Hey flipperaars

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Emilvdp
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jul 2017, 02:57
Real name: Emil van de Par

Hey flipperaars

Bericht door Emilvdp » 22 jul 2017, 17:35

Ik ben nieuw sinds vandaag op het forum, ik zal mij even voorstellen.
Ik ben emil, 20 jaar emil studeer momenteel in maastricht. Na iedere vakantie in de zomer veel geflipperd te hebben, begon het iedere keer te kriebelen om dr 1 te kopen. Met als hoogtepunt 2 jaar geleden, toen ik tales of arabian nights had gespeeld ergens in frankrijk. Echter heb ik er uiteindelijk nooit 1 gekocht.
Nu heb ik besloten dat het toch maar te gaan bekijken of ik er 1 kan aanschaffen.

Mijn vraag dan ook gelijk aan jullie: ik schrok best wel van de prijzen die tegenwoordig voor een leuke flipperkast worden gevraagd. Is het mogelijk om een leuke van rond de 1000 euro te vinden?
En daarnaast waar moet je een beetje naar kijken bij de aanschaf van een flipperkast?

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Hey flipperaars

Bericht door kris-seeburg » 22 jul 2017, 21:05

Welkom hier Emil :pin:

Rensh
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 okt 2012, 18:37
Real name: Rens Hooijmaijers

Hey flipperaars

Bericht door Rensh » 23 jul 2017, 05:07

EUR 1000 is idd helaas tegenwoordig aan de lage kant. Een Tales doet bv tegenwoordig al vlug 5 Keur .

Als je heer Atitel hoeft maar wel een dmd denk dan aan ca 2 keur. Kun je wel een leuke data east pf Btitel Williams voor krijgen. Nog wel tenminste want prijzen gaan alleen maar omhoog. Voordeel is wel dat je investering behoorlijk waardevast is :)
Momenteel in de gameroom aanwezig: TBL, GZ premium, ACDC premium, TWD LE, JP pro

Emilvdp
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jul 2017, 02:57
Real name: Emil van de Par

Re: Hey flipperaars

Bericht door Emilvdp » 23 jul 2017, 16:13

Rensh schreef: Voordeel is wel dat je investering behoorlijk waardevast is :)
Klopt dat heb ik idd ook gelezen! Blijft het echter ook waardevast als je er veel op speelt? Ik las namelijk mensen die bij hun advertentie er trots bij zetten dat er bijv. Maar 50-100 potjes op gespeeld zijn. Als ik een flipperkast heb, ga ik er wel meer op spelen dan dat denk!

Rensh
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 okt 2012, 18:37
Real name: Rens Hooijmaijers

Hey flipperaars

Bericht door Rensh » 23 jul 2017, 17:17

Als je een kast koopt van 20 jr oud maken die paar duizend die jij er evt bijzet echt niets uit voor de waarde zolang er maar niets kapotgaat.

De mensen die praten over 50-100 potjes hebben het over een nieuwe flipper en willen zo aantonen zgan.

En een nieuwe flipper kopen en naar 50-100 potjes weer verkopen ?? Zonde.
Momenteel in de gameroom aanwezig: TBL, GZ premium, ACDC premium, TWD LE, JP pro

Gebruikersavatar
MvK
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 jul 2016, 12:03
Real name: Michel van Kuijk
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Hey flipperaars

Bericht door MvK » 29 jul 2017, 10:55

hoi Emil, en welkom.

de prijzen zijn de laatste tijd inderdaad nogal omhoog gegaan.
en ja, ze zijn wel redelijk waarde vast, geluk speelt daar ook in mee, als je en kast koopt voor ehm...2000.00 €
is de kans heel groot dat je die een jaar later tenminste voor het zelfde weer kwijt kan. Gaat hij in dat jaar kapot dan kan je hoge kosten hebben. Maar vaak vallen de kosten wel mee hoor. zeker als je zelf handig bent.

een tales of the arabian nights koop je echter niet meer onder de 4500.00 en 5000.00 euro. sukses met de zoektocht
Waar een wil is, is een weg
GameRoomDesign.nl
Bezoek mijn site !!

Plaats reactie