Nieuw hier.....

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
etype63
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2016, 12:14
Real name: eric

Nieuw hier.....

Bericht door etype63 » 29 sep 2016, 14:41

Besten,

Even voorstellen voor ik gelijk begin te vragen om hulp :D

Ik ben Eric, 62 jaar al weer en woonachtig in Maastricht. Ik was vroeger helemaal dwaas van flipperen en wilde per se een eigen kast, en wel de Williams OXO. Die stond in mijn favorite café namelijk ;) De EM kasten werd toen bij bosjes vervangen en ik kon er in 1984 eentje kopen in Antwerpen voor BF 1500. Stond in een hal met nog 300 andere kasten waaronder (nu) zeldzame exemplaren. Een jaar na deze aankoop kreeg ik bericht dat de hal waar deze stonden leeg moest en of ik interesse had voor nog meer kasten... Lang verhaal maar ik heb er met een vriend uiteindelijk 40 (!) gekocht voor een appel en en ei, want meer gingen er niet in de gehuurde vrachtauto. Bijna alle kasten hebben we opgeknapt en met een bescheiden winst verkocht aan vrienden en kennissen. De OXO heb ik uiteraard gehouden. Verder heb ik alleen nog wat kopruiten en losse onderdelen en een heel oude pre-mechanische 1-player kast (nog te restaureren).

Helaas is met de jaarwisseling 2000 de kopruit van mijn OXO gesneuveld tijdens het transport van het millenium fest naar huis. Ik heb hem toen in de kelder gezet om "ooit" op zoek te gaan naar een nieuwe ruit. Dat heeft even geduurd door andere "projectjes" zoals een oldtimer maar nu wil ik toch echt de OXO weer in de kamer. Ben dus op zoek naar een vervangende kopruit, gebruikt of replica. Gaat zo te zien niet meevallen maar er moet wel een oplossing te vinden zijn.

Beste groet, Eric

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Nieuw hier.....

Bericht door kris-seeburg » 29 sep 2016, 15:54

Welkom hier Eric :cheers:

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2201
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Nieuw hier.....

Bericht door flippers.be » 03 okt 2016, 08:45

welkom, mooie voorstelling

Plaats reactie