Project: Hyperspin Vewlix XXL

Verhalen en vragen over het visueel onderhouden en verbeteren van arcadekasten
maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Project: Hyperspin Vewlix XXL

Bericht door maikelputman » 11 apr 2012, 19:02

Hallo Iedereen,

Ik heb afgelopen jaar een flipperkast (Fish Tales) gekocht om een "Gameroom" te beginnen. 8-)
Vandaag heb ik mijn zinnen gezet op het custom bouwen van een Arcade kast met Hyperspin als basis voor het draaien van de games. :D :D

Ik heb al een lijstje gemaakt van de dingen die ik sowieso nodig ga hebben:

Cabinet
- MDF, scharnieren, lijm, schroeven, lak e.d. voor het Cabinet
- Coindoor
- Plexiglas voor de deur onderin en de marquee (optioneel)
- Slot voor de deur onderin het cabinet (toegang tot interne hardware)
- Wieltjes (om het cabinet mobiel te houden) en "locks" om ze op de plek te houden.

Hardware
- 37 of 40 inch LCD, LCD LED of Plasma TV. (Ik heb al gelezen dat de responsetime en ghosting eigenschappen heel belangrijk zijn bij de keuze, ook moet hij automatisch aangaan als de stroom wordt aangezet).
- PC met snelle processor (I3 of vergelijkbaar), 2-4 GB DRR3, 1-2 TB HD, 5.1 Geluidskaart met externe bediening (afstandbediening o.i.d.), Ati of Nvidia Grafische kaart met 1-2 GB Videogeheugen.
- Muis, Toetsenbord etc.. voor het geval ik deze nodig heb voor onderhoud.
- boxenset voor aansluiting op de geluidskaart (1 a 2 box(en) onder marquee, 2 onderin het cabinet en 2 aan de zijkant)
- Aansturing, Joysticks en knoppen => USB (waarschijnlijk Ipac4)
- 7 Knoppen en 1 Joysticks per speler (voor 4 spelers) + startknoppen en coinknoppen
- 1 Trackball met direct USB verbinding
- Ledverlichting (strips met afstandbediening) voor onder de kast onder de marquee e.d.

Dit cabinet spreekt mij heel erg aan en ik wil dan ook een vergelijkbare opbouwen:


Ik wil ongeveer 1000-1250 euro uitgeven om dit op te zetten, moet lukken denk ik, als ik een beetje uitkijk waar ik wat koop. Mochten jullie nog tips (dingen waar ik op moet letten e.d.) of links hebben voor leuke spullen die in mijn rijtje voorkomen, dan hoor ik dat graag.

Ook zijn er misschien mensen die iets uit mijn lijst hebben staan/liggen? Ik hou me graag aanbevolen.

Ik ben nog steeds in de onderzoeksfase en ik ga deze week beginnen met het inventariseren van alle spullen en het aankopen van de PC, zodat ik deze al softwarematig kan voorbereiden. Vandaaruit ga ik verder.

Ik houd jullie op de hoogte ;)

UPDATE 18-04-2012
Tijdens mijn zoektocht voor het maken van de ultieme 4 spelers Arcadekast loop ik tegen een hoop vraagstukken op.
Vandaar hieronder een opsomming van handige links die ik tegenkom die antwoord geven op de vragen:

- (Beste) layoutmogelijkheden van de pushbuttons http://www.slagcoin.com/joystick/layout.html
- Hoogte controlpanel (voor staand te spelen) http://forum.arcadecontrols.com/index.php?topic=3497.0
- Verf tips en mooi voorbeeld Vewlix kast http://customvewlix.blogspot.com/2010/0 ... lix-2.html
- 3D Overzicht van de componenten van de Vewlix http://forum.lowyat.net/topic/2285222/all
- Totaalproject Custom brede Vewlix http://shoryuken.com/forum/index.php?th ... og.103214/

