Aeneas

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Aeneas

Bericht door flippers.be » 14 aug 2011, 17:44

ok wat kan ik hier nog allemaal neerschrijven.. Woon in de buurt van Antwerpen, ben een eind in de 30 (midlifecrisis is al in zicht) :? getrouwd en heb 1 kind.

Al meer dan 10 jaar ondertussen bezig met flipperkasten, van toen er in Belgie amper een handvol verzamelaars waren.
Daarmee ook mijn homepage opgestart bij gebrek aan interessante andere websites waar ik zowat alles neerschreef wat ik leerde, dat is dan later van mijn homepage naar http://www.flippers.be verhuisd en nog sterk beginnen uitbreiden. Heb deze hobby al heel sterk zien uitbreiden, is tof dat er steeds meer en meer mensen interesse in flippers krijgen. Ben ook altijd bereid om nieuwkomers uitleg te verschaffen om ze op weg te helpen :)

De flipperhobby neemt veel van mijn tijd in maar 't blijft plezant.. ben soms wel meer bezig met de website en fora dan met flipperen :madman:
In de loop der jaren is 't ook met zijn ups en downs geweest, met papa te worden waren er opeens andere prioriteiten en ben ik denk ik een jaar lang bijna niet meer in mijn gameroom binnen geweest.. de laatste jaren is dat gelukkig opnieuw veranderd.
Wedstrijden interesseren me niet echt, vnl recreatief spelen, en vooral restaureren en repareren.

Hoe het voor mij is begonnen.. mijn eerste herinneringen waren van toen ik een jaar of 6 was, studentencafe van de vub waar ik eens mee naartoe mocht, herinner me daar nog een kast met al die mooie lampjes :)
Later af en toe op vakantie en en tijdens mijn studietijd af en toe wel flippers tegengekomen maar nooit echt fanatiek geflipperd (meer videospellen).
Pas na te trouwen en ons nieuw huis in te trekken, zochten we nog iets om thuis te zetten, en zijn zo op een flipperkast gevallen. Wat rondgebeld, gaan kijken.. ik koos een Whitewater en mijn vrouw een Road Kings.. ineens maar beide gekocht dan :) (en de WW hebben we nog steeds)
Zoals bij iedereen die in de hobby begint, zij de eerste jaren heel wat flippers gepasseerd. Na een jaar of 3 stond ons huis zo vol dat we beslisten een gameroom achterin de tuin te bouwen. Tegen dat die klaar was, hadden we er zoveel bij gekocht dat die ook al overvol was :( Dan het een paar jaar heel rustig aan gedaan, ook met nieuwe kasten bijkopen, want heb gewoon geen zin meer om een flipper helemaal door het huis te sleuren.. en al sinds een paar jaar hebben ze zo wat alle kasten verzameld die we echt wilden hebben, en willen we er niks meer van verkopen om plaats te maken voor een nieuwe 8-)

Plaats reactie