Pinball in Aken

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Waterman
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2015, 23:01
Real name: Ralf Wasser
Locatie: Germany
Contacteer:

Pinball in Aken

Bericht door Waterman » 21 dec 2015, 23:23

Hallo allemaal,

mijn naam is Ralf, ik ben 45 jaar oud en vader van 4 kinderen en wonen in Aken. Sinds mijn vierde jaar speel ik pinball en het enthousiasme is toegenomen dan alleen het jaar.

Sinds 2014 ben ik actief in de Vereniging eV Aixtraball. Wij zijn een vereniging van 15 Flipper enthousiaste mensen, we onze Flipper constant te herstellen. Wij geloven in het team herhaaldelijk interne spel dagen, maar hebben ook altijd op de laatste zondag van 11 uur - 17 uur een open dag voor alle flipperkast fans. We zijn op zoek naar mensen en verenigingen in onze regio, die ook deze hobby.

Op 2015/12/27 hebben we onze volgende open dag. Alle mensen die het contact met de verwijzing naar deze post met ons, die op deze dag gratis toegang, zodat we kunnen ons te leren kennen allemaal beter. We hebben meer dan 30 pinball game op in topconditie. Voor meer informatie bezoek http://www.aixtraball.de.

Excuus voor de slechte vertaling, kunnen we allemaal begrijpen de taal, maar meestal niet goed schrijven. De tekst werd geschreven door google vertaald. Engels gesproken allemaal. Misschien heb je maar een keer graag een leuke dag in Aken hebben.
Aankomen van ver voor mensen en willen nog steeds verbrigen per dag in Aken, kan ik je een kamer in ons guesthouse "Kiek in" http://www.pension-kiek-in.de reserveren voor 20 euro per persoon. Als u vragen hebt, schrijf dan toch gewoon, of ons in een keer te bellen.

Met vriendelijke groet, Ralf

:pin: :pin:

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Pinball in Aken

Bericht door kris-seeburg » 22 dec 2015, 07:26

Welcome Ralf :cheers:

pinballrwe
Berichten: 167
Lid geworden op: 18 aug 2011, 11:11
Real name: Roger Wijnands
Locatie: The Netherlands

Re: Pinball in Aken

Bericht door pinballrwe » 25 dec 2015, 14:39

Hallo Ralf,

Wilkommen!
Ich komme Sonntag auch vorbei.

Gruesse,

Roger Wijnands

pinballrwe
Berichten: 167
Lid geworden op: 18 aug 2011, 11:11
Real name: Roger Wijnands
Locatie: The Netherlands

Re: Pinball in Aken

Bericht door pinballrwe » 27 dec 2015, 18:11

Super mooi gerestaureerde kasten!
Mooie plek om te flipperen, enig nadeel is dat het nogal krap flipperen is omdat de kasten noodgedwongen te kort tegenover mekaar staan.
Hopelijk is dit snel verholpen nu ze op zoek zijn naar een grotere locatie.

Tot volgende maand! ( mits er niet te veel sneeuw ligt :mrgreen: )

Waterman
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2015, 23:01
Real name: Ralf Wasser
Locatie: Germany
Contacteer:

Re: Pinball in Aken

Bericht door Waterman » 27 dec 2015, 23:40

Hallo Roger ,
ik dank u voor uw bezoek.
Het is echt jammer dat we hebben niet veel ruimte om te kunnen alle Flipper vast te stellen. Maar op dit punt werken we aan . De zoektocht naar een grotere ruimte lijkt succesvol te zijn . Meer informatie , als de tijd komt .

groet Ralf

Plaats reactie