonderingen.
LOTR, TSPP, en op een enkele miskleun na alles wat daarachter is gekomen ?

Wel grappig, dat van anderen - die het waarschijnlijk ook maar verder vertellen - overgenomen geleuter dat stern minderwaardig is ... pffff ....

Maar, als je graag de stern-LE-nieuwprijs betaalt voor een oudere Bally / Williams kast, dan heb ik nog een hele mooie, leuke shadow staan die weg mag voor maar 6500 euro, en een heel mooi gerestaureerde Funhouse die zelfs voor 4500 mag vertrekken , een koopje dus ;-)

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: SS of MB

Bericht door Pascal » 16 okt 2015, 07:48

koop een star trek LE - acdc LE of metallica LE als je goede flippers met bling bling wil

ronaldvg
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 sep 2014, 23:27
Real name: Ronald

Re: SS of MB

Bericht door ronaldvg » 16 okt 2015, 09:05

Ben het daar helemaal mee eens. Ben ook begonnen met B/W en altijd ellende met powerbordjes en connectors en switches. Nu staat hier alles Stern (tot vanavond dan ;-) ) en nooit geen problemen meer, alleen afstelling en zo, maar dat hou je toch. Stern is gewoon goed en er zijn meer dan voldoende voorbeelden van goede Sterns en zeker ook waardevaste Sterns.

Nu ik eraan denk: ik heb alleen maar onderdelen (Diode's, transistoren, IC's etc) voor B/W liggen :D Dit is trouwens niet om B/W af te kraken want ik vind dat zeker ook gave kasten !! Ze zijn alleen wat ouder en hebben meer TLC nodig.

JWV
Berichten: 78
Lid geworden op: 19 nov 2014, 11:51
Real name: Jan-Willem
Locatie: The Netherlands

Re: SS of MB

Bericht door JWV » 16 okt 2015, 15:17

Er staat er nu een op Marktplaats (NL): http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Ziet er net uit, en gaat vast voor minder dan 8900 euro weg.. ;)
On a visit: TOM
Good friends: BSD

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 16 okt 2015, 16:10

Hmmm , kijk het gaat hier wel over een high-end gerestaureerde SS of MB . Niet over een Shadowtje , of Funhouseje die er "mooi" uitziet . De prijzen voor een Shadow zweven hier rond de 1500 euro ....
Maar goed , zie hier ver uiteenlopende meningen . Ga volgend weekend eens naar FestiFlip , en daar eens wat goed flippertjes gaan bespelen . Zal wel zien wat ik dan daarna beslis welke ik uiteindelijk ga kopen .
De SS is high-end gerestaureerd , dat wil zeggen dat ook al het mechanische gedeelte vernieuwd wordt , dus eigenlijk koop ik een volledige nieuwe . Maja , blijkbaar wil dit ook niet echt iets zeggen .
En oke , als je een nieuwe wagen koopt , en die kost 10000 , wel je rijdt de dealers garage buiten en die is er direkt reeds 2500 euro minder waard !! Dus de herverkoopwaarde is steeds een pak minder .
Ik koop kasten die werkelijk af zijn , en die inderdaad duurder zijn . Foto's die ik naar forumleden reeds gestuurd heb , kunnen dit wel bevestigen , denk ik . Ik koop ook geen kast om door te verkopen .
Zal een moeilijke beslissing worden , vrees ik .
Aan allen die gereageerd hebben , Bedankt reeds voor jullie info en gedachten !! :clap: :clap: :good:
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

ronaldvg
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 sep 2014, 23:27
Real name: Ronald

Re: SS of MB

Bericht door ronaldvg » 16 okt 2015, 18:06

Succes met de keuze. Zoals ik al zei: uiteindelijk bepaal jij zelf wat het je waard is. Als je er dan blij van wordt is dat het meest belangrijke !!

aquasat
Berichten: 929
Lid geworden op: 11 sep 2012, 15:07
Real name: Ollivier
Locatie: Belgium

Re: SS of MB

Bericht door aquasat » 16 okt 2015, 18:38

Ik begrijp niet waarom die SS even duur moet zijn als de MB.
De waarde van beide kasten in slechte staat is zeker niet gelijk.
Ik heb ze allebij staan en de MB is voor mij veel beter.
De SS vind ik ook zeer goed maar de MB verveelt minder vlug.
TAF

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: SS of MB

Bericht door Pascal » 16 okt 2015, 19:37

DanielFortesque schreef:Hmmm , kijk het gaat hier wel over een high-end gerestaureerde SS of MB . Niet over een Shadowtje , of Funhouseje die er "mooi" uitziet .
Volgens mij ben jij gewoon op zoek naar een veel te dure overpimpte flipper en heb je geen intresse in een leuke flipper in goede staat :mrgreen:

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 16 okt 2015, 23:03

Thanks Ronald !!! :good: :good:

Waarom de SS even duur is als de MB , wel omdat ze beiden volledig uit elkaar worden gehaald , en volledig vernieuwd worden . Het is een high-end restauratie , en die kost gewoon zoveel . Als je nu een Totan zou nemen , wel die zou ook komen op dezelfde prijs . Of neem je nu een Shadow , wel die zou ook op die prijs komen .
Alles maar dan ook alles wordt herschilderd , vernieuwd , enz . Het is dus een compleet nieuwe kast .

