Aangenaam

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Marcovski
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2015, 17:46
Real name: Marco

Aangenaam

Bericht door Marcovski » 12 nov 2015, 22:41

Goedendag Flipper vrienden.

Mijn naam is Marco. Ik heb helaas 20 jaar niets aan de Flipper hobby kunnen doen aangezien ik de ruimte er niet voor had helaas. Echter ben ik enkele maanden geleden verhuist en heb nu een prachtige kamer op de begane grond alwaar drie a 4 Flippers inpassen . Feest dus. Flipperen heb ik altijd al graag gedaan, als kind zijnde maar die liefde is altijd wel een beetje gebleven. Mijn vader handelde op een gegeven moment in Jukeboxen en had ook een paar flippers staan waaronder een Williams Hurricane. We hebben er urenlang battles op gehouden en de Hurricane is een echte "Love or hate" kast maar ik vind die kast fantastisch. Niet te ingewikkeld maar wel verslavend en ook de geluidseffecten en muziekjes vind ik veel beter dan de gemiddelde riedeltjes op de meeste pinball machines. Maar misschien ben ik wel een beetje bevooroordeelt omdat ik er mooie herinneringen aan heb. Vooral ook omdat mijn vader er niet meer is. Ik heb dus een knappe Hurricane op de kop kunnen tikken en nu heb ik er een nog knappere bijgekocht. Die ik had was al heel erg netjes maar de buitenkant was nogal verkleurd. Nu heb ik een nog mooiere kunnen kopen en staat mijn eerste te koop. Tevens een Sega Baywatch gekocht en die moet ik nog ophalen. Helaas heeft deze machine een defecte "shark" flipper maar helaas ben ik niet zo heel technisch. Ik hoop er via dit forum uit te gaan komen met trouble shooten. Op mijn verlang lijstje staan O.A. Dirty Harry, T2, en Theatre of Magic. Ik hoop jullie gauw op dit forum te spreken.

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Aangenaam

Bericht door kris-seeburg » 13 nov 2015, 08:59

Welkom hier Marco :cheers:

epevadi
Berichten: 122
Lid geworden op: 13 dec 2013, 12:24
Real name: Peter van Dijk
Locatie: The Netherlands

Re: Aangenaam

Bericht door epevadi » 13 nov 2015, 11:01

Welkom op het forum. De Baywatch is een leuke kast. Volgens mij stond die met een kapotte shark flipper op Marktplaats.
Gameroom: Houdini
Sold flippers: Mustang LE, TWD LE, BM 66 premium, X-Men pro, RS, TSPP, SM VE, WWE LE, Full Throttle LE, LOTR, The Hobbit LE, WOZ LE, Sopranos, POTC, LAH, MSF, Goldeneye, Fishtales and Baywatch

Plaats reactie