Net nieuw hier ;-)

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
r1sthebest
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2016, 12:53
Real name: Xavier

Net nieuw hier ;-)

Bericht door r1sthebest » 09 mei 2016, 11:11

Hallo iedereen,
Ik ben net nieuw hier, en ga zoals het hoort mij eens voorstellen.
Ik ben 45j en ik moet eigenlijk zeggen dat ik niet de flipperkast speler/liefhebber ben zoals de
meeste hier wel! Amaai, ik wist niet dat dat nog zo leefde! :shock:
De reden dat ik op het net op zoek was naar zo 'n site als deze hier is eigenlijk omdat mijn ouders
een huis gekocht hebben en dat er daar een flipperkast op het zolder staat die daar eigenlijk weg zou mogen.
Ik zal ze hoogstwaarschijnlijk bij ons zetten, maar zou toch eens willen weten wat deze nog zou waard zijn
mochten we deze te koop aanbieden? Het gaat hem om een Zaccaria Space Shuttle. Maar er mankeert waarschijnlijk iets aan want de ballen komen niet? Dus ofwel herstellen, ofwel verkopen?

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2201
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Net nieuw hier ;-)

Bericht door flippers.be » 09 mei 2016, 12:40

Welkom :)

Ivm je vraag wat best doen, dat is aan jou te kiezen.

Kijk eerst of de oplaadbare batterij die op de cpu in de kopkast zit niet gelekt heeft (of hoe erg de schade is), dat zal waarschijnlijk bepalen hoe duur een herstelling is.

Of je ze wil bijhouden of verkopen moet jij kiezen.

Er zijn wel een paar mensen in Belgie die deze kunnen repareren en die interesse hebben in deze kasten.
Wil je er zelf op spelen en ze bijhouden dan kan je ze laten repareren.

Wil je ze verkopen dan denk ik dat het voordeliger zal uitkomen van ze defect te verkopen, dan ze eerst op orde te laten zetten want de prijs van de herstelling kan misschien oplopen tot wat ze werkend waard is (is afhankelijk van wat er allemaal mis mee is en van de staat van de kopruit en speelveld).

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Net nieuw hier ;-)

Bericht door kris-seeburg » 09 mei 2016, 16:48

Welkom hier Xavier :cheers:

patrick
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 apr 2016, 09:01
Real name: pat

Re: Net nieuw hier ;-)

Bericht door patrick » 17 mei 2016, 20:26

welkom

Plaats reactie