Op de gewone markt , met beschadigingen , bespeeld , enz , daar verschillen de prijzen inderdaad . Kijk maar even op flipperforum.de nu , daar staat een MB , met speelveldschade , en cabinetschade , en vraagprijs is 6500 euro !!
Maar , ga eens kijken naar de amerikaanse markt , wat een SS daar kost .... niet te doen .

Maar , ik zie wel , heb nu een goed gedacht voor mezelf opgemaakt , en net zoals Ronald zegt , ik voel me er goed bij !!! En het is dat wat telt , niet .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: SS of MB

Bericht door Dennis » 17 okt 2015, 05:51

Dat dat highend maken geld kost begrijpt iedereen. Maar als je aan beide kasten even veel werk vericht en de één begint als basis met 3k en de ander 5k, dan moet er toch een prijsverschil onder de eindstreep zijn?
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: SS of MB

Bericht door Baron Shadow » 17 okt 2015, 09:16

Amerikaanse markt heeft weinig nut om naar te kijken lijkt me.
Daar zou ik mijn em'ers ook voor een hoop meer kunnen verkopen ;)
Maar komen ook nog eens vervoerkosten bij waardoor ze nog duurder zouden worden.
Ik snap ook niet echt waarom al die highend restauraties op dezelfde prijs uitkomen.
Het werk zal zeker misschien net zo duur zijn maar inderdaad als de basis prijs goedkoper is zal dit toch ook meetellen.
En waarschijnlijk ook de zeldzaamheid dat je aan een bepaalde kast kan komen.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Gebruikersavatar
ankske
Berichten: 525
Lid geworden op: 13 mar 2012, 13:42
Real name: Anke Baeyens
Locatie: Belgium

Re: SS of MB

Bericht door ankske » 17 okt 2015, 16:28

Hallo Daniel,

Ik heb ook beide kasten en een keuze tussen de 2 is zeer moeilijk.
Ik vind (ben wel maar een middelmatige speler) de MB moeilijker dan de SS, maar ze zijn beiden superleuk van sfeer, misschien de SS zelfs nog iets leuker en mooier.
Ik kan me vinden in de meningen over de prijs, dat die normaal niet gelijk zou mogen zijn, omdat de MB hoger aangeschreven staat dan de MB.
Maar het is wel zo dat de SS veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijker te krijgen is dan de MB, maakt het wel verleidelijk om er een hoge prijs voor te betalen, dan heb je hem, en als hij dan ook nog zo mooi is...
Tja, keuzes, alleszins veel succes met je zoektocht.
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 17 okt 2015, 21:09

Thanks Ankske , :good:
Weet je , ik denk er ook zo over . Ik ga zowiezo volgende week naar FestiFlip , en de verkoper van de SS en MB is daar ook met een paar kasten . Ik zie hem daar , en ga daar de SS en de MB en de CC gaan spelen ( wel niet die high end zijn ) . Ondertussen wat bakelijen over de hobby , over ditjes en datjes , een paar pintjes meepakken , nog een paar extra spelletjes spelen , kortom , een fijne dag van maken .
En , uiteindelijk , denk ik dat mijn besluit vast gaat staan , en dat ik een full high-end restaured Scared Stiff ga nemen , een zo véél te dure , overpimped met toeters en bellen , mods en overbelichte starposts , bij gebrek aan een leuke flipper in goede staat :mrgreen: ....
En uiteindelijk , is het zoals Ronald zegt , als het mij maar bevalt ... tja , en dan heb ik er eigenlijk drie overpimpte veel te dure kasten staan als de SS erbij komt .
Ga er zelfs nog een gopro voor bijkopen , en filmpjes proberen te zetten op youtube . De dochter kent daar alles van , is zo een internettechneut , en die gaat me daar allemaal bij helpen zei ze me ... wordt dus vervolgd .
Moest er iemand naar FestiFlip komen afzakken , laat het even weten , dan kunnen we daar eens kennis maken en een paar spelletjes spelen en pintjes drinken .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Plaats reactie