jay-jay

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

jay-jay

Bericht door jay-jay » 14 aug 2011, 22:17

okay, het is dat ik hier nu een heel nieuw verhaaltje moet schrijven omdat mijn andere "user "op gameroom
helaas enkele maanden geleden verloren is gegaan :?:

john van gemeren, geboren in 1972 heb al 15 jaar een hele lieve vrouw, en 2 schatten van zoons :twisted:
jay-jay van bijna 6 ( vandaar die username ) en Bo van 3 jaar
geboren en getogen in heerlen en al heel vroeg besmet geraakt met flippers.
dat was trouwens nog in de goede tijd, een TAF gekocht van net 1 jaar oud voor 600 gulden en zo kan ik nog wel enkele voorbeelden geven ( is voer voor discussie, dus dat laat ik achterwege )

woon sedert 2001 in tilburg, ben zelfstandig slager heb een mooi huis, en een garage van bijna 100M2 :mrgreen:
in 1997 een JP gekocht, die heb ik zelf 11 jaar gehad, en in 2008 besloten om weer te gaan hobbyen.
want huisje, boompje, beestje was klaar endus kwam ik via david de turck ( die kocht de JP ) op gameroom terrecht

en ja, de meeste ken ik hier wel, en andersom zal dat ook wel het geval zijn denk ik.
ben binnekort van plan, om een deel van die garage, in een hoek een wand te zetten en daar mijn gameroom in te maken
deze zal plaats bieden aan de 6 vaste kasten die er al zijn c.q. nog komen en dan kan ik nog wat wisselen

momenteel heb ik hier staan :

1 x IJ die ik heb geruild tegen een TZ ( moet wel nog uit berlijn hier heen komen en gerestaureerd worden )
1 x IJ gerestaureerd en bijna klaar
2 x STTNG ,1 ervan blijft en wordt gerestaureerd !
1x T2 die mag binnenkort weg
1 xT2 chrome edition ( moet ik nog aan beginnen )
1 xT2 gerestaureerd ( 50 % klaar ) wordt meteen na de IJ afgemaakt
1 x hurricane voor de leut en voor de printen natuurlijk :oops:
1 x MM deze staat al jaren bij mijn allerbeste vriend in de keuken, het is geen mooie. maar dat komt nog wel :clap:

verder zoek ik nog een AFM en een CV , dan zou mijn gameroom vol zitten :idea:
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: jay-jay

Bericht door g94 » 14 aug 2011, 22:22

Hey John,
Welkom natuurlijk! Op je profielpagina kan je als locatie Nederland kiezen, en dan verschijnt er een mooi Nederlands vlagje onder je naam.
P

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: jay-jay

Bericht door jay-jay » 14 aug 2011, 22:39

done ;)
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Plaats reactie