g94 uit Gent

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

g94 uit Gent

Bericht door g94 » 14 aug 2011, 09:13

De meesten kennen me als de kleinste van de 2 Pascallen. Ik kan niet anders dan de nickname g94 gebruiken omdat Pascal uit Deinze me telkens te snel af is en de nickname Pascal voor mijn neus inpikt...

g94 is de afgekorte versie van group94, mijn internetbedrijf. Daar is eigenlijk ook mijn gameroom. Sommigen zijn er wellicht al geweest, er is al een paar keer een BFC wedstrijd in doorgegaan.
Afbeelding

Thuis heb ik maar een heel klein gameroomke/flipperatelier, met plaats voor amper 2 flippers helaas. En daarvan ligt er dan nog constant 1 volledig open. Het restaureren van flipperkasten vind ik namelijk even plezant en boeiend als erop spelen.
Afbeelding

Ik heb in mijn jeugd heel veel geflipperd, maar zoals bij velen onder ons heeft de interesse daarna jarenlang op een laag pitje gestaan. En nu nader ik langzaam maar zeker de leeftijd waarbij mannen last beginnen krijgen van "midlife crisis". Ik niet. Integendeel. Ik vind midlife crisis gewoon fantastisch: het is zoals puberteit, maar met het belangrijke verschil dat een mens op deze leeftijd tenminste geld heeft... En met dat geld koop ik flippers. Yeah!

:cheers:

Plaats reactie