Big Deal - Williams

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
Plaats reactie
Sjoerd
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 sep 2015, 07:56
Real name: Sjoerd van Rie

Big Deal - Williams

Bericht door Sjoerd » 16 sep 2015, 08:34

Mohhe,

onlangs een Williams Big Deal gevonden op een zolder bij familie. Blijkbaar stond hij daar al zo'n 30 jaar.Voor zover ik begrepen heb, is het altijd een privébezit geweest (dus niet in een café of kantine ). Heb hem aangesloten en alles werkte elektrisch. De rubbers van de flippers zelf zijn echter versleten en moeten dus vervangen worden. De buitenkant zelf heeft op de achterkant wat krassen en de beschildering is wat verkleurd. Aangezien ik er 0,0 verstand van heb, graag wat info over wat hij waard is etc. Zijn de orginele rubbers nog te vinden? Alle info is welkom.

Alvast bedankt :)

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Big Deal - Williams

Bericht door Baron Shadow » 16 sep 2015, 09:40

De waarde blijft altijd lastig bepalen voor em'ers.
Maar het is niet echt een van de meer gewilde kasten dsu zal al naar gelang staat tussen de 150 - 450 liggen schat ik.
Rubberset kan je waarschijnlijk wel vinden bij wipperflinkel en anders samenstellen als je de manual hebt.
manual is hier http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=245 te vinden.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Sjoerd
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 sep 2015, 07:56
Real name: Sjoerd van Rie

Re: Big Deal - Williams

Bericht door Sjoerd » 16 sep 2015, 09:48

Bedankt voor de reactie. Heb er nu in ieder geval een projectje voor de zaterdagochtend bij :cheers:

Plaats reactie