Steve Gilissen

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Steve Gilissen

Bericht door Kuroto » 15 aug 2011, 02:01

Hoihoi :)

Steve Gilissen is de naam, bouwjaar begin '88, wonende te Hasselt (Kuringen om precies te zijn).
Het flippervirus is bij mij al heel vroeg begonnen. Vroeger woonde ik in Heusden-Zolder, waar we een bakkerij hadden.
Mijn stiefvader heeft toen een Pink Panther gekocht, om ons bezig te houden en zodat we niet aan zijne kop zaagden terwijl hij brood aan't bakken was :lol:
Natuurlijk was het voor mij toen helemaal om zeep :D

Die kast is jammer genoeg achtergebleven bij de verhuis vrees ik. (moet eens contact opnemen met de nieuwe eigenaars van het huis, misschien dat hij er nog staand)

Een kleine 3 jaar geleden heb ik mij dan mijn eerste eigen flipperkast gekocht, een Black Knight 2000.
Die staat hier nog steeds (volledig gerestaureerd) te pronken in mijn gameroom. Hoewel ik eerder gamekruipkot moet zeggen, want kheb amper plaats voor 3 flippers en een arcadekast. Als ik wil werken aan een van m'n flippers moet ik beginnen met schuiven. :p

Ondertussen is er ook een WWF Royal Rumble en een ROCK bijgekomen.
Die laatste ben ik nu aan het restaureren.

Ik hou ook een klein blogje bij met m'n restauraties en highscoreprestaties (niet dat dat veel voorstelt).
Voor de rest, als je nog vragen hebt -> SHOOT!

-Steve
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Plaats reactie