SS of MB

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 31 okt 2015, 15:03

Kijk , hoe snel het kan keren .
Ben nu in contact gekomen met Jacques , de vorige werknemer van Bernard , die daar de restauraties deed , die nu op zichzelf begonnen is als flipper verkoper en hersteller en restaurateur . Hij heeft me een mailtje gestuurd met de site van zijn nieuwe zaak , en of hij iets voor mij kan doen , en ja hoor ... ik vroeg hem voor een SS , met nieuw clearcoated playfield , nieuwe decals , enz , net als de Totan die ik heb .
Je moet wel weten dat hij weldegelijk de kerel was , die zowel mijn Totan als mijn MM heeft gerestaureerd toen hij nog bij Bernard werkte ...
Alles dus nu dik in de sjacosch . Hij weet een SS staan , gaat deze volgende week afhalen , en gaat deze in perfecte staat restaureren , net als de twee andere , aan dezelfde prijs .
Yes , de SS komt eraan !!!!!
En .... heb ook beslist om direkt ook , als hij de SS dan komt leveren , om bij alle drie een color dmd te plaatsen !!
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
ankske
Berichten: 525
Lid geworden op: 13 mar 2012, 13:42
Real name: Anke Baeyens
Locatie: Belgium

Re: SS of MB

Bericht door ankske » 03 nov 2015, 16:42

Hoi Daniel,

Amai, ongeduldig afwachten nu!
Wij hebben er ook een color dmd inzitten, en dat is supermooi, je zal het zien.
Als de kast (ook uw andere 2) zo mooi gerestaureerd is, maakt zo'n color dmd het plaatje af vind ik.
Nog veel :pin: plezier :good:
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: SS of MB

Bericht door DanielFortesque » 03 nov 2015, 19:47

Hoi , Ankske ,
Thanks , ben inderdaad nu vol ongeduld aan het wachten . Van zodra de SS hier is , en de colors geplaatst zijn , maak ik foto's van de kasten en probeer ik ze hier op het forum te zetten .
Zal ze onder "gameroom " zetten , maar weet wel , het is maar een kleintje he , mijn gameroom . Er staan momenteel dus de MM en de Totan , daar gaat dus de SS nu gaan bijkomen , en ... jawel , er is een vierde waar we oog op hebben , en als alles wat meevalt , en de persoon zou ietsjes willen zakken in prijs , dan zal het een game room van 4 zijn .
Maar , dan staat ze zo goed als vol . Een vijfde zou misschien lukken , maar dan heb je geen ruimte meer om deftig rond te gaan , en deftig te spelen , dus zal 4 het maximum zijn . Maar , 4 mooie kleppertjes , dat is voor mij de hemel op aard hoor !!!
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: SS of MB

Bericht door flippers.be » 04 nov 2015, 08:39

ah goed nieuws, proficiat :)

Plaats reactie