Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
Johnny
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 okt 2014, 19:04
Real name: Johnny
Locatie: The Netherlands

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Johnny » 30 sep 2015, 11:36

Hallo,

Bij de firma pinled door een vriend display set besteld voor z,n Black Knight.
Overschrijving op 13 september, tot op heden niets ontvangen.
Ook meerdere mails gestuurd met verzoek tot reactie - geen respons.
Overschrijving is gedaan dmv IBAN, dus storneren wordt hem niet. :(

Heeft iemand kort geleden een bestelling gedaan bij deze onderneming?



.

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door flippers.be » 30 sep 2015, 11:43

Ik zelf niet maar op het duitse forum (flippermarkt.de) zijn er wel zo'n ervaringen..
Had je vooraf gemailed om te vragen of het op voorraad was of gewoon direkt besteld ?

Johnny
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 okt 2014, 19:04
Real name: Johnny
Locatie: The Netherlands

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Johnny » 30 sep 2015, 12:22

flippers.be schreef:Ik zelf niet maar op het Duitse forum (flippermarkt.de) zijn er wel zo'n ervaringen..
Had je vooraf gemaild om te vragen of het op voorraad was of gewoon direct besteld ?
Nee niks gemaild, gewoon besteld.
Geen account voor het Duitse forum, van zaken die ik nog wel kan lezen is het uiteindelijk met vertraging wel goed gekomen.
Het fenomeen niet reageren door Pinled is op het Duitse forum ook niet onbekend.
Vriend wacht op reacties of er iemand van dit forum iets heeft besteld anders start ie een fraude procedure op.


.

Johnny
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 okt 2014, 19:04
Real name: Johnny
Locatie: The Netherlands

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Johnny » 03 okt 2015, 18:18

Johnny schreef: Nee niks gemaild, gewoon besteld.
Geen account voor het Duitse forum, van zaken die ik nog wel kan lezen is het uiteindelijk met vertraging wel goed gekomen.
Het fenomeen niet reageren door Pinled is op het Duitse forum ook niet onbekend.
Vriend wacht op reacties of er iemand van dit forum iets heeft besteld anders start ie een fraude procedure op.
Hoera,
pakketje binnengekomen.
Vriend had nog een mail gestuurd met de mededeling dat het wel zo netjes zou zijn om op zijn website te vermelden dat hij eventueel met zijn onderneming gestopt zou zijn ;)
Ook vermeld dat er op een forum met "belangstelling" gevolgd werd hoe de afloop zou zijn.

Ik denk dat het laatste de versnelde doorslag heeft gegeven want het was binnen 3 dagen geregeld.




.

ronaldvg
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 sep 2014, 23:27
Real name: Ronald

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door ronaldvg » 04 okt 2015, 00:45

DanielFortesque schreef:-10 voor ene zekere daywalker993 op het duits flipperforum.de . Wat een pretentie , wat een kl...ak !!
Ik contacteer die kerel direkt als hij zijn TWD LE adverteert als te koop . Zeg hem dat ik hem wil kopen en een voorschotje direkt wil storten van 300 euro en 7000 euro cash bij afhaling . Vraag hem BIC en IBAN om via home banking direkt de 300 euro door te storten , en dat wil hij niet , hij aanvaardt geen storting via de bank , enkel cash in de handen :wtf: en 300 euro vind hij te weinig , hij moet voor zo een lange reservatie ( 11 dagen :madman: ) minstens 500 euro hebben :shock:
Dan zegt hij weer dat hij geen lange reservaties doet . Ik zeg hem dat ik op 3 october hem kan komen halen , dat het maar 11 dagen is , zijn antwoord , dat weekend is hij op holiday :wtf:
En terwijl wij in gesprek zijn , staat er ineens gereserveerd op de site !! Als ik hem er dan op aanspreek , zegt hij dat hij enkel verder handelt met werkelijke kopers :wtf:
Wat een nest is me dat zeg . Moet zijn TWD LE voor geen geld meer hebben , de boom in ermee ..
Opletten dus voor deze kerel op het duitse forum !!
Grttzz
DF
Volgens mij is hier een spelletje gespeeld. De TWD stond gewoon veel te laag geprijsd met al die opties. Zelfs een kale met topper zou al goedkoop zijn geweest voor dat bedrag. Ik heb zo het vermoeden dat deze alleen zo laag te koop is gezet om aan te kunnen geven door een eventuele koper van zo'n TWD LE dat de kast minder waard zou zijn dan wat ervoor gevraagd wordt door een andere verkoper.

