Baaigones has entered the building ...

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
baaigones
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2015, 11:01
Real name: Peter

Baaigones has entered the building ...

Bericht door baaigones » 12 nov 2015, 11:12

Hallo,

Ik wil me ook eventjes kort voorstellen … Ik ben Peter, en in heel vroeger jaren kon je mij quasi elke dag/avond aan een flipper terugvinden. Wie in de jaren ’90 in het luna-park van Oostduinkerke of in een café in Kortrijk een spelletje speelde kon meestal wel mijn bijzonder originele nick-name (PET) terugvinden bij de high-scores. Ik begon te spelen toen er nog veel flippers stonden op café, maar in de loop der jaren werd het vaak al wat zoeken om een deftige flipper te vinden. Wat misschien wel verklaart waarom ik minder op café begon te gaan.

Mijn (ietwat voorspelbare) favorieten zijn Addams family, Twilight zone, Indiana Jones, Funhouse maar ook Dungeons & dragons, Dracula, World cup soccer, The Party zone, Circus Voltaire, Tales of the Arabian nights enzoverder konden mij bekoren. Zelfs de Hercules van Atari heb ik ooit kunnen uittesten. Elke flipper die ik zag en nog niet gespeeld had wou ik toen testen (en meestal vielen die wel heel goed mee),maar ik denk dat ik zo ongeveer afgehaakt ben bij ‘Revenge from Mars’ die mij tegenviel.

Ondertussen zijn we al heel wat jaren verder en heb ik mijn vrouw kunnen overtuigen om zelf een flipper in huis te nemen. Maar eerst moet er bij ons thuis verbouwd worden (ruimte voor ‘mancave’ is voorzien) en daarvoor moet de niet-werkende flipper die nu in de weg staat verkocht worden (een oude Kiss, advertentie volgt nog hier op de site). Een heel regelmatige bezoeker van het forum zal ik het eerste jaar dus nog niet worden, maar eens de werken gedaan zijn dan … (ok, dan gaan we eerst kijken of er nog wat budget over is om iets deftigs te kopen maar daar denk ik nog niet aan)

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3015
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Baaigones has entered the building ...

Bericht door Q » 12 nov 2015, 11:35

Welkom, Peter ! :pin:

Iets zegt me dat je ondertussen al PM's hebt voor die Kiss... :whisling:
*** Q is good for you !! ***

baaigones
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2015, 11:01
Real name: Peter

Re: Baaigones has entered the building ...

Bericht door baaigones » 12 nov 2015, 12:30

Q schreef:Welkom, Peter ! :pin:

Iets zegt me dat je ondertussen al PM's hebt voor die Kiss... :whisling:
Nog geen PM's, maar vanavond of morgen zet ik wat foto's (als ik er in slaag om de handleiding daarvoor hier goed te begrijpen :madman: ) en dan mogen de 'ongelooflijke' biedingen beginnen binnenstromen

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Baaigones has entered the building ...

Bericht door kris-seeburg » 12 nov 2015, 12:40

Welkom hier Peter :cheers:

Plaats reactie