Update 31-05-2012

Kostenoverzicht tot nu toe
  • Electronica (draden, connectors enz..) € 38,00
  • Bouwmaterial (hout, schroeven enz..) € 165,60
  • 5.1 Boxenset € 57,52
  • 42'' Plasma TV € 489,00
  • PC met toebehoren € 300,00
  • Joysticks, buttons iPac4 enz.. € 280,00
GRAND TOTAL = € 1330,12
Laatst gewijzigd door maikelputman op 31 mei 2012, 10:15, 8 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Saru » 12 apr 2012, 07:47

Meeste mame bouwers maken om de een of andere reden een uitschuifbaar paneel voor hun toetsenbord en muis.
Allemaal goed en wel.
Maar wat ik gedaan heb (wou een gesloten mame kast zonder al teveel uitschuifbare zaken en dergelijke - het is geen transformerkast! :) )
Is onder mijn paneel van knoppen 3 kleine rechthoekige gaatjes gemaakt.
Dan een verlengkabel USB in de pc gestampt en zo naar die 2 kleine gaatjes.
Heb ik dan een toetsenbord of muis nodig sluit ik het gewoon daar op aan.

Ook extreem handig voor external HDD baaj de weg!
Zeker als je er een jukebox soft inzet zoals ik gedaan heb.

Kan zijn dat ik nog speciallekes heb maar mame kast ligt al eventjes uit elkaar wegens verhuis dus ik kan niet direct op iets komen :)
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
taito6581
Berichten: 546
Lid geworden op: 16 aug 2011, 19:24
Real name: Peter Smets
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door taito6581 » 12 apr 2012, 08:57

Knoppen, joysticks en $pacs heb ik allemaal op stock bij Rastermania. Mail is voor een lijstje van benodigdheden.

Ik zou wel oppassen als je gaat voor een cabinet met 7 buttons per speler en 4 spelers + een trackball + wat-nog-allemaal. Er zijn genoeg voorbeelden op internet te vinden over de absoluut spuuglelijke "monstrosities" (zoals ze dat mooi in het engels kunnen uitleggen) in deze setup

3 second google :
Afbeelding

Noem mij 2 games waar je met 4 spelers 7 buttons nodig hebt. Beter nog, noem mij 5 games waar je meer dan 6 buttons nodig hebt ? Noem er mij 20 waar je er meer dan 4 nodig hebt ? De Mortal Kombat / Killer Instinct en NBA Jam reeks vul ik al in.

Het staat ERG lullig als je dan voor heel die zooi op je eentje staat pacman te spelen zu :mrgreen:
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 12 apr 2012, 09:12

Saru schreef:Meeste mame bouwers maken om de een of andere reden een uitschuifbaar paneel voor hun toetsenbord en muis.Allemaal goed en wel. Maar wat ik gedaan heb (wou een gesloten mame kast zonder al teveel uitschuifbare zaken en dergelijke - het is geen transformerkast! :) ) Is onder mijn paneel van knoppen 3 kleine rechthoekige gaatjes gemaakt.
Dan een verlengkabel USB in de pc gestampt en zo naar die 2 kleine gaatjes.
Heb ik dan een toetsenbord of muis nodig sluit ik het gewoon daar op aan.
Goed idee, maar dan ga ik gewoon voor een draadloze muis en toetsenbord als backup voor de buttons/joysticks en trackball ;)
taito6581 schreef:Knoppen, joysticks en $pacs heb ik allemaal op stock bij Rastermania. Mail is voor een lijstje van benodigdheden.
Ik zou wel oppassen als je gaat voor een cabinet met 7 buttons per speler en 4 spelers + een trackball + wat-nog-allemaal. Er zijn genoeg voorbeelden op internet te vinden over de absoluut spuuglelijke "monstrosities" (zoals ze dat mooi in het engels kunnen uitleggen) in deze setup. Noem mij 2 games waar je met 4 spelers 7 buttons nodig hebt. Beter nog, noem mij 5 games waar je meer dan 6 buttons nodig hebt ? Noem er mij 20 waar je er meer dan 4 nodig hebt ? De Mortal Kombat / Killer Instinct en NBA Jam reeks vul ik al in.
Het staat ERG lullig als je dan voor heel die zooi op je eentje staat pacman te spelen zu :mrgreen:
Thanks voor het aanbod, Ik zal eens je website bekijken ;)

