Hallo!

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Seb
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 jan 2016, 22:40
Real name: Sebastian Peeters
Locatie: The Netherlands

Hallo!

Bericht door Seb » 22 nov 2016, 11:44

Hallo iedereen,

Mijn naam is Sebastian, ben 39 jaar en woon in Etten-Leur (noord-brabant) samen met mijn vriendin Natasja en onze 2 valkparkieten. Ik werk nu al 16 jaar in de ICT en heb dankzij mijn vriendin kennis mogen maken met de flipperkast.
In mijn jeugd zag ik ze wel staan, maar gaf ze geen aandacht. Ik stond Mortal Kombat, Killer instinct, Daytona Racing
en dergelijke te spelen in de lokale arcade hallen. En mijn vriendin speelde toen op de flipperkasten. Pas sinds een jaartje of anderhalf heeft de flipperkast mijn interesse gewekt. Vorig jaar lid geworden van de Nederlandse flipper vereniging en we gaan ook regelmatig naar het Nederlandse flippermuseum in Rotterdam. We hebben inmiddels ook al een aantal flipperkasten gehad. ( Partyzone, Hurricane, Scared stiff & No Good Gofers ) Alleen de No Good Gofers hebben we nu nog. Nu zijn we op zoek naar een Lord of the Rings van Stern ( géén LE ), dus mocht iemand er een willen weg doen dan horen we dat graag! :D

Ben benieuwd naar jullie reacties...

MVG
Sebastian & Natasja

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hallo!

Bericht door flippers.be » 22 nov 2016, 12:40

welkom :)

Seb
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 jan 2016, 22:40
Real name: Sebastian Peeters
Locatie: The Netherlands

Re: Hallo!

Bericht door Seb » 22 nov 2016, 19:10

dank u dank u! :good:

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Hallo!

Bericht door kris-seeburg » 22 nov 2016, 19:45

Welkom hier Sebastian :cheers:

Plaats reactie