Ik heb gisteren een kast zelf opgehaald bij iemand die dezelfde TWD LE heeft willen kopen en meteen op wilde gaan halen, maar die kreeg ook allemaal smoesjes en was hij ook ineens gereserveerd. Overigens staan er ook spullen bij genoemd die er nog niet inzitten. Is volgens mij alleen maar erbij gezet om de kast duurder te laten lijken, maar omdat die extra's niet op de foto's staan hebben ze het maar zo gezegd. Er stonden ook geen foto's bij van de losse extra's. Vind ik niet horen op een forum dit soort geintjes. Ik heb overigens wel redenen om dit te denken, maar kan natuurlijk niets bewijzen ;-)

Gebruikersavatar
J.Verheggen
Berichten: 477
Lid geworden op: 23 jun 2012, 10:32
Real name: Jasper Verheggen
Locatie: Rest of the world

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door J.Verheggen » 04 okt 2015, 11:58

mensen krijgen altijd die 50 euro terug als ze de kast niet willen, of netjes afbellen als ze niet komen.
Zonder relais is er geen bal aan.
www.wipperflinkel.nl

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door DanielFortesque » 04 okt 2015, 13:32

Blijf erbij dat dit een heel raar verhaal was , en dat het voor mij totaal niet kon . Zo te lezen nu , zijn er dus meer mensen die deze flipper wilden kopen , en die ook allemaal hetzelfde smoesje als ik heb gekregen . Heel raar .
En inderdaad , je hebt gelijk als je zegt dat het een koopje was , zeker met al die extra's erbij , en inderdaad , die niet gemonteerd waren . Er klopt toch ergens iets niet he .

Nu , ik ben een ervaring rijker weer , vertrouw op het duitse forum niemand meer , nu wat wil je , als zelfs de VW niet meer te vertrouwen is :lol:

Blijf ondertussen op mijn gemakje verder zoeken , er zal inderdaad wel een TWD LE op mijn weg ergens komen . Misschien zelfs eind deze maand op FestiFlip ....
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

gsa
Berichten: 300
Lid geworden op: 29 jun 2013, 21:50
Real name: christoph
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door gsa » 17 okt 2015, 11:42

+2 voor ronaldvg

Voor zijn shaker , super ding

Heeft zelf de moeite gedaan om langs
Te komen en te installeren omdat hij in de
Buurt was !
Gameroom ; GB pro , Got prem, IJ (williams),TZ , Orbit , flash Gordon
Arcade; MK3
Out; circus,space time,TX,space station ,bop ,FH ,lah, ww, FT, NF,
TOM,Cftbl, Lotr , avatar, SM, tssp,twd , pinball magic, ST pro

Gebruikersavatar
philip van beirs
Berichten: 533
Lid geworden op: 10 aug 2013, 08:22
Real name: Philip VB

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door philip van beirs » 20 okt 2015, 08:30

+1 voor Hensbrooker (Ralph) voor het herstellen van een van zyn Pinwize mods. Super service Ralph.
:good:

+1 voor Markske voor reperatie leds op printplaat, altijd bereid te helpen en snel dat hij is;
:good:

+1 voor Marcel (led4pin), goed advies en service; en de extra's rubbers of posts die hij meegeeft bij een bestelling;
:good:

trekkie
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 nov 2012, 17:35
Real name: Frank V d S
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door trekkie » 27 okt 2015, 00:00

Een dikke + voor onze Zwarte Panter voor het eindeloze geduld bij het herstel van men IJ :clap:
TWD,STTNG,STLE,ACDC

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door zwartepanter » 27 okt 2015, 07:42

trekkie schreef:Een dikke + voor onze Zwarte Panter voor het eindeloze geduld bij het herstel van men IJ :clap:
Da's een dubbele + voor David hè.

ruben
Berichten: 243
Lid geworden op: 30 mar 2013, 23:59
Real name: ruben
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door ruben » 03 nov 2015, 17:43

DIKKE -100 voor mikey 1983 :evil:

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Richard Baan » 03 nov 2015, 18:20

Twister?
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

ruben
Berichten: 243
Lid geworden op: 30 mar 2013, 23:59
Real name: ruben
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door ruben » 03 nov 2015, 19:23

@richard: hij zou komend weekend mijn jd komen halen.en dan zie ik op marktplaats dat hij toch nog verder aan het zoeken is naar een jd.dan mail ik hem en zegt hij doodleuk "ik zie er vanaf, is te ver".
moest hij dan eerst een mailtje sturen via het forum om de afspraak te deleten,zou ik het nog begrijpen.
krijg ik achteraf toch nog mailtje dat hij de jd voor 100 euro minder wel wilt komen halen.
soit ,eigenlijk zijn er geen woorden aan vuil te maken.

Gebruikersavatar
Wistiti
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 mei 2013, 07:58
Real name: Jürgen
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Wistiti » 04 nov 2015, 09:59

+2 voor ronaldvg
Voor de vlotte deal voor de ACDC... en tussendoor installeren van de shaker in mijn TWD :good:
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC

Gebruikersavatar
Wistiti
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 mei 2013, 07:58
Real name: Jürgen
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Wistiti » 04 nov 2015, 10:01

+1 voor Rik voor het leveren van een mooie kast (zelfs aan huis gebracht dus nog een +1 extra)
+1 voor David voor de chique NBA Fastbreak
:yahoo:
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door zwartepanter » 07 nov 2015, 09:19

+1 voor markske voor het oplossen van het ringmasterprobleem :clap: .

