terug van weggeweest

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
cv2
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2016, 00:17
Real name: chris

terug van weggeweest

Bericht door cv2 » 04 feb 2016, 13:16

Hallo,

Na een afwezigheid van +- 15 jaar ben ik terug in de flipperwereld beland.
Ik ben Chris en woon in Lummen. Waarschijnlijk kennen sommigen mij nog maar velen niet denk ik want er zijn blijkbaar veel nieuwe flipperaars bijgekomen wat ik alleen maar kan toejuichen.
Er is een tijd geweest dat ik gemiddeld 10 flipperkasten had staan die al eens konden veranderen van eigenaar zodat ik zelf ook weer andere kon aankopen.
In die tijd waren flipperkasten ook reeds duur maar nu kosten ze jammer genoeg een veelvoud ervan.
Enkele flipperkasten die ik destijds gehad heb waren: MM, MB, AFM, RFM, SWE1, CC, TZ, Congo, Totan, CV, ToM, IJ williams, RCT, en ik vergeet er nog wel een paar.
Jammer genoeg heb ik al deze pareltjes moeten verkopen wegens echtscheiding en aangezien het behouden van mijn woning (uitkopen van mijn ex) toch belangrijker was dan de hobby heb ik ze allemaal destijds verkocht.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en nu heb ik de flipperkriebels terug te pakken :-)
Ik heb momenteel terug 1 flipperkast gekocht, namelijk een corvette ( die was nog betaalbaar) en ook een MMR in aanbestelling waar nu ook veel om te doen is.
Voila dat was het ongeveer.
Groetjes,
Chris

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: terug van weggeweest

Bericht door flippers.be » 04 feb 2016, 13:25

welcome back :)

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: terug van weggeweest

Bericht door kris-seeburg » 04 feb 2016, 13:45

Welkom terug Chris :cheers:

corvette90rood
Berichten: 278
Lid geworden op: 02 okt 2012, 08:36
Real name: Rob van Seeters

Re: terug van weggeweest

Bericht door corvette90rood » 04 feb 2016, 16:34

Hoi Chris

Welkom hier.
Volgens mij kwam die Corvette van mij af :)

Mvg Rob

cv2
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2016, 00:17
Real name: chris

Re: terug van weggeweest

Bericht door cv2 » 04 feb 2016, 23:34

Ja Rob dat klopt inderdaad !! Het is overigens een heel leuke kast.
Zelfs mijn dochter is er verzot op - zij haalt telkens een veel hogere score dan mij - maar dat ligt dan mss aan mijn speelniveau ? :-)

groeten,
chris

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: terug van weggeweest

Bericht door Dennis » 05 feb 2016, 11:10

Welkom terug Chris. Had je de flippermarkt nog wel een beetje gevolgd of ben je je helemaal rot geschrokken van de prijzen toen je weer interesse kreeg?
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

cv2
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2016, 00:17
Real name: chris

Re: terug van weggeweest

Bericht door cv2 » 05 feb 2016, 19:18

Ik heb de prijzen wel opgevolgd dus ik was al wel voorbereid. Ik schrik er wel van dat de bally williams kasten precies zo zeldzaam aan het worden zijn.
Natuurlijk heeft stern ook wel mooie kasten maar die zijn dan ook stevig geprijsd.
Groeten,
Chris

Plaats reactie