Kastloze nieuweling

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Callmemich
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 dec 2016, 01:42
Real name: Michaël
Locatie: Belgium

Kastloze nieuweling

Bericht door Callmemich » 25 dec 2016, 21:05

Hallo allen!

Michaël Peeters is de naam, maar callmemich.
Al sinds ik klein was, was ik zot van "cafespelen".
M'n grootmoeder had een café toen ik zeer zeer klein was en ik hou er mij tot vandaag nog graag mee bezig. Al heb ik zelf geen toestellen thuis staan.

Enkele maanden geleden trouwde ik met m'n verloofde Magali en kreeg ik van m'n jeugdvriend een zelfgemaakte arcadekast als trouw cadeau. Ik had ineens de microob te pakken.

Nu woon ik in m'n eigen nieuwe huis en ben ik aan het plannen voor een mooie mancave te maken.

Hierop zou ik graag een flipperkast hebben staan, wie weet ooit meerdere als het budget mij toelaat xp

Waarop moet ik ZEKER en vast letten bij het aankopen van een flipperkast.
Heb nu enkele op het oog waarvan ik denk dat ze ideaal zijn voor mij en aan mijn eisen zullen voldoen. Maar waar moet ik op letten als ik er ga naar kijken?

Mvg

:pin: Mich :pin:
Dungeons & Dragons Bally 1987

That deaf dumb and blind kid, Sure plays a mean pinball!

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Kastloze nieuweling

Bericht door kris-seeburg » 25 dec 2016, 22:19

Welkom hier Michaël :cheers:

Gebruikersavatar
Turalyon
Berichten: 326
Lid geworden op: 16 aug 2011, 18:08
Real name: Gabriël
Locatie: The Netherlands

Re: Kastloze nieuweling

Bericht door Turalyon » 25 dec 2016, 22:59

Hier kun je al wat opsteken: http://www.flippers.be/basics/101_flipp ... kopen.html

Verder zijn er bijzonderheden per kast. Eerste keer wellicht verstandig om een ervaren flipperkastbezitter mee te nemen.
Pins: SS, T2, LOTR
Gone: Dr Who

Callmemich
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 dec 2016, 01:42
Real name: Michaël
Locatie: Belgium

Re: Kastloze nieuweling

Bericht door Callmemich » 25 dec 2016, 23:21

Turalyon schreef:Hier kun je al wat opsteken: http://www.flippers.be/basics/101_flipp ... kopen.html

Verder zijn er bijzonderheden per kast. Eerste keer wellicht verstandig om een ervaren flipperkastbezitter mee te nemen.
Thanks voor de link! :)

Is er hier een post sectie waar mensen zich aanbieden voor mee te gaan?
Dungeons & Dragons Bally 1987

That deaf dumb and blind kid, Sure plays a mean pinball!

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Kastloze nieuweling

Bericht door flippers.be » 26 dec 2016, 08:09

welkom

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Kastloze nieuweling

Bericht door Cenobyte » 26 dec 2016, 13:37

Welkom!

Ik moest twee keer lezen, de eerste keer dacht ik dat er "kansloze nieuweling" stond :lol:

Als advies wil ik je meegeven: spelen, spelen, spelen! Je kunt de "top 10" volgen en op advies van anderen af gaan, maar wat het allerbelangrijkst is bij een flipperkast is wat JIJ leuk vind. De één houdt van flow, de ander van complexe regels en weer een ander vindt de EM kasten het allerleukst. Korte snelle spellen, lange en complexe spellen, er zit erg veel verschil tussen de ene en de andere kast. Staar je niet blind op de toppers, soms zijn de B-kasten voor jou even leuk.

Have fun!
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Callmemich
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 dec 2016, 01:42
Real name: Michaël
Locatie: Belgium

Re: Kastloze nieuweling

Bericht door Callmemich » 31 dec 2016, 00:39

Cenobyte schreef:Welkom!

Ik moest twee keer lezen, de eerste keer dacht ik dat er "kansloze nieuweling" stond :lol:

Als advies wil ik je meegeven: spelen, spelen, spelen! Je kunt de "top 10" volgen en op advies van anderen af gaan, maar wat het allerbelangrijkst is bij een flipperkast is wat JIJ leuk vind. De één houdt van flow, de ander van complexe regels en weer een ander vindt de EM kasten het allerleukst. Korte snelle spellen, lange en complexe spellen, er zit erg veel verschil tussen de ene en de andere kast. Staar je niet blind op de toppers, soms zijn de B-kasten voor jou even leuk.

Have fun!
Thanks!
Dungeons & Dragons Bally 1987

That deaf dumb and blind kid, Sure plays a mean pinball!

Plaats reactie