NF - No Fear (Williams)

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
f2neill
Berichten: 542
Lid geworden op: 17 feb 2013, 12:30
Real name: Olivier & Mathias Leurs
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door f2neill » 07 okt 2014, 20:26

Wat is nu ongeveer de prijs voor een Verkleurde No Fear, die wel 100% inorde staat?
Iemand een idee?

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Baron Shadow » 07 okt 2014, 22:25

Zou ik ook wel willen weten, kijken of ik geen last heb van inflatie :roll:
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

f2neill
Berichten: 542
Lid geworden op: 17 feb 2013, 12:30
Real name: Olivier & Mathias Leurs
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door f2neill » 08 okt 2014, 20:48

vndg dus de kans gehad om een no fear te kopen voor 1000Euro verkleurd en volgens de verkoper 100% inorde.
Die kast staat in Ninove en is dus alles behalve inorde!
Laat jullie niet vangen, er zijn CPU problemen want de kast start uit zichzelf een spel, multiball en modes!
Bij deze zijn jullie gewaarschuwd en zeker ook de beginners die meekijken.
Hij wou de kast ook niet lossen onder de 1000 Euro dus dit is het zeker niet waard in mijn ogen.

Gebruikersavatar
vanlierde51
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 feb 2014, 08:32
Real name: Gilles Van Lierde
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door vanlierde51 » 09 okt 2014, 12:00

en wat zou daneen redelijke prijs zijn voor een met cpu problemen??? die van Ninove bv (ben met die gast ook bezig)
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door David Pinball Wizz » 09 okt 2014, 12:23

Eigenlijk moet je voor zo'n kast zeker niet meer dan 750 bieden. Ze is gewoon niet in orde.
Dat een kast die in orde staat een iets hogere vraagprijs heeft tot daar.. maar eentje met problemen van dergelijke aard waar je nog werk aan hebt nog die vraagprijs heeft, is niet correct. Tenzij ze véél potentieel zou hebben om in orde te zetten uiteraard.
IFPA Country Director Belgium

pinbart
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 feb 2014, 13:57
Real name: Bart
Locatie: The Netherlands

Bericht door pinbart » 04 nov 2014, 15:14

Wat moet een nette no fear tegenwoordig ongeveer kosten? Dus minimaal verkleurd en verder helemaal in orde, rond de 1200? Heb er nog geen op het oog maar heb tijdens het DPO een aantal potjes gespeeld en vind het een heerlijke kast :-)
In play: IJ, NF, WH2O, CG, BSD, STTNG, BR, TX-Sector, Paragon, HSII, Dr Dude, Robo-War, MET Pro, Mousin Around, Viking, WPT, DH

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re:

Bericht door Cenobyte » 04 nov 2014, 15:53

pinbart schreef:Wat moet een nette no fear tegenwoordig ongeveer kosten? Dus minimaal verkleurd en verder helemaal in orde, rond de 1200? Heb er nog geen op het oog maar heb tijdens het DPO een aantal potjes gespeeld en vind het een heerlijke kast :-)
Ik kijk al een aardig tijdje rond voor een No Fear, maar als je voor 1200 Euro een No Fear kunt vinden heb je meestal niet meer dan een aardige exploitatiekast of een grote dosis geluk. Ik heb er het laatste half jaar niet veel voorbij zien komen en zag de nettere maar verkleurde kasten toch al snel vraagprijzen hebben van 1300+ Euro. Een onverkleurde zie je al helemaal niet meer en als je die in het wild nog tegenkomt gaan die snel richting de 1600+ Euro.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

pinbart
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 feb 2014, 13:57
Real name: Bart
Locatie: The Netherlands

Bericht door pinbart » 07 nov 2014, 16:37

Ok, bedankt voor de info Mario! Ik zag er van de week een op marktplaats voor 1100 euro voorbij komen. Wel verkleurd maar zag er verder goed uit ook qua speelveld. Toen ik 10 minuten later keek was ie er al vanaf, nu snap ik waarom :-)
In play: IJ, NF, WH2O, CG, BSD, STTNG, BR, TX-Sector, Paragon, HSII, Dr Dude, Robo-War, MET Pro, Mousin Around, Viking, WPT, DH

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re:

Bericht door Cenobyte » 07 nov 2014, 16:41

pinbart schreef:Ok, bedankt voor de info Mario! Ik zag er van de week een op marktplaats voor 1100 euro voorbij komen. Wel verkleurd maar zag er verder goed uit ook qua speelveld. Toen ik 10 minuten later keek was ie er al vanaf, nu snap ik waarom :-)
Meestal worden die mensen gek gebeld en wordt de advertentie ingetrokken en opnieuw aangeboden, voor veel meer geld :lol:

