Hallo mede flipper fanaten

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
akstelma
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2016, 21:04
Real name: Adriaan

Hallo mede flipper fanaten

Bericht door akstelma » 26 feb 2016, 15:17

Hallo allemaal,

Ik ben Adriaan Stelma, 30 jaar en woonachtig in Friesland. Vanaf jongs af aan ben ik al gefascineerd door flipperkasten. Als klein jongetje stond ik al bij ons in de schuur te spelen op een kast die mijn vader ooit eens had gekocht. Helaas werd die later weer verkocht, maar het virus bleef achter. Enige jaren geleden heb ik mijn eerste eigen flipperkast gekocht, een Bally Hardbody. Hier heb ik lang op gespeeld en ik ben onlangs begonnen met een eigen service beurt, Hierdoor kwam ik in aanraking met enige leveranciers van onderdelen en begon het alleen nog maar meer te kriebelen. Daarom heb ik er ook nog een tweede kast bij gekocht. Namelijk een Laser War van Data East. Ook deze kast behoefd enig onderhoud maar hier gaan jullie meer over lezen op andere onderdelen van het forum. De droom is om ook weer eens de flipperkast te bemachtigen waar het allemaal mee begon namelijk een Bally Embryon. Mocht je nog één hebben staan of weet je misschien een geschikt (staat maakt niet zoveel uit) dan zou ik het erg waarderen om hiervan te horen.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en voor nu alvast een fijn weekend. :D

Groeten, Adriaan

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Hallo mede flipper fanaten

Bericht door kris-seeburg » 29 feb 2016, 06:31

Welkom hier Adriaan :cheers:

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hallo mede flipper fanaten

Bericht door flippers.be » 29 feb 2016, 08:08

welkom

Plaats reactie