Williams Pinball Classics

Alles wat Pinball simulatie/emulatie te maken heeft, VP, FP etc...
Plaats reactie
Ronald
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 jan 2012, 14:45
Real name: Ronald

Williams Pinball Classics

Bericht door Ronald » 31 jan 2012, 16:13

Hierbij een review naar dit spel op de Playstation 3 ik heb al maanden lang plezier :good: aan dit spel. http://inthegame.nl/reviews/williams-pi ... cs-review/ Wie van jullie hebben dit spel nog meer en wat vinden jullie ervan? En dan bedoel ik wat is jullie gevoel erbij? Benaderd dit spel het echte werk? Ik heb het idee dat je wat makkelijker kan "bukken" :pin: tegen de kast zonder dat die op tilt slaat, en dat de bal iets anders doet als in een "echte" kast.

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: Williams Pinball Classics

Bericht door diesel64 » 31 jan 2012, 16:17

Spijtig dat er geen online multiplayer in zit. Dat was nu toch een simpele feature geweest...
No shirt. No shoes. No pinball.

Ronald
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 jan 2012, 14:45
Real name: Ronald

Re: Williams Pinball Classics

Bericht door Ronald » 31 jan 2012, 16:27

Dat is inderdaad niet tof, een online multiplayer zou het spel nog leuker maken. p.s. bukken is natuurlijk beuken :rofl: tegen de kast (in mijn 1ste bericht)

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: Williams Pinball Classics

Bericht door p_treintje » 31 jan 2012, 16:58

Ik heb het spel gekocht toen het net uit was en je zal nooit zo'n mooie kasten tegenkomen maar ik kan wel zeggen dat het spel gemakkelijker is dan in het echt.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Williams Pinball Classics

Bericht door kris-seeburg » 31 jan 2012, 19:07

We hebben dat spel hier ook al een tijd.
Mooi gemaakt.Eens leuk om te spelen maar niet te vergelijken met een echte kast.

Gebruikersavatar
wza1979
Berichten: 591
Lid geworden op: 01 sep 2011, 18:12
Real name: William van de Zand
Locatie: The Netherlands

Re: Williams Pinball Classics

Bericht door wza1979 » 01 feb 2012, 16:07

Mijn persoonlijke mening is: leuk om de kast een beetje te leren kennen. Maar verder komt het totaal niet in de buurt van een echte kast.
Ik heb het een paar keer geprobeerd te spelen maar na een paar minuten denk ik van: ik ben gek ook dat ik ga spelen met die idiote physics en geen feeling terwijl ik de real deal in de garage heb staan.

Ik heb ook bewust in mijn mame geen flipperkast roms gedaan, domweg omdat het virtueel niet in de buurt komt van het echte werk.

Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 okt 2011, 15:37
Real name: Nick
Locatie: The Netherlands

Re: Williams Pinball Classics

Bericht door Nick » 01 feb 2012, 16:16

Ik vond het wel grappig, mooi eens kijken hoe het spel is van die duurdere kasten. Het is wel iets gemakkelijker dan in het echt. Binnenkort komt er een vervolg met nieuwe tafels, etc.
I AM THE LAW!

Plaats reactie