En ook vaak begint het met 1100 maar is vrij bieden toegestaan en gaat de kast nog richting bovengenoemde bedragen :cry:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Baron Shadow » 07 nov 2014, 19:27

Tja was dat ik niet genoeg cash had om bij te leggen voor de LOTR :whisling:
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Cyberdome25 » 19 mar 2015, 20:47

slechte staat 1100 - 1350 euro
Goede/mooie staat: 1450 - 1800 euro
Verzamelstaat: 1800+
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Pascal » 19 mar 2015, 20:50

wel Jeroen, ga je uw eigen kasten wat meer waarde geven :lol:
je kan het altijd proberen natuurlijk maar volgens mij schat de waarde van je eigen kasten hoog in :lol:

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Cyberdome25 » 19 mar 2015, 20:53

De mijne gaat nie weg voor 1800 euro.... :D
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Cenobyte » 19 mar 2015, 22:09

Pascal schreef:wel Jeroen, ga je uw eigen kasten wat meer waarde geven :lol:
je kan het altijd proberen natuurlijk maar volgens mij schat de waarde van je eigen kasten hoog in :lol:
Ik vrees het ook ;)
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Cyberdome25 » 20 mar 2015, 16:21

Zoals gezegd, het gaat niet om mijn persoonlijke collectie en het is zeker niet de bedoeling dat er daar voorlopig ook maar 1 van weggaat, ik zit juist in de opbouw fase. Aan de andere kant je weet het nooit he, stel dat iemand de door mij "volgens een enkeling in dit forum opgefokte" bedragen bied voor mijn NF ...haha, dat zou een bak zijn...anyway....

...eentje terug op de man dan, omdat nu mijn linker en rechter scheen een plekskje hebben en er zo aangedrongen wordt :) :

vertel eens, want Ik begrijp dat jullie mijn kasten precies heeeel goed kennen :?: Jullie draaien toch beiden al even mee, hoe kun je nu zoiets zeggen over een collectie die je nog nooit real live gezien hebt...misschien zijn het allemaal spelerskasten, of misschien heb ik wel helemaal geen collectie en doe ik net alsof, om er een beetje bij te horen ofzo, misschien zijn het allemaal volledig originele kasten zonder ook maar 1 schrammetje en heb ik die ruim 20 jaar in een doos gehad, of zijn het allemaal high-end gerestaureerde kasten, who knows? Ik vind het knap dat jullie dat allemaal weten, zonder er ook maar 1 in het echt gezien te hebben, :clap:
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Gunske » 20 mar 2015, 16:34

Pff, niemand gives a fuck dat jij de eigenaar van een kast bent geweest, een geshopte witte NF in goede staat met een kras op de rechterkant, is hetzelfde waard dan mijn net dezelfde geshopte, witte NF met ook een kras op de rechterkant. Dus we kunnen je wel degelijk zeggen wat ongeveer de waarde is van je kast zonder ze ooit te hebben gezien.

Mensen betalen extra veel voor de Porsche van James Dean, den eerste wagen van Senna en de onderbroek die Kennedy droeg toen hij vermoord werd...
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Cenobyte » 20 mar 2015, 17:35

Nou.. die onderbroek zou ik niet willen zien eerlijk gezegd :mrgreen:

Maar wat de prijzen betreft: blijft een lastige. Mijn persoonlijke (recente) ervaringen met een No Fear en een TOTAN vertellen me dat de prijzen iets lager liggen dan wat er hier aangehaald wordt. Natuurlijk is het jouw goed recht om meer te vragen voor jouw kasten als je ze verkoopt.

Mijn idee voor een NF is het volgende:

slechte staat 1000 - 1200 euro
Goede/mooie staat: 1200 - 1600 euro
Verzamelstaat: 1600+

Scheelt allemaal niet veel uiteindelijk ;)
Laatst gewijzigd door Cenobyte op 20 mar 2015, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Gunske » 20 mar 2015, 17:54

Cenobyte schreef:Natuurlijk is het jouw goed recht om meer te vragen voor jouw kasten als je ze verkoop.
Uiteraard is dat iedereen zijn recht, maar dit is een neutrale pricecheck en geen verkoopstopic...
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Cenobyte » 20 mar 2015, 18:17

