HAllo flipperaars

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
WillemHteA
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2017, 20:40
Real name: Willem Hoksbergen
Locatie: The Netherlands

HAllo flipperaars

Bericht door WillemHteA » 25 mar 2017, 14:11

Even voorstellen dan maar: Ik ben Willem en ik heb sinds (ongeveer) 1987 een Williams Strato-Flite uit 1974.
Plaatje van ipdb:
Afbeelding
Eigenlijk nooit echt grote problemen mee gehad. De rubbers zijn inmiddels 3 keer vervangen en uiteraard zijn er al de nodige lampjes vervangen.
Maar: Tijdens een verbouwing in huis heeft de Strato-Flite een paar maanden in een onverwarmde garage gestaan en dat vond hij niet leuk, er was echt van alles wat niet goed meer werkte. Dat was toen een kwestie van alle contacten nalopen, hier en daar schoonmaken en na een maandje deed alles het weer.
Omdat ik toen even dacht dat het niet meer goed zou komen ben ik begonnen aan een eigen besturing op basis van een Arduino Mega. Die is inmiddels een heel eind klaar maar heeft dus nooit echt in de kast gezeten.
Als ik nog een keer een goedkoop speelveld of een onderkast op de kop kan tikken gaat de Arduino daarin geplaatst worden. Ik zal daar een keer een apart topic voor openen.

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: HAllo flipperaars

Bericht door kris-seeburg » 26 mar 2017, 20:36

Welkom hier Willem :cheers:

air0240
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 sep 2012, 22:41
Real name: Dirk De Groote

Re: HAllo flipperaars

Bericht door air0240 » 27 mar 2017, 09:35

Mooie kast Willem ! :P

Gebruikersavatar
MvK
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 jul 2016, 12:03
Real name: Michel van Kuijk
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: HAllo flipperaars

Bericht door MvK » 28 mar 2017, 09:53

weest welkom :D
Waar een wil is, is een weg
GameRoomDesign.nl
Bezoek mijn site !!

Plaats reactie