Ik wil ook bijvoorbeerld N64 games gaan spelen (Smash Bros. :rock: ), vandaar 4 spelers. En een N64 controler heeft 9 (verschil tussen stick en d-pad en niet megerekent) verschillende inputs (A, B, Z, CUP, CDOWN, CLEFT, CRIGHT, L, R). Dus ik ga wel voor 8 buttons per speler (+ Coin en Start). Aangezien ik voor een 42 inch tv ga, is de breedte van de spelersplaat ook niet zo'n probleem.
In de video ziet ie er vrij netjes uit vind ik, zonder dat je elkaar in de weg staat met een 4 spelers spel.

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Saru » 12 apr 2012, 09:18

Je kan toch gewoon N64 controllers aansluiten op je mame kast? :)
Denk dat dat wel te vinden moet zijn controllers die geconverteerd zijn naar USB
Ik heb zo'n controller liggen voor SNES.
Die ik trouwens NOOIT gebruik :D
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 12 apr 2012, 09:25

Jup daar heb je inderdaad interfaces voor, maar ik wel graag alles met de joystick en de buttons bestuurbaar maken en niet voor elke verschillende consolegame andere joysticks uithalen. ;)

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Saru » 12 apr 2012, 09:30

Daar heb je een punt :D
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
taito6581
Berichten: 546
Lid geworden op: 16 aug 2011, 19:24
Real name: Peter Smets
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door taito6581 » 12 apr 2012, 19:56

N64 naar PC is niet evident, net omwille van die analoge sticks maar ik dacht wel dat de chinezen zo iets in de aanbieding hadden indertijd, of die nog te vinden zijn is de vraag - desgewenst steek ik wel eens de voelsprieten uit bij mijn groothandelaars aldaar. SNES is geen probleem, die heb ik voldoende liggen zelfs 8-)

En ipv te liggen prullen met muis & keyboard in het cabinet, koop u voor hetzelfde geld een USB WLan stick en zet VNC of eender welke andere remote-control software van uw keuze op de onderliggende PC. Werkt een pak handiger met de laptop vanop afstand of op het controlpanel, trust me :twisted:
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 12 apr 2012, 20:02

De remote desktop naar de laptop is een supergoed idee, hoef ik inderdaad niet te lopen kloten met een toetsenbord en muis opbergvakje ;)

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Saru » 13 apr 2012, 07:29

Ah inderdaad!
Heb ik ook gedaan :D
Toch werk ik liever locale.
Nuja bij mij is het zelfs nog iets anders dan remote desktop.
Mijn bios heeft zijn eigen ip adres.
Zo kan ik remote zelfs de boot volgen. (Wat niet echt nodig is maarja :p)

Ga je de pc er los instampen of in een tower?
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 13 apr 2012, 07:57

Heb intussen een PC voor erin gevonden :D
Een
Pentium Dual-Core E6600 @ 3.06GHz
4 GB DD3 geheugen
Radeon HD 6790
1TB WD HDD

Moet alles wel vlot op lopen lijkt me zo :D

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Saru » 13 apr 2012, 08:14

Let op een TB zit snel vol indien je verschillende emulaties gaat gebruiken.
Nuja een schijf bijsteken kan nog altijd natuurlijk :)

En ga je de pc dan los in de bak monteren of zal ie in een pctower zitten.
Zorg sowieso voor een goede verluchting ;)
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 13 apr 2012, 10:09

