Henry

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
henrykb
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mar 2016, 10:41
Real name: Henry

Henry

Bericht door henrykb » 30 mar 2016, 06:37

hoi.. nieuw op dit forum.
Heb al eens een high speed getaway gehad, maar das al weer wat jaartjes geleden.
Lagen de prijzen denk ik ook wat anders, want die verkocht ik voor dacht 800 euro.
Nu binnenkort een big hurt kast, en er zijn wat issues mee, en misschien kan dit forum wel helpen.
Kan sowieso wel de eerste vraag hier stellen, en dat is dat aankoop van deze kast sterk werd afgeraden, omdat het een gottlieb kast betreft.
Werd afgeraden door een restaurateur van kasten, maar het is me niet helemaal duidelijk waarom.
Behalve dan als je op zoek gaat naar manuals of schemas Gottlieb duidelijk te wensen overlaat.
Of zie ik iets anders over het hoofd?

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Henry

Bericht door kris-seeburg » 30 mar 2016, 06:57

Welkom hier Henry :cheers:

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Henry

Bericht door flippers.be » 30 mar 2016, 07:34

welkom :)

Thomassen1
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 mei 2014, 18:54
Real name: Jelle
Locatie: The Netherlands

Re: Henry

Bericht door Thomassen1 » 30 mar 2016, 08:49

Welkom!
gottlieb word nog wel eens afgeschreven omdat dit volgens vele lastige kasten zijn om te repareren en vele storingen hebben. Ik heb jaren lang een street fighter gehad, en heb geen betrouwbaardere kast gehad als deze. Uiteraard is dit ook wat geluk hebben, maar ik wil maar zeggen dat er met de wat oudere kasten altijd wel wat kan gebeuren ;)

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Henry

Bericht door DanielFortesque » 30 mar 2016, 12:48

Hoi , Welkom ,
Inderdaad , heb net hetzelfde gehoord als jij . Ben zelf heel zot van een Gotlieb Class of 1812 , maar ze raden het me ook af .
Maar , als ik er eentje ooit zou tegenkomen , die volledig gerestaureerd is en in perfecte speelstaat is , dan denk ik dat ik hem toch zowiezo koop , alleen , je vind er spijtig genoeg geen in die staat ....
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Plaats reactie