The Shadow
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2013, 09:06
Real name: Jos Koemeester

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door The Shadow » 28 dec 2015, 09:23

ruben schreef:@richard: hij zou komend weekend mijn jd komen halen.en dan zie ik op marktplaats dat hij toch nog verder aan het zoeken is naar een jd.dan mail ik hem en zegt hij doodleuk "ik zie er vanaf, is te ver".
moest hij dan eerst een mailtje sturen via het forum om de afspraak te deleten,zou ik het nog begrijpen.
krijg ik achteraf toch nog mailtje dat hij de jd voor 100 euro minder wel wilt komen halen.
soit ,eigenlijk zijn er geen woorden aan vuil te maken.
Ja die mikey1983 kan er wat van. Zelf al een hele nare ervaring met hem gehad. ben je het eens over de prijs gaat hij er weer over beginnen te onderhandelen, nog zonder de kast gezien te hebben. Moet dan ineens naar Tjechie om te werken, dus kan pas na 2 maanden de kast halen, maar je ziet hem ondertussen wel op marktplaats bieden op eenzelfde type kast. M.a.w. komt ie er een betere tegen, dan zegt ie jou gewoon af of begint weer over de prijs. het ergste vind ik nog dat hij 2 accounts gebruikt op markplaats. hij gebruikt "vermeulen" (zijn echte naam) en "de vries". Met het laatste account biedt hij op zijn eiegn kasten (aangeboden door vermeulen). Eigenlijk zouden ze dit soort figuren uit de flippervereniging moeten gooien

Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Kuroto » 05 jan 2016, 22:31

Dikke +1 voor p_treintje voor de warme ontvangst en toffe babbel, maar ook voor het correct afhandelen van de deal :-)
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door p_treintje » 07 jan 2016, 09:55

+2 voor Kuroto.
Eentje voor het helpen met taxeren en eentje voor de perfecte afhandeling.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Gebruikersavatar
davalve
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 okt 2012, 19:13
Real name: Ron
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door davalve » 23 jan 2016, 18:56

Dikke +1 voor Vic met het helpen van het display.
Ook al niet gelukt toch super bedankt voor de moeite. :respect: :good:

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Scaryflippers » 24 jan 2016, 13:24

+10 voor Hurricane voor al die elektronische gottlieb herstellingen die hij heeft gedaan voor mij :cheers: :cheers:

Gebruikersavatar
Brandaris
Berichten: 145
Lid geworden op: 25 feb 2015, 21:54
Real name: bjorn brand
Locatie: The Netherlands

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Brandaris » 29 jan 2016, 10:28

The Shadow schreef:
ruben schreef:@richard: hij zou komend weekend mijn jd komen halen.en dan zie ik op marktplaats dat hij toch nog verder aan het zoeken is naar een jd.dan mail ik hem en zegt hij doodleuk "ik zie er vanaf, is te ver".
moest hij dan eerst een mailtje sturen via het forum om de afspraak te deleten,zou ik het nog begrijpen.
krijg ik achteraf toch nog mailtje dat hij de jd voor 100 euro minder wel wilt komen halen.
soit ,eigenlijk zijn er geen woorden aan vuil te maken.
Ja die mikey1983 kan er wat van. Zelf al een hele nare ervaring met hem gehad. ben je het eens over de prijs gaat hij er weer over beginnen te onderhandelen, nog zonder de kast gezien te hebben. Moet dan ineens naar Tjechie om te werken, dus kan pas na 2 maanden de kast halen, maar je ziet hem ondertussen wel op marktplaats bieden op eenzelfde type kast. M.a.w. komt ie er een betere tegen, dan zegt ie jou gewoon af of begint weer over de prijs. het ergste vind ik nog dat hij 2 accounts gebruikt op markplaats. hij gebruikt "vermeulen" (zijn echte naam) en "de vries". Met het laatste account biedt hij op zijn eiegn kasten (aangeboden door vermeulen). Eigenlijk zouden ze dit soort figuren uit de flippervereniging moeten gooien
Deze Mikey is inmiddels ook lid van dit forum, zie http://flipperforum.be/viewtopic.php?f=14&t=7958

Ik heb de verhalen inmiddels ook uit een hoop bronnen gehoord.

Gebruikersavatar
Bramvk
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 dec 2015, 22:23
Real name: Bram
Locatie: The Netherlands

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Bramvk » 25 feb 2016, 14:03

Dikke +5 voor Daniel Fortescue voor de geweldige begeleiding en hulp bij de aanschaf van mijn Star Trek Pro. Dank is groot.
NFV lid
In play: ...empty :-(
Used to own: DP LE, Tron, Judge Dredd, TZ, TOM, ST-Pro, Star Wars pro, Baywatch, Street fighter 2.

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Q » 25 feb 2016, 14:28

Bramvk schreef:Dikke +5 voor Daniel Fortescue voor de geweldige begeleiding en hulp bij de aanschaf van mijn Star Trek Pro. Dank is groot.
Bij Bernard Loose toevallig ?? :whisling: :run:
*** Q is good for you !! ***

Plaats reactie