Saru schreef:Let op een TB zit snel vol indien je verschillende emulaties gaat gebruiken.
Nuja een schijf bijsteken kan nog altijd natuurlijk :)

En ga je de pc dan los in de bak monteren of zal ie in een pctower zitten.
Zorg sowieso voor een goede verluchting ;)
Ja 1 TB zit zo vol, maar met de huidige HDD prijzen :madman: , wacht ik liever even tot ik hem helemaal vol heb voordat ik er nog eentje bijkoop, misschien zijn ze dan wel goedkoper.
Ben ook van plan om aan de achterkant van het kabinet ventilatie roosters te maken, waaruit de voeding zich kan uitblazen ;) In eerste instantie zet ik de pc gewoon met tower erin, misschien dat ik later nog wat in elkaar ga knutselen zodat alles aan de kast komt vast te zitten, maar dat zie je verder toch niet ;)

Ik heb een iets forsere pc gepakt zodat ik ook gamecube, xbox enzo vloeiend kan emuleren :D

Gebruikersavatar
Overkilll
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 apr 2012, 12:49
Real name: Paulo Moreira
Locatie: Rest of the world

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Overkilll » 13 apr 2012, 10:20

WOWWWWWWW

Great arcade project i never see one cabinet so large.

Good work
PINBALL LEDS - HIGH QUALITY AT LOW PRICES
http://www.republicofpinball.com

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Saru » 13 apr 2012, 11:48

maikelputman schreef: Ben ook van plan om aan de achterkant van het kabinet ventilatie roosters te maken, waaruit de voeding zich kan uitblazen ;)
:good:

Bij mij staat em er ook in met tower en al hoor.
Sommige mensen opteren van alles los erin te vijzen omdat dat "beter" zou zijn.
Maar als je je bak goed ventileert zou ik niet inzien waarom een bak niet goed is.

Moet wel zeggen dat er towers zijn die om de een of andere reden stof aantrekken :D
Das natuurlijk niet zo denderend :D
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Kuroto » 14 apr 2012, 18:34

Saru schreef: Sommige mensen opteren van alles los erin te vijzen omdat dat "beter" zou zijn.
Dat valt te betwisten.
Zeker als je een echt arcadescherm (CRT dus) erin knalt, kan je hem beter met tower en al erin stampen.
Uw behuizing reageert als een kooi van faraday. Veel gezonder voor je componenten inzake magnetische velden en whatnot. ;)

Persoonlijk gebruik ik een Mini-ITX computertje met een dual core pentium erop, en 2 gieg ram.
Ruim voldoende, draait zelfs Killer Instinct en Tekken op volledige snelheid :)
Kleine behuizing dus kan je gemakkelijk ergens wegfoeffelen.
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 15 apr 2012, 09:52

Ik wilde ook eerste een minder forse pc erin zetten, maar dan kan ik waarschijnlijk geen wii spellen vloeiend emuleren en de wat nieuwere PC-games die geschikt zijn voor arcade knoppen spelen... 8-)

En de kast wordt toch breed genoeg om er heel veel in weg te kunnen moffelen :P
Ik ga er trouwens wel voor zorgen dat ik de bak met de spelersknoppen eraf kan halen makkelijk, zodat hij binnenshuis door de deuren past, kan hij ook een keertje een de woonkamer staan bij een feestje o.i.d. :D

Ik ga van de week de knoppen/joysticks/trackball en iPac4 bestellen en dan kunnen we beginnen met knutselen aan de kast ;)

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 270
Lid geworden op: 29 dec 2011, 23:12
Real name: jens
Locatie: Belgium

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Jens » 15 apr 2012, 10:47

maikelputman schreef:
Ik ga van de week de knoppen/joysticks/trackball en iPac4 bestellen en dan kunnen we beginnen met knutselen aan de kast ;)
Waar ga je ze bestellen?
In: F14 Tomcat, NBA FB
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 15 apr 2012, 21:29