Gunske schreef:Uiteraard is dat iedereen zijn recht, maar dit is een neutrale pricecheck en geen verkoopstopic...
Het is hier inderdaad geen verkooptopic, maar een neutrale pricecheck is het ook niet hoor. Het zijn toch stuk voor stuk persoonlijke meningen die hier gepost worden, dus helemaal objectief is het niet te noemen ;)
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Cyberdome25
Berichten: 135
Lid geworden op: 05 okt 2013, 22:27
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Cyberdome25 » 20 mar 2015, 19:02

Ok, ok, maar beloof dat dit echt de laatste is, recht op de man...maar Gunske je vraagt erom he. Je hebt me weer op dezelfde scheen geschopt, deze keer een buil als resultaat en het was al beetje blauw :D
Pff, niemand gives a fuck dat jij de eigenaar van een kast bent geweest
1. Charmant taalgebruik, vanwaar de powertaal, is dat om je antwoord kracht bij te zetten of heeft dat een andere reden? 2. Je hebt mijn antwoord wel gelezen he, je blijft namelijk beetje "hangen". Ik weet niet hoe ik je het uit moet leggen dat het niet om MIJN kasten gaat. Ik ga het dan ook niet meer proberen. Voor alle anderen het gaat niet om mijn kasten, speciaal voor Gunske...stiekum gaat het toch om mijn kasten, maar nie doorvertellen he :D

een geshopte witte NF in goede staat met een kras op de rechterkant, is hetzelfde waard dan mijn net dezelfde geshopte, witte NF met ook een kras op de rechterkant.
Dit is echt hogere wiskunde, briljant...2 dezelfde kasten in dezelfde staat die hetzelfde waard zijn, moet nie gekker worden zeg maar. Laat me raden beide ook nog in hetzelfde land (Aja, anders klopt uw theorie niet). Maar zoals gezegd, volgens mij was ik je bij de eerste afslag al kwijt dus ga het je niet aanrekenen.
Dus we kunnen je wel degelijk zeggen wat ongeveer de waarde is van je kast zonder ze ooit te hebben gezien.
het 6de zintuig en Jomanda ineen...bijzonder knap. Tja als het echt zo is, kan ik alleen maar mijn ongelijk betuigen, echt respect...sorry ik zat ernaast. :madman:
Mensen betalen extra veel voor de Porsche van James Dean, den eerste wagen van Senna en de onderbroek die Kennedy droeg toen hij vermoord werd
... het zal best, zal wel flink op de rem hebben moeten trappen zo op laatste moment, dus als je het niet erg vindt, dan sla ik deze even over.....enne de link met flippers is precies....aja, iets met een eerste afslag, sorry was reeds doorgereden...

Ok, voor eenieder die nu zin heeft gekregen in popcorn helaas, ga er geen woord meer aan vuil maken :tongue:

Tis allemaal nie zo persoonlijk bedoeld Gunske, ge zijt vast ene toffe...immers allemaal flippervrienden onder elkaar en zo moet het ook blijven. Het staat eenieder vrij zijn eigen mening te hebben, sterker nog zo moet het ook. Mocht je mijn flippers wel ooit live willen zien, altijd welkom. Daar de collectie wat uitgebreid is, staan ze nu overal en nergens. Plannen voor gameroom zijn gemaakt. Hoop deze zomer klaar te zijn...Mario ik heb jouw gameroom gezien, ook jij bent van harte welkom...en idd als ik jouw pricing topics lees verschillen die vaak niet zo heel veel..
In play: DialedIn LE, Hobbit LE, No Fear, LOTR, POTC, Iron Maiden, Deadpool, Stranger Things, Junkyard, Sopranos, Comet, Medusa

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Gunske » 20 mar 2015, 19:03

:popcorn:

:bef:
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door zwartepanter » 25 mar 2015, 13:35

Net even topics aan het doornemen daar ik de laatste tijd niet veel op het forum kom... ik vind ook de laatste pricechecks er ietsje over, niet veel maar toch.

Gebruikersavatar
philip van beirs
Berichten: 533
Lid geworden op: 10 aug 2013, 08:22
Real name: Philip VB

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door philip van beirs » 25 mar 2015, 20:59

Ben ik volledig mee eens.
Cenobyte pricecheck voor NF is hier zeker van toepassing.

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Gunske » 25 mar 2015, 21:05

zwartepanter schreef:Net even topics aan het doornemen daar ik de laatste tijd niet veel op het forum kom... ik vind ook de laatste pricechecks er ietsje over, niet veel maar toch.
Behalve dan de TZ pricecheck :whisling:
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Wistiti
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 mei 2013, 07:58
Real name: Jürgen
Locatie: Belgium

Re: NF - No Fear (Williams)

Bericht door Wistiti » 11 aug 2016, 10:11

Price update please?!
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC

Plaats reactie