AC/DC in NL!!!!!!!!

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 654
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: AC/DC in NL!!!!!!!!

Bericht door Den Duze » 17 apr 2016, 08:31

Mij maakt het niet uit want ik ga toch niet maar eerlijk gezegd zegt AC/DC met Axl als zanger mij niks!
Ik heb Axl 1 maal live gezien en dat is nog steeds van de grootste teleurstellingen die ik ooit gezien heb.
Uiteraard zal Angus veel goedmaken maar toch...

Voor de mensen die toch gaan - veel plezier want het zal - zoals steeds bij AC/DC - wel een prachtig concert blijven

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: AC/DC in NL!!!!!!!!

Bericht door Pascal » 17 apr 2016, 16:07

zonet gehoord op studio brussel: axl rose wordt de zanger van acdc voor de concerten.
hij komt dus ook naar belgie !!

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: AC/DC in NL!!!!!!!!

Bericht door zwartepanter » 17 apr 2016, 17:30

Staat ook in de krant.

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: AC/DC in NL!!!!!!!!

Bericht door Dennis » 17 apr 2016, 18:57

Eigenlijk is het vreemd dat ze niet gewoon zeggen van we stoppen, het is mooi geweest. Zullen de financieële belangen toch te groot zijn. Maar goed 16 Mei Werchter, ik ben er bij. Heb wel me kaartje veel te duur gekocht op viagogo want daar is de prijs behoorlijk van gezakt afgelopen weken. Nu 70,- ex kosten ongeveer.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: AC/DC in NL!!!!!!!!

Bericht door Pascal » 17 apr 2016, 19:10

Q schreef:Gasten, even serieus : hoeveel mensen gaan ooit in hun leven kunnen zeggen dat ze een concert van AC/DC gezien hebben waarbij Axl Rose even kwam inspringen als zanger ? Ik wil gerust tickets overnemen hoor, stuur maar PM.
groot gelijk
denk ook dat dit een tof concert zal zijn !!

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: AC/DC in NL!!!!!!!!

Bericht door Dennis » 17 mei 2016, 10:47

Na een hele lange heenreis vanwege de files en een flinke wandeltocht vanaf de parking toch nog op tijd. Wel vreemd hoor zo met Axl, zijn stem is er wel geschikt voor. Wat ik niet begrijp is dat er met geen woord over Brian Johnson werd gesproken. Even een videoboodschap ofzo. Iets van ik had er graag bijgeweest, maar het gaat echt niet. Maar ik ben blij dat Axl de tour wil afmaken. Ik weet zeker dat de fans het echt gewaardeerd hadden. Axl zit ook nog eens met zijn been in het gips. Angus draaft gewoon door, maar op een gegeven moment moet je ook kunnen zeggen van het is mooi geweest.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: AC/DC in NL!!!!!!!!

Bericht door Pascal » 17 mei 2016, 11:53

zat hij nog in de gips?

Plaats reactie