Ik denk bij arcadeshop.de. Die is niet met alles het goedkoopste, maar daar kan ik wel alles wat ik moet hebben in 1 keer kopen en het is maar 10 euro verzendkosten voor alles. Wel zo gemakkelijk en ik denk alles bij elkaar het goedkoopste dan los bij andere plekken verdeeld... ;)

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 16 apr 2012, 12:23

Controls zijn besteld, heb toch de trackball achterwegen gelaten, was te duur voor de functie die het ding heeft.
Ik weet dat ik nu enkele spellen niet kan spelen zonder, maar ik heb een mini draadloos usb toetsenbord met trackball erop los gekocht hiervoor.

De lijst van aankopen:

- 1x iPac4 (USB)
- 4x (aantal spelers) 8x Drukknop SL in de kleuren zwart, rood, oranje, geel (spelerskleuren)
- 4x Joystick (T-Stik 4/8 weg, wisselbaar tussen 4 en 8 wegs on the fly: http://retroblast.arcadecontrols.com/re ... switch.wmv) in de kleuren zwart, rood, oranje, geel
- 4x Spelerstartknop met 1, 2, 3 en 4 speler teken erop
- 4x Witte drukknop als coinknop (komen naast de spelerstartknoppen)
- Kleine dingetjes voor onder en in de kast. (Leg Levelers, PCB Mounting Feet en een Power Grid Block)

8-)

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Saru » 16 apr 2012, 13:31

Oja!
Wat je kan doen (heb ik ook gedaan)
Bij mijn credit buttons heb ik ze wel doorgelinkt naar mijn coindeur.
Dus als je bij mij 5BEF of 20 BEF in coinslot stampt krijg je ook credits.
Je kan ook nog altijd met de buttons credits toevoegen maar ik wou dat coindeur functionaliteit had!
Coindeur werkt toch op switchs
Dus op zich niet moeilijk te maken (gewoon link doorverbinden en mapping goed zetten op je ipac!)

Persoonlijk vonnek da een nette feature! :)

Als maten langskomen voor op de arcade te spelen (indertijd want nu ligt em open)
Gebruikten ze liever franken ipv button om de een of ander reden :)
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door Baron Shadow » 16 apr 2012, 14:29

Dat van die credits heb ik ook gedaan.
Had me eerst rot gezocht ernaar want dit soort zaken mag niet op een mame forum besproken worden.
Maar ben er dus inderdaad later achter gekomen dat het gewoon een switch is dus inderdaad eigenlijk vrij simpel te doen.
Moet alleen zeggen dat ik het in het begin wel gebruikte maar tegenwoordig niet meer gebruik nu gewoon knop om credits toe te voegen.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 16 apr 2012, 22:58

Goed idee, maar ik denk dat ik initeel nog geen coindeur ga inbouwen. Maar als ik dat wel doe lateraan, dan kan ik inderdaad de coindeur verbinden met de coininput op de ipac4. Volgens mij kan ik zelfs 2 draden naar 1 ingang laten gaan, zodat zowel de coinbutton als de coindeur werkt :D

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 17 apr 2012, 09:10

TV is ook uitgezocht => Panasonic TX-P42G30 (http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/Pana ... kInfo=true), ga hem vandaag bestellen!

maikelputman
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 nov 2011, 08:21
Real name: Maikel Putman

Re: Project: Homemade Hyperspin Arcadekast

Bericht door maikelputman » 17 apr 2012, 11:32

Nog een beetje lopen zoeken naar een cabinet wat geschikt is om een keer te verplaatsen zonder dat ik het weer voor de helft moet afbreken... En ik ben uitgekomen op een Vewlix model.

Nu nog een blueprint vinden/maken en dan kunnen we beginnen met klussen.

Voorbeeld van een 4 speler Vewlix: http://www.flickr.com/photos/peterostra ... 5104172420 :D

Plaats reactie