Tag-Team Pinball - Gottlieb

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
Plaats reactie
Neal1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2014, 21:53
Real name: Neal Rotsaert

Tag-Team Pinball - Gottlieb

Bericht door Neal1987 » 26 dec 2014, 09:17

Goedemorgen,

Ik ben in het bezit van een Tag-Team Pinball van het merk Gottlieb.

Veel plezier aan beleefd, zeker de team-module die super is om te spelen met vrienden maar momenteel niet meer werkzaam (mogelijk opnieuw bekijken van de bedrading want kan nog aan-en afgezet worden)

Graag jullie mening over de waarde?
Zo heb ik een idee van wat ik hiervoor zou kunnen krijgen of voor welke waarde ik deze zou kunnen ruilen

Alvast bedankt voor jullie mening.

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: Tag-Team Pinball - Gottlieb

Bericht door p_treintje » 26 dec 2014, 19:26

Lijkt me leuk voor naast de royal rumble.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Gebruikersavatar
vanlierde51
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 feb 2014, 08:32
Real name: Gilles Van Lierde
Locatie: Belgium

Re: Tag-Team Pinball - Gottlieb

Bericht door vanlierde51 » 12 jan 2015, 10:49

Ik ben er zo'nafgeleefde gaan zien bij kermis mensen....niet meer te maken en ze vroegen er 280 eur voor.
Hij is zeldzaam, inderdaad Royal Rumble style, zelfs iets origineler (mijn mening). Mijn Title Fight ging er ook goed bij.....Je moet zien naar de staat van de speelveld (heel vaak rot versleten), de kast enz....Een redelijke zou ik iets van 450 eur voor geven. Een super mooie tussen 600 en 700 eur. Juist hetzelfde als voor de Title-Fight eigenlijk.

Groetjes

Gilflip
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: Tag-Team Pinball - Gottlieb

Bericht door p_treintje » 12 jan 2015, 12:55

vanlierde51 schreef:Ik ben er zo'nafgeleefde gaan zien bij kermis mensen....niet meer te maken en ze vroegen er 280 eur voor.
Hij is zeldzaam, inderdaad Royal Rumble style, zelfs iets origineler (mijn mening). Mijn Title Fight ging er ook goed bij.....Je moet zien naar de staat van de speelveld (heel vaak rot versleten), de kast enz....Een redelijke zou ik iets van 450 eur voor geven. Een super mooie tussen 600 en 700 eur. Juist hetzelfde als voor de Title-Fight eigenlijk.

Groetjes

Gilflip
Title fight gaat tegenwoordig blijkbaar hoger heb al verschillende bieders gehad die €1000 of meer over hadden voor de mijne.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Plaats reactie