pinball arcade verliest de williams en bally kasten (license

Alles wat Pinball simulatie/emulatie te maken heeft, VP, FP etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 482
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

pinball arcade verliest de williams en bally kasten (license

Bericht door Automark » 12 mei 2018, 15:42

Net in de nieuwsbrief van pinball arcade: hun licenties op williams en bally kasten verloopt op 20 juni.
Mochten jullie nog een virtuele kast willen aanschaffen, dan moet dat voor die datum. Kasten die je voor die datum hebt gekocht, blijven wel gewoon beschikbaar in je account.

Wel een klap voor het programma, die paar oude stern en zaccaria kasten speel ik niet zo vaak, toch voornamelijk de W en B kasten. Het was een leuk programma op de tablet, gelukkig heb ik jaren geleden enkele pakketten goedkoop kunnen kopen met de meeste willams en bally kasten erin.

Péé
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 apr 2017, 18:24
Real name: Pedro
Locatie: The Netherlands

Re: pinball arcade verliest de williams en bally kasten (lic

Bericht door Péé » 28 mei 2018, 11:43

Ja, ik heb het ook gelezen.

Ik speel ik het op de pc, en koop er af en toe een kast bij die ik leuk vindt.
In deze tegenwoordige tijd ben ik toch snel achterdochtig om te denken dat eventueel verderop in het jaar de licentie weer verlengd wordt, nadat mensen voor 30 juni toch nog snel een aantal kasten gekocht zullen hebben.

Een aantal kasten hebben mijn interesse, maar ik wil ze niet allemaal ineens kopen.

Gebruikersavatar
Automark
Berichten: 482
Lid geworden op: 18 aug 2013, 00:06
Real name: Mark
Locatie: Rest of the world

Re: pinball arcade verliest de williams en bally kasten (lic

Bericht door Automark » 28 mei 2018, 22:39

als ze toch achteraf die williams kasten gaan verwijderen zoeken ze t ook maar uit, dan download ik gewoon een kopie via piratebay.
Die app zal dan ook wel over zijn, de rest is niks. Misschien komt williams met iets eigen? Er zit blijkbaar wel geld in.

Plaats reactie