Zwartepanter

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6153
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Zwartepanter

Bericht door zwartepanter » 14 aug 2011, 12:46

Heykes allemaal,

Allée, ik ben hier dan ook zij het met enige vertraging maar door G94 opgelost waarvoor dank! :clap:

Geboren in Leuven in het prachtige wijnjaar 1972 en sedert 2000 eerst naar Mechelen en sinds 2 jaar nu overgeheveld naar Bonheiden. Eerste EM-kasten leren kennen op 7/8-jarige leeftijd in het voetbalclublokaal, daarna aan zee de kasten zoals DP, KISS enz... leren kennen en uitgebreid spelen, net als dé arcadekasten van die tijd waaronder tron, Pacman, Galaga, T&F enz... enz... teveel om op te noemen. Eens de DMD-ers eraan kwamen ben ik afgehaakt wegens andere interesses, alleen TAF, GI en JP kende ik nog... vandaar dat ik de meeste DMD-ers nog moet leren kennen :crazy: .

Enkele jaren in de flipperwereld nu en reeds 2 gamerooms gebouwd waarvan de laatste de grootste opgave was en eigenlijk nog niet helemaal op punt staat maar soit nu het "atelierke" ook al klaar is zijn we niet veraf meer hé :mrgreen: .

Reeds héél veel flippers zijn de revue hier gepasseerd, maar slechts weinigen heb ik ook echt leren kennen... Afin, mijn vrouwke zal het niet zo leuk vinden dat er een derde forum bij is, want ik lees hier al zoooo veel op, maar bon, knap initiatief!!! En zo te lezen hier is dat hier nogal roze gekleurd... :##:

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Zwartepanter

Bericht door g94 » 15 aug 2011, 08:53

zwartepanter schreef:Enkele jaren in de flipperwereld nu en reeds 2 gamerooms gebouwd waarvan de laatste de grootste opgave was en eigenlijk nog niet helemaal op punt staat maar soit nu het "atelierke" ook al klaar is zijn we niet veraf meer hé :mrgreen: .
Ha Stef, dat moet lukken: we hebben een heel mooi rubrieksken om over je gameroom te pochen! Je kan daar foto's posten en zo, de max! (en de limiet van aantal fotos per post staat hier op 10 ipv 3!!!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3014
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Zwartepanter

Bericht door Q » 15 aug 2011, 08:57

Er is eigenlijk wel best veel volk van 1972 in de flippercommunity he.
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6153
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Zwartepanter

Bericht door zwartepanter » 15 aug 2011, 09:04

StevenQuintijn schreef:Er is eigenlijk wel best veel volk van 1972 in de flippercommunity he.
Jaja! Goe jaar hé! :cheers:

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Zwartepanter

Bericht door jay-jay » 15 aug 2011, 09:09

StevenQuintijn schreef:Er is eigenlijk wel best veel volk van 1972 in de flippercommunity he.
was mij eerlijk gezegd ook opgevallen ;)
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Plaats reactie