Hyperspin configuratie hulp (voor Demul)
Geplaatst: 23 aug 2013, 07:56
Zit wat te klooien met Hyperspin alhoewel ik normaliter totaal niet van de emulatie ben, ik wil een specifieke set maken voor in 1 van mijn kasten met games die ik toch al origineel heb, zodat ik niet steeds arcade systemen hoef te wisselen en alles in 1 heb. Ik heb ooit eens met een vroege versie van Hyperspin gewerkt, maar dat lijkt echt lichtjaren geleden, is compleet anders nu en kom er met name in Hyperlaunch niet helemaal uit.
Ik heb inmiddels Hyperspin prima werkend met Taito Type X/X2 games.
Ik kom echter voor de Naomi1/2 emulator die ik gebruik (Demul) er totaal niet uit, ik heb wat lopen klooien en vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet werkend, met name Hyperlaunch configuratie is het probleem.
Als ik in Hyperlaunch een emulator aan maak voor Demul, ziet hij de module niet, en kan ik ook geen module koppelen. Volgens mij is dit de aard van mijn probleem. Weet iemand hoe dat werkt met die modules?
Ik ben al teruggegaan naar Demul 0.5.7 omdat voor 0.5.8 nog geen module kon vinden.
Ik heb inmiddels Hyperspin prima werkend met Taito Type X/X2 games.
Ik kom echter voor de Naomi1/2 emulator die ik gebruik (Demul) er totaal niet uit, ik heb wat lopen klooien en vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet werkend, met name Hyperlaunch configuratie is het probleem.
Als ik in Hyperlaunch een emulator aan maak voor Demul, ziet hij de module niet, en kan ik ook geen module koppelen. Volgens mij is dit de aard van mijn probleem. Weet iemand hoe dat werkt met die modules?
Ik ben al teruggegaan naar Demul 0.5.7 omdat voor 0.5.8 nog geen module kon vinden.