Glenn Pellis

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Gebruikersavatar
glenn pellis
Berichten: 2350
Lid geworden op: 14 aug 2011, 09:13
Real name: glenn pellis
Locatie: Belgium
Contacteer:

Glenn Pellis

Bericht door glenn pellis » 14 aug 2011, 09:24

bij deze ook even voorstellen

ik ben Glenn Pellis, woonachtig in de provincie antwerpen, meerbepaald in EKeren, van de maand 22 jaar geworden

zoals vele hier is flipperen de hobby maar ik houd me ook wel een beetje bezig met andere amusementsspelen, zolang het maar plezant blijft

ik heb mijn eerste kast gekocht op 12 jarige leeftijd, dat was toen een cobra, nu 10 jaar later staat die kast in de living (heb hem een jaar of 5 a 6 eens kunnen terugkopen en leo heeft hem toen ook hersteld, waarvoor dank)

zoals velen ook weten heb ik nog andere hobby's, sinds een paar maanden oldtimers, heb zelf een NSU 1000C alias een TT sportmodel en dan heb ik nog mijn antwerpse muziek verzameling en optredens en dergelijke

voor de rest allemaal veel flipperfun en ander plezier, en als er iemand eens een kast wil komen spelen of dergelijke, altijd welkom hier!

ohja, mijn collectie bestaat nu uit 7 flippers: cobra (in de living), creature from the black lagoon, taxi, congo, johnny mnemonic en theatre of magic in de gameroom, en wheel of fortune momenteel op visite in een lunapark aan de kust
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng

Plaats reactie