hallo allen!

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
xepmah
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2016, 17:58
Real name: herman

hallo allen!

Bericht door xepmah » 27 jul 2016, 21:37

Hi allemaal,

Toen ik nog een kind was, maar ook als tiener en kort daarna, speelde ik zo nu en dan op flipperkasten. Één van mn favorieten zo rond mn 20e was toch wel Tommy. Na jaren niet gespeeld te hebben, maar altijd het idee gehad te hebben om er 1 aan te schaffen, heb ik een flipperkast gekocht (TMNT).
Inmiddels heb ik hm een beetje gereinigd, wat lampjes vervangen en wat rubbertjes uitgewisseld. Niet te moeilijk allemaal. Ook weet ik welke solinoids een probleem geven en dus nog wat mee moet gebeuren. Één ding snap ik echter niet. Van het cabinet doen alle grote lampen het wel (de 89ers), maar de kleintjes niet. De kleintjes bestaan uit 2 verschillende circuitjes, maar ik heb geen idee hoe ik deze aan de praat kan krijgen of op welke zekeringen ze zitten, want in de handleiding staat er niets vermeld over deze lampjes (wel over de grote) en uit de schema`s kom ik nog niet helemaal. Iemand een ideetje?

Met vriendelijke flippergroet :rock: ,

Xepmah

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: hallo allen!

Bericht door flippers.be » 27 jul 2016, 21:45

welkom :)

met de kleine bedoel je waarschijnlijk het GI circuit ?
check http://www.pinwiki.com/wiki/index.php?t ... ion_Issues

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: hallo allen!

Bericht door kris-seeburg » 28 jul 2016, 06:52

Welkom hier Herman :cheers:

xepmah
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2016, 17:58
Real name: herman

Re: hallo allen!

Bericht door xepmah » 28 jul 2016, 21:00

Hi,

Klopt inderdaad! Ik heb vanmiddag alle lampjes weer aan de praat gehad en de solinoids afgesteld. Geen foutmeldingen meer. Echter doen er inmiddels weer een heel aantal niet, lijkt daar in `c8` nogal warm te worden. Ik weet nu in ieder geval waar het aan ligt. Thanx. Ik red me er verder eerst vast wel mee :good:

Greatz,

Xepmah

Plaats reactie